Budíky Galaxy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Budíky Galaxy

Příspěvek od Marek77 »

Chlapi, včera mě málem šlak trefil.

Jedu z Brna, najedu na dálnici a po pár km, prakticky ještě v Brně, teplota v červeném. Za pár vteřin na stovce, pak v normálu, poté zase v červeném. Prostě jako kdyby mi nějakej spermoník točil poťákem a měnil mi odpor do budíku. Pro jistotu jsem na Kývalce zastavil, prohlédl vše, co mě napadlo. Nic - motor naprosto v pořádku, ventilátory v klidu, expanzka jen mírně odfoukla jako kdykoli jindy, žádné bubliny, žádné stříkání chladicí kapaliny po přidání plynu, nic. Prostě motoru nic není.
Když jsem zhasnul osvětlení vozu, ručička klesla skoro o centimetr dolů, po rozsvícení skočila nahoru.

Současně s tím jsem si všiml, že palivoměr mi ukazoval necelou půlku nádrže, což ovšem musel být holý nesmysl, protože jsem měl na nádrž najeto 850 km (a to na půlku nádrže opravdu neumím). Odhadem tam mohlo být tak kolem čtvrtky, tedy cca 20 litrů. Ale budík paliva byl evidentně jiného názoru. Ručička nelítala jak blbá, jen ukazovala víc o takových 15 litrů, než byl skutečný stav.

Dnes jsem jel kousek po městě, vše v pořádku - oba budíky ukazovaly to, co je skutečnost.

Ve VAGu nic.

Jsem tak nějak přesvědčen, že ty dva úkazy spolu souvisejí, že to má něco společného. Asi se něco posrálo na přístrojích. Ale co? Jak to najít?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

kostra
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kostra budíků nebo to přebíjelo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na tu kostru se podívám. Přebíjení bych vyloučil, to by nedaly žárovky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1695
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

žárovky přebíjení dají, ale spíš by ti vyskočily chyby na ostatních jednotkách. Co regulátor napětí v budíkách - teda pokud tím galaxy taky trpí.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Neznám - nevím nic o žádném regulátoru napětí v budíkách.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

Marku, jestli on nemyslí voltmetr jako je u 2 Sharanu a Alhy ve verzi z Maxidotem.
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Snaid_CZ
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2015, 20:40

Příspěvek od Snaid_CZ »

Stejný problém jsem také řešil, nejprve jsem vyměnil regulátor napětí v přístrojovce a nakonec to byl odcházející snímač otáček pro tachometr.
Ford Galaxy II, 1.9TDi PD, 85kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“