
spojka šaran 6Q pulzuje do pedálu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk
spojka šaran 6Q pulzuje do pedálu
ahoj potřebuji poradit, na šaranu 1,9 tdi 96kw 2004 6Q, jsem měnil komplet spojkový set dvouhmota 240mm s kapalinovym ložiskem ,lamela, přítlačák vše originál Luk , nyní mám problém že za jízdy mi pulzuje pedál. při akceleraci mi pedál vystoupne stejně vysoko jako brzdový, při deceleraci se o cca 1-2cm propadne, to se opakuje v závislosti šlapání na plynový pedál. důvod výměny 2hmoty a celého setu byly vybrace při akceleraci,které se tedy odstranily a propadlejší spojkový pedál -domníval jsem se opotřebením lamely, nyní pri tomto pohybu výšky spojkového pedálu jse občas i špatně zařadit či vyřadit zpátečku nebo 1stupen. odvzdušnování proběhlo před 14dny a dnes znova cca v půlhodinových intervalech cca 20-30sešlápnutí a odpuštění kapaliny. za každou radu moc děkuji 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk
když jsem zkoušel brát za řemenici a šlápnout na spojku tak má cca 0,5mm vůli, nevím jestli je to v normě nebo špatný, ještě sem tam dělal hlavu a gumičky vstřiků protože šla nafta do oleje a samotný gumičky nepomohly tak tam bylo o cca 2l oleje víc , mrkev z převodovky volná nevim jestli byla, ale asi bych si toho všiml
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk
JJ, Huml je PAN mistr
To Roman - HAVM je jako ve Velkym Mezirici ? Ono v jihlave to neni o moc lepsi, vetsinou na me taky koukaji jak na idiota, hledat v Etce je asi rozciluje, a kdyz zjisti ze to je dil do O1 , jeste hodi opovrzlivy vyraz
To SUchanek 09 - vuli ty prevodovky zjistis jen kdyz ji vyndas ven a poradne za tu hnaci hridel vezmes v axialnim smeru , tj jakoby z prevodovky ven a dovnitr , na aute poznas prd. Podlozka to nachvili zlepsi, ale zazraky necekej, jak je to lozisko jednou volny, tak uz to bude jen horsi a horsi , nechci te strasit, ale je to tak, samozrejmne to neni ze dne na den.
Fotku ti muzu poslat z my rozebrany FMH, principove to bude stejny, kdyztak mi hod do SZ mail. Jestli to jde na aute nevim, teoreticky asi jo, jestli prakticky ti snad reknou tady kluci - mechosi. Teoreticky by stacilo vyndat vicko, sundat segrovku z loziska, lozisko za tu drazku po segrovce natahnout/napaciit co nejvic k sobe , no a vyzkouset kolik podlozek se vleze k segrovce , aby tam sla jeste nasadit. Montaz je obracene. Potom koupit novy vicko a zaklapnout. Ale praxe je treba jina
Jinak ojednaci cislo vicka je 02M 301 211 B , cena cca 150,- kc , ale urcite se podivej na cislo na vicku co vyndas, to je rozhodujici

To Roman - HAVM je jako ve Velkym Mezirici ? Ono v jihlave to neni o moc lepsi, vetsinou na me taky koukaji jak na idiota, hledat v Etce je asi rozciluje, a kdyz zjisti ze to je dil do O1 , jeste hodi opovrzlivy vyraz

To SUchanek 09 - vuli ty prevodovky zjistis jen kdyz ji vyndas ven a poradne za tu hnaci hridel vezmes v axialnim smeru , tj jakoby z prevodovky ven a dovnitr , na aute poznas prd. Podlozka to nachvili zlepsi, ale zazraky necekej, jak je to lozisko jednou volny, tak uz to bude jen horsi a horsi , nechci te strasit, ale je to tak, samozrejmne to neni ze dne na den.
Fotku ti muzu poslat z my rozebrany FMH, principove to bude stejny, kdyztak mi hod do SZ mail. Jestli to jde na aute nevim, teoreticky asi jo, jestli prakticky ti snad reknou tady kluci - mechosi. Teoreticky by stacilo vyndat vicko, sundat segrovku z loziska, lozisko za tu drazku po segrovce natahnout/napaciit co nejvic k sobe , no a vyzkouset kolik podlozek se vleze k segrovce , aby tam sla jeste nasadit. Montaz je obracene. Potom koupit novy vicko a zaklapnout. Ale praxe je treba jina

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A