Fabia 1.9 tdi ATD malý výkon-mrkněte mi prosím na log
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1.9 tdi ATD malý výkon-mrkněte mi prosím na log
Mám problémem cukáním motoru v tahu nad 2,5 tisíce otáček ..není to úplné vynechávání motoru ale prostě něco jako kdyby chtělo auto jet a nechtělo s frekvencí 0,5 - 1 s. Do nouzáku nepadá,chybí mu tak 20 procent výkonu už jsem prolezl kde co ..a nevím VAG neukazuje závadu..regulace na turbu se hýbe naftovej i vzduchovej filtr novej..Motor od spodu táhne docela normál ale právě nad 2,5 tisíce jde vytočit pozvolna ..nejvíc je to poznat na čtyřku a pětku..EGR je zaslepený
Naposledy upravil(a) camay dne 13 bře 2015, 19:56, celkem upraveno 9 x.
Na to stačí i zásuvka zapalovače. Hodnota max. výkonu na výstupu měniče(2000W) neudává spotřebu měniče při zatížení notebookem.camay píše:S tím měničem mě to napadlo ,budu ale muset natáhnout kabel z baterky mam totiž měnič 2000w ..zkusím nalogovat když to bude v poho vrhnu se na kontakty
Oct asv 2000, DieselPower
Tak snad jsem log udělal dobře ..prosím o kontrolu ,moc se nevyznám..
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/xsd6ohXT/log-mar-csv
Hádat, že to sou kontakty na vstřikách bych si netrouf.
We offer best quality Testking mcsa training test papers and Testking sigma six green belt
Čao chlapi. Můžete se někdo mrknout na tento LOG. Jde mi hlavně o tak turbíny, jestli je vše OK. Díky
http://ulozto.cz/x9FK6Npk/log-01-003-010-011-csv
http://ulozto.cz/x9FK6Npk/log-01-003-010-011-csv
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Tak jsem udělal log kanálů 1,3,11 mrkněte mi na někdo to prosím ...Díky moc
http://uloz.to/xghGfxX2/log-12-3-2015-c-2-csv
http://uloz.to/xghGfxX2/log-12-3-2015-c-2-csv
Fabia 1.9 TDI 74 Kw ATD,Octavia 2.0 TDI BKD
Chtělo by to někoho zkušenýho, já ti akorát můžu říci, že mi u 1,4 tlak takhle nelítá, jak se dostane na požadovanou hodnotu, tak jí drží až do vysokých otáček. Jak kdyby ti vázla regulace, ti přefoukne, pak si dlouho pod, pak zas přefoukne, pak zas dlouho pod a s tím jdou i ty propady na váze, která by měla být nad požadavkem.
AMF; M47/T2
udělal jsem log nový kanály 3,10 ,11 http://uloz.to/xitQwWkh/log-02-csv Jsem z toho nemoudrej... Zajímalo by mě na na jakém základě funguje regulace turba od čeho dostává ventil N 75 povel..co může způsobovat kolísání tlaku...mohl by to dělat samotný N 75???
Fabia 1.9 TDI 74 Kw ATD,Octavia 2.0 TDI BKD