Stránka 1 z 2

zvyšovanie otáčok pri preradovani

Napsal: 13 led 2015, 17:50
od Derilius
Ahoj.Potrebujem poradit. pri radeni rýchlosti ale hlavne zo štvorky do pätky mi ostanu vysiet otácky . napr.idem predbehovať podradim do štvorky pridam plyn pri predbiehani vytlačim spojku ked chcem preradit do päťky otáčky mi ostanu stať napr na 2500 a pri stlačenej spojke sa ešte zvíšia až na maximum musim stlačiť plyn aspon dvakrát na podlahu potom mi klesnu a až tak možem preradit do peťky

Je to octavia 1.9 tdi r.v. 97

diagnostika mi vypisuje merac hodnosti vzduchu (vaha vzduchu)
vymenil som ju auto robi to iste , vymenil som vsetky podtlakove trubky , vycisteni EGR ventil , vycistene turbo neviem si dat rady.

na forach som sa docital ze vacsinou pada do nudzaku turbo.. a vsetkym klesaju otacky a nema auto tah , ale mne prave naopak samo si dviha otacky a ide jak dzive :D

pri piatej rychlosti pri 100 km/h a vyssie dam dole nohu z plynu auto trha.

poradte pls co to moze byt ? :(
(hm)

Napsal: 13 led 2015, 19:30
od elch
čerpadlo vstřikovací

Napsal: 13 led 2015, 19:40
od Derilius
keby to bolo čerpadlo robilo by to aj do 2500 otačok ked nevitačam motor nerobí mi to a vag zisti či je vadne čerpadlo

Napsal: 13 led 2015, 20:18
od ROMEK
skus pozrieť spínač pedalu spojky či funguje jak má. presne toto robilo kamrádovy na octávii sice to bol benzín

Napsal: 13 led 2015, 20:30
od Derilius
počul som o tom že to može byť aj spojkovy spínač zajtra sa na to pozriem

Napsal: 14 led 2015, 13:39
od ROMEK
a čo som ti písal (LOL)

Napsal: 14 led 2015, 17:27
od Derilius
no dnes som vymenil ten spojkoví spínač a zavada trva naďalej co dál hoši

Napsal: 14 led 2015, 17:47
od HanZ
Od klávesnice rada snad jen použít talčítko hledat a studvat. Aneb platí můj podpis.

Ono ne všechno se dá vyřešit od klávesnice...

Napsal: 14 led 2015, 18:39
od Derilius
samozrejme že neide všetko od klávesnice a ja na aute nešetrím bolo na vagu vadná váha vzduchu vymenená 120eur vymenené všetky podtlakové hadičky novy vzduchoví filter vyčistený a odskušany egr ventil vyčistené turbo vymenený spojkoví spínač preskušane podtlakové ventily ešte mi ostava čerpadlo a akceleračný pedál ale to by značila aj diagnostika už ani nepočitam kolko som doňho vrazil ja na aute nešetrím lenže aj v servise sú s toho chuji

Napsal: 14 led 2015, 19:03
od HanZ
Chápu, v tom případě budeš muset do jiného servisu, kde o tom autě mají větší povědomí a nespoléhají pouze na EOBD diagnostiku :(

Napsal: 27 úno 2015, 10:56
od Derilius
Tak a som znova tu. Začnem čerpadlom v servise demontaž nasledne odvezene do Komaroviec na stolicu Čabimu kto je z okolia košíc vie o kom píšem keď mi zavolal a pytal sa že prečo som ho dal vymontovať a nastaviť hovoril som mu že auto si svojvolne pridáva a zvyšuje otáčky jeho odpoveď bola hladajte inde chybu čerpadlo je v 100%stave škoda ho bolo demontovať samozrejme aj to ma niečo stálo.Tak sme išli ďalej turbo demontovane odvezené do Košíc na repas,a aby sa chlapci v servise nenudili dal som prečistiť sacie a vyfulové potrubie,egr ventil,intercoler,nove tesnenia.ocelova trubka taka sieťovana čo ide od egr ku saniu nova,vzduchovy filter bosch.olejovy filter bosch,olej castrol 5w40 udajne koli turbu nakolko je ako nove a teraz....auto si nadalej zvyšuje otačky ako pred tím.Vpondelok som si objednal riadiacu jednotku novú maník z Blavy ju nevedel predať vyrobena bola 24.4.1998 nevedel ju predať nakolko mal na nej perom napísane udaje fábia 1,4 kod motora AUA ked som mu volal či ju ešte ma odpoved bola že ano tak som mu oznamil že údaje ktore tam na tej jednotke sú písane perom nie sú správne nakolko moja RJ ma také isté čislo ako tá jeho a že neni z fábie ale z octávie nakolko fábie ešte v roku 1998 nevyrábali tak sa s chuťou zasmial a došlo mu že prečo ju nepredal takže som si ju objednal mam ju doma a v sobotu 28.2 ju idem dať namontovať a uvidíme čo bude ďalej ostal my už len plynoví pedál nakolko všetko čo stým malo súvis je buď úplne nove alebo repasované ten príspevok tu vkladám preto nakolko som dostal aj takú odpoveď že nie všetko sa dá viriešiť od klávesnice ja to viem ale každá dobrá rada zato stojí .Zatial ma auto stalo štvorcíferne čislo v eurach takže tu je moj dokaz že na aute ja rozhodne nešetrím pretože to moje už má svoje roky ale ja ho nechcem predať pretože my velmi dobre slúžilo stále :-) (wallbash)

Napsal: 28 úno 2015, 14:22
od Derilius
Dnes to je 28.2 2015 vymenená riadiaca jednotka úplne nova nakódovaná auto si naďalej zvyšuje otačky samo,ďalši moj plan plynovy pedál lebo už len ten ostal nevymenený a potom sa uvidí čo ďalej

Napsal: 28 úno 2015, 14:55
od ROMEK
poloha plynoveho pedalu sa da zistiť cez diagnostiku v meraných hodnotách či ukazuje správne. chcelo by sa ist prejst na aute a sledovat v live datach polohu v % aby si zas zbytečne nemenil

Napsal: 28 úno 2015, 14:55
od geo
A co takhle nalogovat hodnoty a sledovat která není ok.

Napsal: 28 úno 2015, 15:03
od UchoTD
nie,prv vymenit pol auta zbytočne až potom sa zamysliet nad tým,že logickejšie je investovat do poriadnej diagnostiky závady.alebo ked to nevedia vyriešiť tam kde chodíš tak navštív iný servis,nikde niesu všemocný.neber to v zlom.
neprisáva ti to niekde falošný vzduch?
vyriešil si už zavadu s vahou vzduchu?