Fabia 1.9 tdi ATD malý výkon-mrkněte mi prosím na log

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Fabia 1.9 tdi ATD malý výkon-mrkněte mi prosím na log

Příspěvek od camay »

Mám problémem cukáním motoru v tahu nad 2,5 tisíce otáček ..není to úplné vynechávání motoru ale prostě něco jako kdyby chtělo auto jet a nechtělo s frekvencí 0,5 - 1 s. Do nouzáku nepadá,chybí mu tak 20 procent výkonu už jsem prolezl kde co ..a nevím VAG neukazuje závadu..regulace na turbu se hýbe naftovej i vzduchovej filtr novej..Motor od spodu táhne docela normál ale právě nad 2,5 tisíce jde vytočit pozvolna ..nejvíc je to poznat na čtyřku a pětku..EGR je zaslepený
Naposledy upravil(a) camay dne 13 bře 2015, 19:56, celkem upraveno 9 x.
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Já ..být tebou , tak sundám ventilový víko a napružím kontakty trysek (vstrřikovačů). na 99% to bude OK
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Sežeň na půjčení měnič 12/220 a udělej log. Hádat, že to sou kontakty na vstřikách bych si netrouf. To zůstane chyba v paměti závad. Spíš bych tipoval málo nafty z jinejch příčin.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

S tím měničem mě to napadlo ,budu ale muset natáhnout kabel z baterky mam totiž měnič 2000w ..zkusím nalogovat když to bude v poho vrhnu se na kontakty
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

camay píše:S tím měničem mě to napadlo ,budu ale muset natáhnout kabel z baterky mam totiž měnič 2000w ..zkusím nalogovat když to bude v poho vrhnu se na kontakty
Na to stačí i zásuvka zapalovače. Hodnota max. výkonu na výstupu měniče(2000W) neudává spotřebu měniče při zatížení notebookem.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

Tak snad jsem log udělal dobře ..prosím o kontrolu ,moc se nevyznám..

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/xsd6ohXT/log-mar-csv
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

..ten log je na nic... musíš udělat log skupin 1 , 3 , 11 aby se z toho dalo něco poznat. Takhle je pouze vidět, že váhu vzduchu máš OK...
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
curieroy
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 bře 2015, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od curieroy »

Hádat, že to sou kontakty na vstřikách bych si netrouf.
We offer best quality Testking mcsa training test papers and Testking sigma six green belt
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

Kontakty na vstřikách jsem přihnul,cukání nepřestalo..až bude čas udělám nový log..
Fabia 1.9 TDI 74 Kw ATD,Octavia 2.0 TDI BKD
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Čao chlapi. Můžete se někdo mrknout na tento LOG. Jde mi hlavně o tak turbíny, jestli je vše OK. Díky

http://ulozto.cz/x9FK6Npk/log-01-003-010-011-csv
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

Tak jsem udělal log kanálů 1,3,11 mrkněte mi na někdo to prosím ...Díky moc
http://uloz.to/xghGfxX2/log-12-3-2015-c-2-csv
Fabia 1.9 TDI 74 Kw ATD,Octavia 2.0 TDI BKD
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Ten log si měřil po celou dobu s naplno sešlápnutým plynem? Lepší je 3, 10, 11, kde je ten plyn vidět.
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

Po celou dobu plnej do kopce jen ten konec než jsem ukončil logování jsem ubral,.tak snad zítra udělám jak říkáš
Fabia 1.9 TDI 74 Kw ATD,Octavia 2.0 TDI BKD
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Chtělo by to někoho zkušenýho, já ti akorát můžu říci, že mi u 1,4 tlak takhle nelítá, jak se dostane na požadovanou hodnotu, tak jí drží až do vysokých otáček. Jak kdyby ti vázla regulace, ti přefoukne, pak si dlouho pod, pak zas přefoukne, pak zas dlouho pod a s tím jdou i ty propady na váze, která by měla být nad požadavkem.
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

udělal jsem log nový kanály 3,10 ,11 http://uloz.to/xitQwWkh/log-02-csv Jsem z toho nemoudrej... Zajímalo by mě na na jakém základě funguje regulace turba od čeho dostává ventil N 75 povel..co může způsobovat kolísání tlaku...mohl by to dělat samotný N 75???
Fabia 1.9 TDI 74 Kw ATD,Octavia 2.0 TDI BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“