2,0 TDI PD 103kw - ¨best practises¨ ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

2,0 TDI PD 103kw - ¨best practises¨ ?

Příspěvek od moose »

Tak mám po hlavě motoru a turbu (praskla hlava -> voda do oleje, turbo KO)

chci se ale zeptat - krom toho, že má nalítáno 357 tisíc km, se o něj starám celkem slušně - nehonim ho studený (přes 2500otáček), turbo po rychlé jízdě dochlazuji, olej longlife sem ihned nahradil plnou syntetikou po15ti...

co ještě můžu dělat špatně ? - vím že u těchto motorů asi hlavy praskají a nedá se s tim nic moc dělat, ale máte ještě nějaké rady jak se o to co nejlépe starat ? myslim teda motorově... kromě pravidelných servisních prohlídek atd..

jeste necham proverit pohon cerpadla oleje...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

nic ... všude se šetří ve výrobě vidím to u nás v závodě taky děláme díly do aut a automobilky tlačí cenu dolu tak se dělá z né kvalitních surovin... a všichni jsou spokojení až tedy na zákazníka
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

kod motora a rocnik ?
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
Lada.s
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 19 bře 2012, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lada.s »

doporučuju rovnou nechat předělat vyvažováky (pohon ol. čerpadla)
dělá to Sharik 4x4 http://www.vyvazovaky.cz/
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

2005 kod motora BLB

lads s. - ano, viz první příspěvek...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3641
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Proti prasklý hlavě se moc bránit nelze, ale občasná návštěva motorového prostoru dokáže zachránit ledacos, třeba i následky způsobené prasklou hlavou...
Oct asv 2000, DieselPower
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7556
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

BLB myslím má vyvažováky, určitě bych to omrknul
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tak vyvazovak byl taky v riti.. sik sharik 4x4 ;) a dik Andre za tip - ke kontrole
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

jo a hlava tam jde AMC - jaký s nimi máte zkušenosti ? OK ?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tak oprava stála hoodně peněz, teď zajíždím a chci se zeptat, s daným motorem, jak přesně zajíždět ? kolik točit otáček studený / zahřátý ? do kolika km ?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jestli jsi nedělal kliku a písty , nemáš co zajíždět
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

dělalo se: nové trubo, nová hlava, hydroštely,pístní kroužky, nový šály na vačkách, nový pouzdra na klice... takže zajíždím..

otázka je, do kolika otáček vytáčet studený či zahřátý motor, a po kolika najetejch km to navýšit a na kolik...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Moc to resis, za studena je obecne lepsi jezdit pianko a kdyz se ti to ohreje normalne tomu nakladej
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Moose: já dělám u věcí, co by mohly potřebovat nějaké zajetí, rychlozajetí :-D Prostě to po výměně/opravě vemu a udělám si výlet třeba několik stovek km. Dělám to kvůli tomu, abych potom při dalších jízdách už na to nemusel myslet ;)
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

když jsi dělal šály kliky , tak to netahej do krouťáku , otáčky zas tak nevaděj , dal bych mu tak 1000 - 2000 km pak bych už jezdil normálně
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“