Stránka 1 z 1

Problémy CR motorů na vyfrit a směsi?

Napsal: 02 pro 2014, 17:41
od zero1724
Ahoj, zajímal by mě problém motorů common rail na vyfrit, čistej nebo ředěnej, proč to nefunguje, proč na to tyhle motory nejezdí? časté vady? Vyzkoušeno dlouhodobě u PD motorů a bez problémový chod i starty. V létě na čistej vyfrit, s nižšíma teplotama ředim...

Napsal: 03 pro 2014, 20:06
od TurboBoy
problím je především u vstřiků, mají totiž velmi malé dírky, kterými je vstřikované palivo pod tlakem mnohdy přes 2500 barů zozprášeno teměř na mlhu. Když tam dáš vyfrit, tak to bude špatně rozprašovat a po pár nádržích mužeš dávat vstřiky na repas. Nedej bože aby byl vyfrit s velkym obsahem soli, to by jsi po prvni nadrži mohl dělat repas vstřiků i čerpadla. Na čistý rostliný olej jezdit lze, když když honaredis minimalně 50 na 50 nebo mít profi přestvbu z německa, která má vlastní jednotku, ale na vyfrit určitě NE. osobně nemám dobre zkušenosti ani u PD, i když tam vydrželo 30 tisíc. Již dloho se snažim dostat k te německe přestavbě, ale stojí v přepočtu 40 tisíc a není k sehnání.

Napsal: 04 pro 2014, 13:36
od zero1724
Kde tu přestavbu dělají? Tak základ je čistota oleje, hodně menim palivak a často olej, prekrouzkoval vstriky o kroužkem odolným kyselinám, snad to ještě chvíli pojede :-) ono PD je ještě levný a všude to sezenes, ale rvat to do novyho superba za 400 000 Kč se bojím no :-D

Napsal: 04 pro 2014, 13:43
od pepe276
Možná trochu OT, ale když je tu řeč o vstřikách, nevíte někdo, jaký je průměr direk u railových vstřiku u motorů 2.0HDi 66/80kW?