Stránka 1 z 1
kompresní tlaky Fabia SDI
Napsal: 28 pro 2014, 13:14
od lesek
prosím pěkně někoho znalého, při jaké teplotě se měří kompresní tlaky? a hodnoty jsou stejné jako u TDI? díky
Napsal: 28 pro 2014, 13:27
od Pasat TDI PD 96 kw
záleží jakej je problém s autem měří se na teplém i na studeném!!!
Napsal: 28 pro 2014, 14:22
od lesek
no podezření je zda není komprese malá za studena. takže pokud někdo zná hodnoty i pro studenej tak sem s tím. já při dnešní venkovní teplotě a motoru odtaveném přes noc naměřil cca 18-19bar. díky
Napsal: 28 pro 2014, 16:31
od Pasat TDI PD 96 kw
to je v pořádku!
Napsal: 28 pro 2014, 16:39
od TDI tech
tak to uz nieje v poriadku.
Napsal: 28 pro 2014, 16:42
od Ladas
v pořádku jo ale tak pro benzína....
Napsal: 28 pro 2014, 17:25
od lesek
takže kolik je hraniční tlak pro studenej a teplej motor?
Napsal: 28 pro 2014, 18:40
od Pasat TDI PD 96 kw
mám zkušenosti s tím že pri tehdle tlakách tdi normálně startuje!!
Napsal: 28 pro 2014, 19:44
od lesek
já to udělal stejně špatně... nechal jsem tam všechny žhavky a točil jsem cca 2s a tady jsem pročítal že žhavky ven všechny a točit tak pět vteřin jak se tlak ustálí. Tak si třeba sdi ještě trochu polepší. problém je že po studeném startu zakouří šedivě (smrad jak studená avie nebo liazka) po cca 2-3s bez kouře. Žhavení OK a předvstřik navíc lehce nad modrou, po kontrole. Auto nemám dlouho, ale mám také podezření na mírný úbytek motorového ale (nikde nic neteče), může to bejt taky vrškem přes ventily, proto začínám měřením komprese než do toho začnu rvát prachy, jinak bych to vyměnil za jinej motor SDI, ale zase co člověk koupí za past...
Napsal: 28 pro 2014, 21:13
od majo6L
SDI ma rovnaky kompresny pomer ako starsie 1,9TDI, takze kompresne tlaky by mali byt rovnake. Merat treba dovtedy kym sa rucicka neustali na jednej hodnote (prestane stupat). Co som meral tak "rotacka" konkretne ALH mala tlaky 29-32( cca 250 tis km) , PD (BXE) 27-28( 270tis km) a PD ( BPX) 26-27 (140tis km).
Napsal: 28 pro 2014, 21:13
od peter l
19 bar je velmi malo na diesel,ideal nad 30 bar za studena
Napsal: 28 pro 2014, 23:26
od lesek
nevíte někdo jestli se ten motor ASY dá nahradit motorem z oct I AGP?
Napsal: 29 pro 2014, 08:30
od Ladas
hlava blok vana základ je stejný...
Napsal: 29 pro 2014, 09:38
od slovacek.milos
minimum tlaku pro sdi je 19, sdělej hlavu nech líznout nebo raději celou udělat, dej tenší těsnění a tlak naskočí,
pokud řešíš dlouhé starty, zjistit zda se kanystruje, kanystr zaserezpětný ventil ve víčku a jak začne mrznout padá nafta a prodlužuje se hooodně startování,