Stránka 1 z 1
Hlasité cvakání N75
Napsal: 29 pro 2014, 05:21
od Hanzz
Poslední dobou, se mi stává, že když zapnu zapalování, začne tento ventil hlasitě cvakat.Jedná se o opravdu hlasité cvakání, ne jako když cvaká normálně.Po startu je klid.Co to způsobuje?
Napsal: 29 pro 2014, 08:26
od Ladas
opotřebení ventilu klasika...
Napsal: 29 pro 2014, 10:20
od Hanzz
Takže vyměnit? Na co má ten ventil vůbec vliv.Může mít na výkon nebo na start?
Napsal: 29 pro 2014, 11:19
od haromax
vliv má... řídí regulaci turba . Že je hlasitý N75 to jsem měl taky a najel jsem s tím dalších 100tis a ted s tím jezdí dcera a furt funguje občas cvaka ...já bych to neřešil pokud to jede jak,má a nepadá do nouzáku .
Napsal: 29 pro 2014, 13:06
od adi
Me cvakal tenkrat na Golfu,vymenil jsem ho za uplne novy a cvaka stejne-neresit jezdit
Napsal: 29 pro 2014, 13:08
od Ladas
měnil jsem asi 4 (každý auto jiný) z důvodu že zákazníkovi vadilo cvakání dal e nový cvakalo to stále ale nebylo to už tak intenzivní jinak funkci to má ale pokud ti to nepadá do nouze osobně bych se na něj taky vysral....
Napsal: 29 pro 2014, 14:36
od Hanzz
Nepada. Jen to obcas zacvaka. Zatim to resit teda nebudu. Diky za rady
Napsal: 31 pro 2014, 17:14
od Panky
taky mi začal cvakat a do pul roku přestal fungovat. dal jsem novej a nevím o něm. normálně není slyšet, jenom když otevřu kapotu a nahnu se k němu, tak je slyšet slabé ťukání..
Napsal: 31 pro 2014, 22:22
od cin
Ja myslim ze lepsi dat novy, kdyz jsem byl u TDI Funa ladit jeste rotacku, tak mi ho vymenil za novy, kone zustaly stejny, ale kroutak narostl +28Nm , na ten samy program , takze za mne bych rekl rozhodne ho vymen, neni to az zas tak hrozna investice a vymena je na 10 min, pokud nemas jeste starou elektriku, pak se jeste musi prepinovat nova zasuvka a dal asi vymenit hadicky co do nej vedou, aby byla jistota
Napsal: 01 led 2015, 08:40
od Ladas
jj máš pravdu předsedo může se změnit i průběh
Napsal: 01 led 2015, 17:45
od Tomas.cz
Doma ještě provozujeme staré AGR, všimnul jsem si v létě, když jsem měnil olej, že N75 cvaká dost nahlas.
Minulý týden jsem měl s autem delší cestu po čase ( normálně s ním nejezdím ) a někde za Jihlavou nouzák, pak ve Znojmě otevřu kapotu a už necvakal vůbec, cestou zpět do Prahy se nouzák nekonal, ale auto mělo citelně měnší výkon, dal jsem nový druhý den a ok, cvaká potichu a výkon je již v pořádku.
Jinak N75 na obtok lze sehnat jak na starší konektor, tak novější půlkulatý.
Napsal: 01 led 2015, 21:36
od Biimbo
ale ona kvalita těch nových je jak všichni víme, v prd..
Pár jsem jich taky měnil a po 2-3 letech buď cvakají, nebo vrní po zhasnutí motoru.
Napsal: 02 led 2015, 16:55
od Tomas.cz
Biimbo píše:ale ona kvalita těch nových je jak všichni víme, v prd..
Pár jsem jich taky měnil a po 2-3 letech buď cvakají, nebo vrní po zhasnutí motoru.
No heleď já ho měnil prvně v roce 2007, to byl ještě původní z fabriky ( 1998 ), pak v roce 2009 ( najeto cca 80tkm ) a pak v roce 2014 ( to mohlo najet tak 100tkm ).
Takže jsem dával již třetí, pořád ten stejný Pierburg.
Napsal: 02 led 2015, 17:42
od Ladas
mám origo Vw....