příliš nízký průtok spalin v EGR???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ice_man
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2007, 22:21
Odpovědi: 0

příliš nízký průtok spalin v EGR???

Příspěvek od Ice_man »

Ahoj, mám 1,9tdi 74kw a řeším proč mi pořád svítí kontrolka chyby motoru. Na diag mi to ukazuje (P0401), že je příliš nízký průtok spalin a když jsem egr vyčistil a dal nazpět, tak chyba svítila dál. Přijde mi, že tím egrkem to být nemůže, zkoušel jsem i jiný egr ventil a taky to pořád svítí, resp jsem ho na léto zaslepil, takže chyba svítí dál pořád stejná a na diag taky vše stejné, ale auto jezdí úplně normálně, jenže na zimu chci egr otevřít kvůli lepšímu ohřívání motoru. Nevíte v čem by mohl být problém? Nějaké čidlo, které to snímá mě napadlo jestli by nebylo potřeba vyměnit, jestli tam nějaké je? Nebo zkontrolovat jestli nejsou zanešené ty hadičky vedoucí od egr? Co myslíte? Máte někdo tuto zkušenost? Dík
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

něco podobného jsem řešil na fabii 1,4 sice benzín,ale nakonc pomohlo vyčištění trubek vedoucí k egr ventilu
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli je zaslepen tak to je důvod chyby...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4783
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jak píše ladas.u tohohle motoru se hlídá zvýšený průtok vzduchu přes váhu vzduchu,takže když zaslepíš egr,tak ti to bude svítit.vyčisti trubky od sazí,sundej záslepku a vyčisti egr a pokud je egr (nebo ventil N18,nebo hadičky) v pořádku,kontrolka zhasne
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Ice_man
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ice_man »

OťasTDi píše:jak píše ladas.u tohohle motoru se hlídá zvýšený průtok vzduchu přes váhu vzduchu,takže když zaslepíš egr,tak ti to bude svítit.vyčisti trubky od sazí,sundej záslepku a vyčisti egr a pokud je egr (nebo ventil N18,nebo hadičky) v pořádku,kontrolka zhasne

a kde bych našel ventil N18?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jdi po hadici od chcíp klapky a najdeš ho
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ice_man
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ice_man »

ok, děkuju moc za rady
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4783
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

no asi to láďa jen blbě napsal,ale když půjdeš od chcípací klapky,tak dojdeš k N239. ty bež z toho kovového kloboučku egr a pak hned narazíš na N18...má černou čepičku
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Ice_man
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ice_man »

a daj se nějak vyčistit tyto ventily? popř jak jsou cca cenově na tom? Děkuju
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo sory blbě napsaný čištění nepomůže spíš výměna ale tolik neodhází prověř jestli do něj jde EGR a jestli nejni trhlá membrána v EGR stačí ti hadice a pusa...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

V jiným případě je potřeba EGR deaktivovat v softu řídící jednotky a chyba nebude.. Samozřejmě, pokud bude zaslepenej a nebude používanej..
Ice_man
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ice_man »

tak hadičky mám relativně čistý, takže pokud to nebude tou membránou v egr, tak to může být jen ten ventil N18? Jestli se jedná o tzv měnič tlaku pro vedení zplodin? Dá se nějak vyzkoušet jeho funkčnost? Mám takovou hobby starou diagnostiku vag-com a čínskej kabel. Mám to jen na mazání servisů a zjištění chyb, jinak s tím vůbec neumím, tak jestli by se to na tom dalo nějak zjistit? Děkuju
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

N18 odejde opravdu málokdy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

74kw má chladič EGR. Může být neprůchodný. Test n18 je základní nastavení kanál 3, tuším.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“