Stránka 1 z 2
tdi s katem a bez
Napsal: 11 črc 2007, 10:20
od doktor
Zajímá mě jaký je rozdíl u tdi O1 81KW když vyndám katalyzátor a nechám jen trubku,zatím žádné jiné změny jak se toto projeví na motoru a co to s sebou vše přináší za problémy či naopak výhody??Pominuli stk.
díky
Napsal: 11 črc 2007, 10:39
od Bugs.Bunny
Když pomineme ekologii , motoru to neuškodí a výkon nepatrně vzroste.
Napsal: 11 črc 2007, 12:22
od chucky
a projde u emisí dejme tomu s originalnim softem?
Napsal: 11 črc 2007, 12:55
od Petr98
chucky píše:a projde u emisí dejme tomu s originalnim softem?
Jo
Napsal: 11 črc 2007, 15:27
od Marek77
V naší krásné zemi se emise u naftových motorů neměří. Jediná veličina, která se zjišťuje při měření motoru, je hodnota kouřivosti, a to klasickým staletí starým opacimetrem. Proto není problém projít i bez KATu, protože ten nemá s kouřivostí, tedy množstvím pevných částic, nic společného.
Jiná situace je samozřejmě u motorů dle EU3 a vyšší, kde je již kontrolka CHECK, a rovněž i u motorů s filtrem pevných částic. Ale to sem nepatří........
Napsal: 11 črc 2007, 15:35
od warhead_cz
no primerene chiply by melo taky projit ne ?

Napsal: 11 črc 2007, 15:59
od Marek77
Je úplně jedno, kam je motor upravený. Záleží spíš na tom, jak je upravený.
Existují CHIPtuneři, co dokážou naladit motor na astronomické hodnoty a mašina nezakouří i kdyby ses snažil nevím jak. Naopak jsou chipy, které způsobí kouřivost jako prase a přitom vůbec nemají kdovíjaké parametry.
Správně naladěný motor nekouří........
Napsal: 12 črc 2007, 09:09
od Matthew
Tak za 1. jaky je nejvhodnejsi vejfuck na tdi a to bez katu uz se tady resilo a pokud si dobre pamatuju neni to az tak jednoducha zalezitost... vzhledem ke zpetnym tlakum pro turbo... kazdy na to ma jiny nazor... Za 2. u emisi se meri sice pouze kourivost ale i ta je ruzna... velmi se odviji od stylu jizdy!!! Pokud nekdo jezdi jako snek a nenecha tdi poradne vykourit neprojde a to ti muzu zarucit!!! Byl jsem svedkem jak technik emisi drzi tdi na 4000ot a cela mistnost je zahalena cernym kourem!!! Az pak po 5-10min se dalo neco merit!!! Navic mam pocit ze se meri nebo take zacne merit oxid uhlicity nebo siricity... nevim... a za 3. mas pravdu ze zalezi na cloveku ktery ti to cipuje.... ale to je opet dalsi tema zde rozebirane a to ohledne kourivosti.... plati obecne pravidlo ze relativne do 150ps to kouri malo... do 200ps to kouri primerene svemu vykonu a od 200ps to huli jako krava.... Pokud jsem netrefil presne cisla ps omlouvam se...
Napsal: 12 črc 2007, 09:30
od Petr98
Matthew píše: za 3. mas pravdu ze zalezi na cloveku ktery ti to cipuje.... ale to je opet dalsi tema zde rozebirane a to ohledne kourivosti.... plati obecne pravidlo ze relativne do 150ps to kouri malo... do 200ps to kouri primerene svemu vykonu a od 200ps to huli jako krava.... Pokud jsem netrefil presne cisla ps omlouvam se...
Ale zase záleží z čeho máš ty koně udělané, jestli z ALH 200koní nebo ARL 200koní. TAm bych řekl, že bude rozdíl.
Napsal: 12 črc 2007, 11:24
od Marek77
Petr98 píše:Ale zase záleží z čeho máš ty koně udělané, jestli z ALH 200koní nebo ARL 200koní. TAm bych řekl, že bude rozdíl.
Přesně to je ono. Nemusíme chodit daleko - stačí motor AHF a ASV. Oba jsou v Oct I a oba mají 81 kW. Ovšem jak známo ASV má oproti AHF-ku větší trysky, větší turbo a jiné písty - je tedy od výroby lépe přizpůsoben zvyšování výkonu. Z toho to potom vyplývá přesně jak píšeš.
Napsal: 12 črc 2007, 11:27
od Petr98
Marek77 píše:Petr98 píše:Ale zase záleží z čeho máš ty koně udělané, jestli z ALH 200koní nebo ARL 200koní. TAm bych řekl, že bude rozdíl.
Přesně to je ono. Nemusíme chodit daleko - stačí motor AHF a ASV. Oba jsou v Oct I a oba mají 81 kW. Ovšem jak známo ASV má oproti AHF-ku větší trysky, větší turbo a jiné písty - je tedy od výroby lépe přizpůsoben zvyšování výkonu. Z toho to potom vyplývá přesně jak píšeš.
tak jsem to myslel

Napsal: 12 črc 2007, 11:35
od Matthew
NO SMOKE NO FUN!!! I s ARL to bude hulit... Fabia RS v serii kouri az by si neveril...

Napsal: 12 črc 2007, 11:41
od Matthew
Co treba stribrna Fabia RS made by Reesha... cca 250ps a kouri docela dost
Napsal: 12 črc 2007, 11:48
od Dukes
Matthew píše:Co treba stribrna Fabia RS made by Reesha... cca 250ps a kouri docela dost
Kterou myslíš?
Napsal: 16 črc 2007, 10:45
od Matthew