Stránka 1 z 1

bmw F30 330Xxd 258PS profituning 345PS 660NM single turbo

Napsal: 17 pro 2014, 21:03
od PROFITUNER
soft. uprava profituning stage 1, motor N57N single turbo EU6 bez add blue
seria odmerana 266PS a 535NM
Auto tiez merane v serii, aj po urpave na ceste, vysledky dodame.
velmi zaujimavy výsledok a priebeh na auto s jednym turbo!
S pocitou mozeme povedat, ze v porovnani s 335xd alebo motorom M50d, ktory ma vodny IC, ma prave tato 330xd najlepsiu reakciu na zmenu plynového pedalu.
Samozrejme vo vyskokych otackach, biturbu,alebo 50dcku nestiha.
Ale pocitovo velmi zaujimave auto, co potvrdzuju aj merania na ceste.

Obrázek

Napsal: 18 pro 2014, 14:22
od Ves32
Navýšení maximálního výkonu je impozantní. Pokud bych používal vysoké otáčky často, měl bych obavy o turbo (GTB 2056VZK) nebo o nadměrné zanášení DPF.
Ale rád bych se zeptal:
- měřili jste v sérii max. výkon i na 6.,7., resp. 8.rychlostní stupeň? Jestliže na 5.RS dává v sérii motor 266 PS, pak na 6.RS by to mělo být cca 270 PS na 7.RS 275 PS a na 8.RS cca 280 PS (při 3.600 rpm, tj. co dovolí omezovač max. rychlosti). Myslím si, že BMW ke spotřebitelům tak štědré není. Výrobcem udávaný sériový výkon 258 PS/4.000 rpm platí pouze pro 8.RS.

Napsal: 18 pro 2014, 16:02
od dawe2706
To snad ani není možné,že by to mělo GTB2056VZK vždyť to je celkem malé turbo na tyhle koně.. díky za vysvětlení.

Napsal: 18 pro 2014, 17:35
od moucha
Podle mě je tam GTB2260, ale stejně je to dost :D

Napsal: 18 pro 2014, 21:22
od PROFITUNER
Tak pridavam aj slubene merania na ceste.
Auto merane v ten isty den, na rovnakom useku v serii aj po uprave.
Seria aj mod bola merana iba jeden krat, teda 0-100 je potrebne brat trosku s rezervou, co zalezi od startu. No pri zrychleni na 100-200 uz pracuje iba vykon.
Mate tam dokonca aj nadmorsku vysku zaciatku akonca merania teda to ma maximalny vypovedaciu hodnotu
seria uprava
0-100km/h 5,6 5,2
0-200km/h 24,8 19,2
100-200km/h 19,1 14,0
1/4 mile 13,8 13,2

Obrázek