lamela 240mm HDS...kolko mm?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

lamela 240mm HDS...kolko mm?

Příspěvek od jordee_23 »

na kolko dat preoblozit lamelu SACHS 240mm HDS matrosom ?

origo nova co som meral ma 2 x 3,5mm ?

tusim na jednohmote som daval 2 x 3,8mm.

Dik za skusenosti


pojde to na GIV ASZ 4mot
GIV var asz 4mot upraveny
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

2x3,5, ale rozhodující je celková síla lamely, podle toho, jak se povede stažení nejtů.
Oct asv 2000, DieselPower
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To zavisi od opotrebenia stycnych ploch na zotrvaku a pritlacnom kotuci. Dal som 2x3,5mm a na mojej Octe zabera spojka (pedal) dost nizko od podlahy cca. 2 az 3cm. Na otcovej octe je rovnaka lamela a jemu zabera pekne cca. v 3/4 chodu pedalu od podlahy. Takze zrejme ti bude tazko nieco na 100% poradit.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

ale tak 2x 3,5 mm by som nemal nic pokazit nejak..o to ide.
je mi jasne ze to moze zaberat v inom bode ako momentalne
GIV var asz 4mot upraveny
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

TDI tech píše:To zavisi od opotrebenia stycnych ploch na zotrvaku a pritlacnom kotuci. Dal som 2x3,5mm a na mojej Octe zabera spojka (pedal) dost nizko od podlahy cca. 2 az 3cm. Na otcovej octe je rovnaka lamela a jemu zabera pekne cca. v 3/4 chodu pedalu od podlahy. Takze zrejme ti bude tazko nieco na 100% poradit.
To může bejt ovlivněný taky tim, jak se povedly stáhnout obě strany lamely k sobě.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

origo je 3,7mm
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

klasika se dává 2x3.5mm 3.7mm bych volil když má spojka už něco za sebou, jinak při většině montuju 2x3.5mm a vždy je pedál jak má být hlavně i nové vypínací ložisko dej
g4 1.9tdi variant PD85kw-swap 96kw komplet se vším,HDS57, 2xoff váha on, 130kw, předek 312/zadek280mm
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

spojkař píše:klasika se dává 2x3.5mm 3.7mm bych volil když má spojka už něco za sebou, jinak při většině montuju 2x3.5mm a vždy je pedál jak má být hlavně i nové vypínací ložisko dej
to mam ..jasne...nie je co debatovat ...maam sachs 3000 990 043..a to je lamela pritlacak lozisko..

takze 3,5 ano?
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

určitě bych se toho nebal ;) mam v autě také a zabírá brásně mám už na tom 90tis. km
g4 1.9tdi variant PD85kw-swap 96kw komplet se vším,HDS57, 2xoff váha on, 130kw, předek 312/zadek280mm
frogg
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 23 led 2010, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od frogg »

ja som daval tiez 3,5 a vsetko ok ;)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak tak , tez mam 2x 3,5 a pohoda :havaj:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“