repas turba doma
Moderátoři: šulda, Moderátoři
repas turba doma
Ahojte, uz dlhsie mi huka turbo asi 1 rok. Tlaky som meral malo by bat okolo 136kPa co je 1,36 baru, tak by malo byt ok.
Ale fakt uz huka a je na strede (chra) vola aj axialna aj radialna...
Rozhodol som sa ze vymenim cely stred + vycistim variabilne lopatky. Moja otazka na Vas znie, vymenou stredu (ktora je uz nakalibrovana) docielim plnohodnotny repas turba ? (vymena oleja, precistenie mazacieho systemu atd, viem o vsetkom)
Firmy ktore sa zaoberaju repasovanim turieb ich ako repasuju? (rozoberu, pozru dily ktore su opotrebovane, nahradia ich) Ked vymenim stred (chra) co ine by mi firma este na tom turbe vedela zrepasovat okrem stredu?
Auto: Mondeo 2005 tdci podtlakove ovladanie
Dakujem za kazdu informaciu
Ale fakt uz huka a je na strede (chra) vola aj axialna aj radialna...
Rozhodol som sa ze vymenim cely stred + vycistim variabilne lopatky. Moja otazka na Vas znie, vymenou stredu (ktora je uz nakalibrovana) docielim plnohodnotny repas turba ? (vymena oleja, precistenie mazacieho systemu atd, viem o vsetkom)
Firmy ktore sa zaoberaju repasovanim turieb ich ako repasuju? (rozoberu, pozru dily ktore su opotrebovane, nahradia ich) Ked vymenim stred (chra) co ine by mi firma este na tom turbe vedela zrepasovat okrem stredu?
Auto: Mondeo 2005 tdci podtlakove ovladanie
Dakujem za kazdu informaciu
Zial na moju otazou si mi neodpovedal.
Preco by mi malo prednut ? ?
Repas turba v servise: Vybratie turba z auta, Rozobratie, zistenie ktore z casti je znicene (opotrebovane), vymena casti, nasledne kalibrovanie stredu (ak preteka nejake lozisko atd), zlozenie turba a montovanie an auto.
Ja budem menit cely stred (ktory je uz z fabriky nakalibrovany) takze mne odpada nutnost to kalibrovat.
Tak mi prosim ta vysvetli, ze preco by to nemalo fungovat, ked v servisoch robia presne takyto isty postup?
Mozno sa v niektorych veciach mylim, preto pisem sem aby niekto mudrejsi (skusenejsi) podrobne vysvetli v ktorej z casti z priebehu repasu sa moze vyskytnut problem...
Diky
Preco by mi malo prednut ? ?
Repas turba v servise: Vybratie turba z auta, Rozobratie, zistenie ktore z casti je znicene (opotrebovane), vymena casti, nasledne kalibrovanie stredu (ak preteka nejake lozisko atd), zlozenie turba a montovanie an auto.
Ja budem menit cely stred (ktory je uz z fabriky nakalibrovany) takze mne odpada nutnost to kalibrovat.
Tak mi prosim ta vysvetli, ze preco by to nemalo fungovat, ked v servisoch robia presne takyto isty postup?
Mozno sa v niektorych veciach mylim, preto pisem sem aby niekto mudrejsi (skusenejsi) podrobne vysvetli v ktorej z casti z priebehu repasu sa moze vyskytnut problem...
Diky
to co popisuješ nejni repas ale jen vložení nového uzlu bez testu na stolici a kontroly ostatních komponentů
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ze pruchozi vyfuk zvysuje moznost houkani turba.
hele uz jsem to delal, myslim vymena toho uzlu na starym passatu, ale tam bylo turbo proste opotrebovany a zacalo poustet olej. Delal jsem to kamaradovi co nema moc finance a uz s tim nejakej patek jezdi
hele uz jsem to delal, myslim vymena toho uzlu na starym passatu, ale tam bylo turbo proste opotrebovany a zacalo poustet olej. Delal jsem to kamaradovi co nema moc finance a uz s tim nejakej patek jezdi

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Souhlas,jako dobrocinnost ano,pro normalniho zakaznika nee
Stejne jako nebudu menit uhliky ve starteru,altiku nebo podobny cipoviny i kdyz to umim a je na tom vetsinou prd
Dil-at uz turbo nebo cokoli jinyho vymontuju,namontuju,udelam veci okolo ale hrabat se v tom nebudu
Natoz abych pak filozofoval se sectelim majitelem jestli zrovna toto opotrebeni obalu ma vliv na to nebo na to...novej stred neni vsechno,mnohdy namontujes repas a vysledek je spis mdlej,v servisu rekli ze je chycenej obal,ale z duvodu uspory to nechad opravit...
das funglovku a auto jede jak z praku
Stejne jako nebudu menit uhliky ve starteru,altiku nebo podobny cipoviny i kdyz to umim a je na tom vetsinou prd
Dil-at uz turbo nebo cokoli jinyho vymontuju,namontuju,udelam veci okolo ale hrabat se v tom nebudu
Natoz abych pak filozofoval se sectelim majitelem jestli zrovna toto opotrebeni obalu ma vliv na to nebo na to...novej stred neni vsechno,mnohdy namontujes repas a vysledek je spis mdlej,v servisu rekli ze je chycenej obal,ale z duvodu uspory to nechad opravit...
das funglovku a auto jede jak z praku
Tak, turbo som dnes rozobral, nevybral som ho z auta cele, vybral som len CHRA (cely stred). Olej vobec nepusta, ale na osi je celkom vola, takze si myslim ze koli tomu mi ho huka. Pridavam sem fotky ako aj video.
Prosim o komentar
https://www.youtube.com/watch?v=rUM9YynCWHU


[/img]
Prosim o komentar
https://www.youtube.com/watch?v=rUM9YynCWHU



Lopatky su neni vobec osekane nic, ako nove, len zadymene. Tak isto su neni poskodene ani steny turby (od lopatiek). Iba ta vola...
Ani olej tam nikde nebol... cize nic som nenasiel, iba tu volu v strede...
Pozeral som aj olejove potrebuje cez bateriu a tiez vyzera v poriadku...
Ale ako hovoris je tam aj vola ked tahas os smerom dnu a von. Cize je tam aj radialna aj axialna vola.
Ani olej tam nikde nebol... cize nic som nenasiel, iba tu volu v strede...
Pozeral som aj olejove potrebuje cez bateriu a tiez vyzera v poriadku...
Ale ako hovoris je tam aj vola ked tahas os smerom dnu a von. Cize je tam aj radialna aj axialna vola.