Ahoj Všem,
rád bych se zeptal na obecnou otázku, zda li deaktivace a zaslepení EGR má negativní vliv na funkci DPF. Mam Octavii 1.6 TDI, chip Dieselpower a maximální spokojenost. Nevím však do jaké míry může DPF vydržet vyřazení EGR a rád bych tuto problematiku vyřešil. Předem děkuji za názory. Pepa
EGR A DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR A DPF
Mel jsem zaslepenej EGR i na blbem PD BMM asi 50tis km auto jsem prodal ve 220tis s naprosto cistym vyfukem a za celou dobu se mi kontrolka nerozla. Ted to mam na Commonrailu taky zavrene ale az se ohreje motor, zatim OK. Oba motory jsem mel i upravene sofwerove.PepaZima píše:Ahoj Všem,
rád bych se zeptal na obecnou otázku, zda li deaktivace a zaslepení EGR má negativní vliv na funkci DPF. Mam Octavii 1.6 TDI, chip Dieselpower a maximální spokojenost. Nevím však do jaké míry může DPF vydržet vyřazení EGR a rád bych tuto problematiku vyřešil. Předem děkuji za názory. Pepa
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg