Budíky Galaxy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Budíky Galaxy
Chlapi, včera mě málem šlak trefil.
Jedu z Brna, najedu na dálnici a po pár km, prakticky ještě v Brně, teplota v červeném. Za pár vteřin na stovce, pak v normálu, poté zase v červeném. Prostě jako kdyby mi nějakej spermoník točil poťákem a měnil mi odpor do budíku. Pro jistotu jsem na Kývalce zastavil, prohlédl vše, co mě napadlo. Nic - motor naprosto v pořádku, ventilátory v klidu, expanzka jen mírně odfoukla jako kdykoli jindy, žádné bubliny, žádné stříkání chladicí kapaliny po přidání plynu, nic. Prostě motoru nic není.
Když jsem zhasnul osvětlení vozu, ručička klesla skoro o centimetr dolů, po rozsvícení skočila nahoru.
Současně s tím jsem si všiml, že palivoměr mi ukazoval necelou půlku nádrže, což ovšem musel být holý nesmysl, protože jsem měl na nádrž najeto 850 km (a to na půlku nádrže opravdu neumím). Odhadem tam mohlo být tak kolem čtvrtky, tedy cca 20 litrů. Ale budík paliva byl evidentně jiného názoru. Ručička nelítala jak blbá, jen ukazovala víc o takových 15 litrů, než byl skutečný stav.
Dnes jsem jel kousek po městě, vše v pořádku - oba budíky ukazovaly to, co je skutečnost.
Ve VAGu nic.
Jsem tak nějak přesvědčen, že ty dva úkazy spolu souvisejí, že to má něco společného. Asi se něco posrálo na přístrojích. Ale co? Jak to najít?
Jedu z Brna, najedu na dálnici a po pár km, prakticky ještě v Brně, teplota v červeném. Za pár vteřin na stovce, pak v normálu, poté zase v červeném. Prostě jako kdyby mi nějakej spermoník točil poťákem a měnil mi odpor do budíku. Pro jistotu jsem na Kývalce zastavil, prohlédl vše, co mě napadlo. Nic - motor naprosto v pořádku, ventilátory v klidu, expanzka jen mírně odfoukla jako kdykoli jindy, žádné bubliny, žádné stříkání chladicí kapaliny po přidání plynu, nic. Prostě motoru nic není.
Když jsem zhasnul osvětlení vozu, ručička klesla skoro o centimetr dolů, po rozsvícení skočila nahoru.
Současně s tím jsem si všiml, že palivoměr mi ukazoval necelou půlku nádrže, což ovšem musel být holý nesmysl, protože jsem měl na nádrž najeto 850 km (a to na půlku nádrže opravdu neumím). Odhadem tam mohlo být tak kolem čtvrtky, tedy cca 20 litrů. Ale budík paliva byl evidentně jiného názoru. Ručička nelítala jak blbá, jen ukazovala víc o takových 15 litrů, než byl skutečný stav.
Dnes jsem jel kousek po městě, vše v pořádku - oba budíky ukazovaly to, co je skutečnost.
Ve VAGu nic.
Jsem tak nějak přesvědčen, že ty dva úkazy spolu souvisejí, že to má něco společného. Asi se něco posrálo na přístrojích. Ale co? Jak to najít?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
žárovky přebíjení dají, ale spíš by ti vyskočily chyby na ostatních jednotkách. Co regulátor napětí v budíkách - teda pokud tím galaxy taky trpí.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec