Stránka 1 z 2

BMW 335Cd 286PS to 340PS / 708Nm powered by DIESELPOWER

Napsal: 06 lis 2014, 13:23
od DIESELPOWER office
BMW 335Cd – Úprava software - Stage 1
Do naší firmy zavítala tentokrát méně běžná verze BMW, přesněji kupé modelové řady E92 s třílitrovým naftovým motorem se systémem přeplňování twinturbo. Jednalo se o výkonovou verzi 286PS a 580Nm.
V počátku byl zajímavým překvapením sériový výkon motoru, který viditelně překročil parametry udávané výrobcem (295PS a 610Nm). Vůz měl najeto cca 170 tis km, evidentně jde o dobře zajetý a udržovaný motor.
Zákazník si dopřál pouze úpravu software s důrazem nikoliv na maximální výkon, ale spíše jeho co nejplynulejší průběh a ostřejší reakce na plyn. Konečné hodnoty se dle grafu vyšvihly na 340PS a 707Nm a křivka výkonu je dle majitelových představ.
Nyní zvažuje další nárůst „koní“, který lze bezpečně realizovat po určitých „hardwarových“ úpravách.
— v DIESELPOWER s.r.o.

Krátký videosestřih: ZDE

40-200KM/H: ZDE



Tuto úpravu můžete objednat zde:
http://race.dieselpower.cz/kontaktujte-nas.php


Více zde:
http://race.dieselpower.cz/novinky.php?new=165

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 8071567329

https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 0840229890


Obrázek
Obrázek
Obrázek

#bmw,#bmw 330xd,#bmw335d,#bmw330d,#dieselpower

Napsal: 06 lis 2014, 13:51
od Torgan
Myslím že by som sa len usmieval za jazdy (noteeth)

Napsal: 06 lis 2014, 13:57
od DIESELPOWER office
:D

Napsal: 10 lis 2014, 13:14
od zero1724
To musí bejt strašný peklo :o

Napsal: 10 lis 2014, 13:41
od tantor-bn
zas az take peklo nie :) nezabudni ze auto ma aj svoju vahu :)

Napsal: 25 úno 2015, 15:05
od DIESELPOWER office

Napsal: 26 úno 2015, 19:58
od tantor-bn
aky je cas 100 -200 ?

Napsal: 26 úno 2015, 20:36
od Forest
tantor-bn píše:aky je cas 100 -200 ?
Staci se zamyslet a mrknout na video. Me to vychazi na nejakych cca 12s (podle videa).

Nutno podotknouti, ze jsme v tom jeli dva a ja jsem "metracek", takze verim, ze to je taky znat.

Napsal: 26 úno 2015, 21:02
od tantor-bn
nevidel som na videu 100vku ;) dakujem ;)

Napsal: 28 úno 2015, 13:43
od dali
Jestli to video neni ani trochu downhill nebo jestli tam třeba neni špatnej rozměr pneu, tak to na udávanej výkon jede fakt dost slušně. Obzvlášt když to srovnáte třeba s: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=33 To ten X-Drive u F30 opravdu sežere tolik dynamiky i ve vyšších rychlostech?

Napsal: 28 úno 2015, 15:02
od Forest
@dali: Ver ze ani nahodou, jeli jsme spolecne z Nemecka a je to na dalnici do Prahy. Specialne kvuli tomuto moznemu zkresleni jsme vybirali dobry usek. Jedine, jiz zminovane zkresleni, je muj metrak navic, pricemz mi bylo receno ze je to znat :D

Nevim, zda to sezere tolik dynamiky ale ono treba nejsou "kone" jako kone Obrázek

Napsal: 28 úno 2015, 17:45
od Ves32
dali píše:Jestli to video neni ani trochu downhill nebo jestli tam třeba neni špatnej rozměr pneu, tak to na udávanej výkon jede fakt dost slušně. Obzvlášt když to srovnáte třeba s: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=33 To ten X-Drive u F30 opravdu sežere tolik dynamiky i ve vyšších rychlostech?
Xdrive je opravdu velký žrout dynamiky. Uvedu na porovnání továrních údajů F30 330d, která má zadokolku i čtyřkolku (335d je jen xdrive). Roli hraje hmotnost +70 kg, horší Cx 0,29 proti 0,28, ale především ztráty v hnacím traktu. Čím vyšší výkon motoru, tím se nůžky v dynamice mezi sdrive a xdrive více rozevírají.

sdrive xdrive
0-100 5,6 5,7
0-200 24,5 26,4
0-220 33,9 37,4
0-240 51,6 61,6
0-250 77,4 137,6

Tady jsou odkazy:
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... _330d.html
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... drive.html

Napsal: 28 úno 2015, 21:10
od Jim
Jen doplním k diskuzi pár objektivních faktů.

S tímto výkonem jsem sprint na 400m zvládl za 13,2sec a v cíli mi bylo naměřeno 176km/h. Myslím, že na 340PS v kombinaci s 1700kg váhy je to velmi slušné.

Pro srovnání, M3 s 420PS tuto disciplínu dávají v průměru za cca 12,5 sec.

Nicméně, není to konečná fáze, již letos se plánuje další navýšení výkonu 8)

Napsal: 01 bře 2015, 11:39
od bjukemen
a aky je rozdiel voci tvojej byvalej fabke rs .? :)

Napsal: 02 bře 2015, 00:32
od dali
Jen pro srovnání (ne)slavný tříturbo M550D může akorát tak smutně klopit zrak:
http://www.zeperfs.com/fiche4161-bmw-m550-d-xdrive.htm
pro časy musíte trochu odscrollovat dolů
100-160 7s
100-200 14,3s
Kdo nezná zeperfs, tak to jsou velice užitečný stránky, když potřebujete srovnání.
Jejich měření je ale dělaný na racelogicu takže rychlost je GPS. Mám vyzkoušený že pokud třeba tachometr kecá o 5% vůči GPS, tak 100-200 tachometrových a 105-210 (což je 100-200 GPS) je už sakra rozdíl ve výsledným času.