Stránka 1 z 1
Xantie 2.1TD Hydraulika
Napsal: 07 pro 2014, 08:50
od burton.b22
Budu na tomto autě měnit čerpadlo místo lucase tam chci dát bosch. Čerpadlo budu dávat z 1.9td trubky a vstřiky bych chtěl nechat původní. Co jsem se tak díval i držák čerpadla by mohl zůstat původní nebo by tam měl pasovat taky z 1.9td. Řešil to už někdo? Dík.
Napsal: 07 pro 2014, 09:58
od dadaTD
jo, držák zustane, akorát prohod ty štefty do druhejch děr

jak to bude s trubkama a vstřikama nevim, vždycky se to měnilo všechno najednou..
Napsal: 07 pro 2014, 10:35
od burton.b22
Dík za odpověď . Vím že jsou trubky v jinem pořadí je třeba pootočit čerpadlem o 90°.
Napsal: 07 pro 2014, 10:39
od zahy
predminulou zimu jsme na xm 2.1td menily lucase za bosche, a vse pasovalo,sezen cerpadlo z 2.1ky a nebudes nic resit
Napsal: 13 led 2015, 19:52
od burton.b22
Tak auto už jezdí ale asi tam je problém s hydraulikou na zadku. Když je auto vypnute je zadek dost dole ale ne uplně ještě to normálně peruje. Když nastartuju zadek se trochu zvedne ale zase hned klesne. Když se postavím na tažne tak se zadek zvedne o dost nahoru podle mě do ideální výšky. Když zase slezu tak zase klesne. To samé když dám auto uplně dolu a pak zase do středu zvedne se tak jak by mělo ale po chvíli zase klesne. Je to rok 95 má to vzadu 3 koule. Předek je v pohodě je akorát vysoko a drží i po vypnutí. Setkal se už s tím už někdo?
Napsal: 13 led 2015, 20:04
od pepe276
Kdyby ti to během brzdění hodně syčelo v brzdové pumpě a padal zadek po chcípnutí motoru, byla by to pumpa.
Tohle bych tipoval nejspíš na zadní korektor - rozebrat, vyčistit a naladit správnou polohu, nebo táhlo k němu jde ztuha a někde drhne-vyčistit. Ale bez záruky, koukni na
www.xantiaclub.cz a hledej uživatele "PaM" z Brna, on tohle opravuje a ví o tom snad všechno.
Nebo je možné, že je vymačkané malé plastové táhlo mezi korektorem výšky a ovládacím táhlem a má už velkou vůli a nereaguje, jak by mělo. Tohle táhlo je po pár desítkách tisíc km bolístka všech Xantií, ale je to oprava cca na 10 minut a táhlo by mělo stát v Citroenu asi do 100 Kč.
Jakou barvu má LHM? Zelenou, zelenožlutou, nebo už hnědou jako Cola?
Ta třetí koule je jen protipadací, máš skorozákladní xantiáckou verzi hydrauliky jen se 6 koulema na autě, buď rád

Napsal: 13 led 2015, 20:14
od burton.b22
LHM je hezky zelené a je ho tam dost. No zkusím pod ten zázrak vlézt a podívat se na to. I 6 je moc

nechápu co je špatného na obyč pružinách

Napsal: 13 led 2015, 20:28
od pepe276
Míň, jak 5, jich nikdy u pořádného Citroena mít nebudeš, spíš 6, 8, nebo rovnou 10

Měl jsem auta na vinutých perech, všechny 4 torzky, listová pera i hydropnematiku a ta je nejpohodlnější, pera obecně jsou žebřiňáky, torzky jsou na tom o něco líp
