
Zaslepit EGR nebo ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zaslepit EGR nebo ne?
Zdravím vás, chci se vás zeptat jaký máte názor na zaslepení EGR pomocí záslepky? nebude lepší odpojit podtlak na EGR a zaslepit jen hadičku a nechat tam původní EGR kvůli chcípací klapce?? Kdyžtak nějaké rady by se hodily
díky

VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Zaslepit EGR nebo ne?
A to chces zaslepit EGR svojej manzelke? Znacka auta,r.v.atd.a potom Ti tu niekto poradi.
Myslel jsem že to psát nemusím když to je napsaný v profilu dole pod příspěvkemA to chces zaslepit EGR svojej manzelke? Znacka auta,r.v.atd.a potom Ti tu niekto poradi.

Moc témat ohledně zaslepení EGR a chcípací klapce v souvislosti jsem tu nenašel ale je možné že jsem špatně hledalJá myslim že neporadí těch témat je tu mílíjón

Například to že když použiju tuto(odkaz) záslepku tak o chcípací klapku přijdu a chcípání bude probíhat bez ní a pokud vím tak se motor nepřijemně škube když tam neníCo mají tyhle dvě věci splelčného, kromě futrálu?
http://www.highperformanceparts.cz/kit- ... -auy.47292
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
DěkujiReewiden píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... entil+olej



VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
starsie auta neriesia odpojenie egr, novsie to zistia a vyhodia poruchu (nutna uprava softu)
ja osobne mam iba odpojeny podtlak na fabii 1 , neviem preco by som to musel este zaslepovat nejakym plechom, sanie ciste (kontrolovane asi po dvoch rokoch po vycidteni a odpojeni egr), v zime sa to vsak poznatelne pomalsie zohrieva
ja osobne mam iba odpojeny podtlak na fabii 1 , neviem preco by som to musel este zaslepovat nejakym plechom, sanie ciste (kontrolovane asi po dvoch rokoch po vycidteni a odpojeni egr), v zime sa to vsak poznatelne pomalsie zohrieva
EGR -motor k nepoznání
Tak než abych zakládal nové téma tak to písnu sem ..už jsem se napřímo pár lidí ptal tak se dotyční nezlobte...potřebuji vědět názory ostatních...
Mám EGR off r.v 2000 čili prý uprava softu není potřeba...mám plech mezi tou stříbrnou trubkou a EGRem.(hadičku zaslepenou)..ale co ted resim je to že mi to chcije pres ty dve dírky pod tou poklickou samotneho EGRu...mám zeblitý celý motor hlavně vzadu...je vydřený EGR jsem zjistil (uvnitř...nový kupovat nebudu tak se zeptám na přímo ..)
Zaslepit ty dírky šroubkami a hotovo? dělá mi to že jakoby víc slyším šustění turba a nechci samozřejmě něco posrat ..jestli ty dírky mají význam když je EGR off tak to radši nechám ať to bleje, ale pokud ničemu neublížím tak bych to chtěl zastavit..Je tu mnoho tady ale je to půl na půl a příspěvky jsou hodně staré ...děkuji za názory
Mám EGR off r.v 2000 čili prý uprava softu není potřeba...mám plech mezi tou stříbrnou trubkou a EGRem.(hadičku zaslepenou)..ale co ted resim je to že mi to chcije pres ty dve dírky pod tou poklickou samotneho EGRu...mám zeblitý celý motor hlavně vzadu...je vydřený EGR jsem zjistil (uvnitř...nový kupovat nebudu tak se zeptám na přímo ..)
Zaslepit ty dírky šroubkami a hotovo? dělá mi to že jakoby víc slyším šustění turba a nechci samozřejmě něco posrat ..jestli ty dírky mají význam když je EGR off tak to radši nechám ať to bleje, ale pokud ničemu neublížím tak bych to chtěl zastavit..Je tu mnoho tady ale je to půl na půl a příspěvky jsou hodně staré ...děkuji za názory