Stránka 1 z 2
Blow off ventil :)
Napsal: 12 črc 2007, 22:56
od krysa
Ventily zabraňující zpomalení otáček Turba - při ubrání plynu/zavření škrticí klapky (např. při řazení). chtel bych vedet jestli ma nekdo nakou skusenost jestli ho mam dat do auta a co to bude delat a jestli to prida nebo ubere kone
Re: Blow off ventil :)
Napsal: 13 črc 2007, 08:04
od warhead_cz
mno ja teda moc nevim ale slysel sem ze se to vyplati vic k benalum

ale jestli to koupis tak to chci videt jestli jedes do mimone

kdyz uz nic tak to bude pekne sycet

Re: Blow off ventil :)
Napsal: 13 črc 2007, 10:12
od Rybízek
krysa píše:Ventily zabraňující zpomalení otáček Turba - při ubrání plynu/zavření škrticí klapky (např. při řazení). chtel bych vedet jestli ma nekdo nakou skusenost jestli ho mam dat do auta a co to bude delat a jestli to prida nebo ubere kone
a jakou skrtící klapku budeš zavírat ?
Re: Blow off ventil :)
Napsal: 13 črc 2007, 16:55
od krysa
Rybízek píše:krysa píše:Ventily zabraňující zpomalení otáček Turba - při ubrání plynu/zavření škrticí klapky (např. při řazení). chtel bych vedet jestli ma nekdo nakou skusenost jestli ho mam dat do auta a co to bude delat a jestli to prida nebo ubere kone
a jakou skrtící klapku budeš zavírat ?
ani nevim to tam psali ani nevim jak ho zapojit mel by prijit tak za 10 dni snad tam bude navod

Napsal: 13 črc 2007, 19:12
od lt.kubosh
No u diesela bude lepsi navrtat malickou diru do mezichladice a vysledek bude stejnej.

) Sykora, Sycek, Sysel, SYCET, Sypat.
Napsal: 13 črc 2007, 20:59
od origoš
U diesela to nemá vůbec žádné opostatnění a jediný efekt je ten pšukanec. Naopak dá se předpokládat, že při odlehčení turba mohou nastat problémy, protože regulace turba s tímto vůbec nepočítá.
Napsal: 14 črc 2007, 06:37
od Rybízek
origoš píše:U diesela to nemá vůbec žádné opostatnění a jediný efekt je ten pšukanec. Naopak dá se předpokládat, že při odlehčení turba mohou nastat problémy, protože regulace turba s tímto vůbec nepočítá.
řekl bych že při jakekoliv ztrátě tlaku bude ECU zblba a nasere tam naftu resp ubyde vzduch a podle mě to bude hulit jako např když ti bouchne hadice ale pokud by se to na diesla mělo umistit tam kam se to má dat nebude to ani fungovat protože nevím čim ho to bude otvírat(kde u turbo diesela vezmeš při ubraní potlak resp přetlak ktrerej ovláda ten ventil)
Napsal: 17 črc 2007, 14:50
od wr8
na naftu sem nic takovyho nevidel,vlastne jen nejaci Tuningovy nadsenci si tam neco v tomto stylu daly a ovladaji to vypinacem/tlacitkem,nedavno sem si prohlizel u kamosa tuning nebo jak se ten casopis jmenuje a neco takovyho tam mel,a byla tam i zminka o Dieselpoweru
Napsal: 17 črc 2007, 14:56
od Dukes
wr8 píše:na naftu sem nic takovyho nevidel,vlastne jen nejaci Tuningovy nadsenci si tam neco v tomto stylu daly a ovladaji to vypinacem/tlacitkem,nedavno sem si prohlizel u kamosa tuning nebo jak se ten casopis jmenuje a neco takovyho tam mel,a byla tam i zminka o Dieselpoweru
Co tam psali o Dieselpoweru?
Napsal: 17 črc 2007, 15:00
od wr8
ten borec tam mel velky vsrtiky a jeste nejaky veci a ze bude dale spolupracovat s Dieselpower,tak sem mel sam radost, ale na muj vkus mel to auto moc vyrazny,radsi neco jako sedou mys ve ktere tluce skutecny srdce

Napsal: 20 črc 2007, 15:48
od sakoverife
Napsal: 20 črc 2007, 15:49
od sakoverife
existuje to i pro disel, i kdyz funkcnost je asi jedina-syceni
resilo se to tady:
http://vw-club.cz/modules.php?name=Foru ... &start=108
jsou tam i odkazy na nejaky videa....
Napsal: 20 črc 2007, 23:17
od Sopťa
Tak jsem koukal na videa a docela trapas

Napsal: 24 zář 2007, 14:46
od Dieego
Rybízek píše:origoš píše:U diesela to nemá vůbec žádné opostatnění a jediný efekt je ten pšukanec. Naopak dá se předpokládat, že při odlehčení turba mohou nastat problémy, protože regulace turba s tímto vůbec nepočítá.
řekl bych že při jakekoliv ztrátě tlaku bude ECU zblba a nasere tam naftu resp ubyde vzduch a podle mě to bude hulit jako např když ti bouchne hadice ale pokud by se to na diesla mělo umistit tam kam se to má dat nebude to ani fungovat protože nevím čim ho to bude otvírat(kde u turbo diesela vezmeš při ubraní potlak resp přetlak ktrerej ovláda ten ventil)
BOV se na diesel normalne dela a da se to sehnat skoro vsude(cena cca 6500,-), tak mi nerikejte ze to nebude fungovat, nebo ze to odkouri motor???? Cet ste o tom nekdo neco?? Nebo tady resite jenom to ze diesel nema skrtici klapku???!!
Napsal: 24 zář 2007, 14:57
od wr8
Dieego píše:Rybízek píše:origoš píše:U diesela to nemá vůbec žádné opostatnění a jediný efekt je ten pšukanec. Naopak dá se předpokládat, že při odlehčení turba mohou nastat problémy, protože regulace turba s tímto vůbec nepočítá.
řekl bych že při jakekoliv ztrátě tlaku bude ECU zblba a nasere tam naftu resp ubyde vzduch a podle mě to bude hulit jako např když ti bouchne hadice ale pokud by se to na diesla mělo umistit tam kam se to má dat nebude to ani fungovat protože nevím čim ho to bude otvírat(kde u turbo diesela vezmeš při ubraní potlak resp přetlak ktrerej ovláda ten ventil)
BOV se na diesel normalne dela a da se to sehnat skoro vsude(cena cca 6500,-), tak mi nerikejte ze to nebude fungovat, nebo ze to odkouri motor???? Cet ste o tom nekdo neco?? Nebo tady resite jenom to ze diesel nema skrtici klapku???!!
a proc to delat kdyz to krome toho zvuku nema zadnej ucinek?cca 6500 dokazu lip utratit