Přestavba motoru AGR 66kw na VNT turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hlavtox
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2014, 21:44

Přestavba motoru AGR 66kw na VNT turbo

Příspěvek od Hlavtox »

Ahoj, kamarádovi se válí na dílně všechno potřebné na předělání obtoku na turbo s VNT. Koupil kompletní motor za pár korun a použije z něj jen blok. Asi to od něj vezmu, ale chci si ještě ověřit pár věcí.

Situace:
Moje auto je Oktávka 06/1999 - motor AGR, obtokové turbo, modelový rok 2000, 80 pin jednotka 038 906 018 GM, komfort 2,5g, immo 2.
Dárcovský auto bylo Oktávka 2004ka, motor ASV, 121 pin jednotka 038 906 012 HC.

Po študování jsem udělal seznam věcí, který budu (asi) k přestavbě potřebovat:
- Turbodmychadlo z 81 kW ASV - Mám
- Mazací olejová hadička k turbodmychadlu + přepadová hadička - Mám
- Vstřiky z 81 kW ASV - Mám
- Kompletní systém podtlaků, včetně zásobníku podtlaku, se všemi ventily - Mám, bylo to vyndaný z auta vcelku, nerozpojený.
- Tlakovou hadici sání z turba do intercooleru - Mám, kdyby byla potřeba
- Vedení z airboxu do turba - Mám, kdyby byla potřeba
- První díl výfuku, můj by nepasoval - sežene se

K tomu všemu tam zbyde řídící jednotka 038 906 012 HC, elektrický svazek motoru, který se zapojuje do toho menšího konektoru na ECU, čerpadlo z ASV atd. atd. atd.

EDIT: Prdím na předělávání jednotky, jsem domluvený s mistrem TDIFunem na chipu, kam bych stejně časem zajel.

Přestavbu řádně zdokumentuji :)
Naposledy upravil(a) Hlavtox dne 01 pro 2014, 19:09, celkem upraveno 2 x.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

kdyžtak mám polodot budíky gen 2,5 s imo 3 které by fungovaly ok s tvojí komfortkou..
Hlavtox
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2014, 21:44

Příspěvek od Hlavtox »

Díky za nabídku, to by se případně hodilo. :-)

Mě u tý ASV jednotky jenom sere, že bych ty kabely u toho druhýho konektoru musel pájet, protože co sem tak koukal tak to má jiný piny :roll:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“