Jetta BXE Neštartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Jetta BXE Neštartuje

Příspěvek od toth.stefan »

Ahojte,
prosím o pomoc. Robím jednu Jettu BXE po KO ojnice na treťom valci. Vymenili sme blok z BKC, hlava OK, nové rozvody, nový hallov snímač na strane prevodovky lebo bol rozmlátený. Vybral som vstrekovače a vymenil tesnenia lebo padala nafta. Odvtedy točí a neštartuje. Diagnostika bez závad. Znova dole veko ventilov a multimetrom som premeral vstrekovače a nameral som kostru na oboch kontaktoch vstrekovačov. RJ ich môže blokovať? Vedenie sa zdá byť v poriadku.

Ďakujem za pomoc

Števo
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Snimac na klice jsi montoval jak??
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od toth.stefan »

Snímač kľuky som montoval ako sa má, otočením motora na úvrať a aby znaky boli na miestach.Obrázek
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Nechci tvrdit ze to mas spatne, logicky by to takhle melo byt spravne. Ale s timhle pitomim simerinkem jsem se uz natrapil. Pokud mas kompresi a po vyndani hzavicek caka nafta, melo by to bezet. Pokud ne, zameril bych se na ten simerink a jeho nastaveni.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od toth.stefan »

Samozrejme že si to nemyslel v zlom, ja tiež špekulujem a ďakujem za pomoc. Skúsil som mu vstreknúť štartovací sprej a chytá na šupu len mi hodil kus dymu od spodku motora. Diagnostika bez závad. Simering som kontroloval ešte pri montáži že som dvakrát otočil motorom či sa správne točí a či znaky sedia. Všetko vyzeralo ok. Nafta neide do valcov. Respektíve ide len vstrekovače ju nevstrekujú a prepadom sa vracia. Neviem prečo sú ukostrené oba kontakty na vstrekoch. Ako keby boli blokované elektricky. Keď by nastavenie rozvodov a snímačov nesedelo, diagnostika by hlásila nevyhodnotiteľný signál z nich. Kamoš mal Octaviu podobne že menil jeden vstrekovač a kým neurobil update kodovanie riadiačky tak nenaštartoval. Sťiahneme update na všetky riadiace jednotky, skúsime flashnúť a uvidíme. (wallbash)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3639
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ten simering je podivnej, ale hlavně drahej. Jak hluboko si ho nalisoval?
Oct asv 2000, DieselPower
toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od toth.stefan »

Pekne dosadne na blok, pre istotu som to kus pritesnil a plech na signalizáciu som lisoval aby nebol hlbšie ako plastový kryt. Je to tak ako v krabici bol zabalený, s platovým domcom lícuje aj plech.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

cerpadlo v nadrzi bezi?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od toth.stefan »

Čerpadlo je ok, aj diagnostikou akčných členov som ho pekne odvzdušnil. Tlak paliva ok. Už som zúfalý...... (wallbash)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

To je pak divny ze necaka nafta. Ikdyby se strhla gumicka na vstriku tak motor pobezi aspon na tri. A z vyfuku nejde ani smrad ?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3639
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Na to lisování gufera je předpis zalisovat 0,4mm pod rovinu dosedací plochy na klikovce, kde sedá setrvačník. Lisuju to tak a nikdy nebyl problém.
Oct asv 2000, DieselPower
toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od toth.stefan »

Nič z výfuku neide, ani nebafne, ani nesmrdí. Gufero som lisoval ako zvyknem a tiež som ešte problémy nemal. Môže byť ešte taká zrada že na úvrati motora sa môžeš hýbať v rámci cca. 2 zubov nap. pre nastavenie vačky pri výmene rozvodov. Nemôže byť že v rámci tejto tolerancie je posunuté kolečko hallovho snímača o milimeter? Nie je mimo ale v rámci tolerancie.To by čidlo malo kompenzovať podľa mojich vedomostí.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1663
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Co zkusit odpojit to cidlo na klice a zkusit startovat zda to nechyti .

V diag vidis otacky kdyz startujes ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
toth.stefan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od toth.stefan »

Cez diagnostiku vidím všetky údaje. Uhly, otáčky aj prietok paliva. Neviem riadiaca jednotka prečo ukostruje vstrekovače aby sa elektromagnety nehýbali. Nechápem.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1663
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Hadicky s naftou jsi zapojil dobre ?
tandem tedy naftu dava ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“