2,0 TDI PD 103kw - ¨best practises¨ ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0 TDI PD 103kw - ¨best practises¨ ?
Tak mám po hlavě motoru a turbu (praskla hlava -> voda do oleje, turbo KO)
chci se ale zeptat - krom toho, že má nalítáno 357 tisíc km, se o něj starám celkem slušně - nehonim ho studený (přes 2500otáček), turbo po rychlé jízdě dochlazuji, olej longlife sem ihned nahradil plnou syntetikou po15ti...
co ještě můžu dělat špatně ? - vím že u těchto motorů asi hlavy praskají a nedá se s tim nic moc dělat, ale máte ještě nějaké rady jak se o to co nejlépe starat ? myslim teda motorově... kromě pravidelných servisních prohlídek atd..
jeste necham proverit pohon cerpadla oleje...
chci se ale zeptat - krom toho, že má nalítáno 357 tisíc km, se o něj starám celkem slušně - nehonim ho studený (přes 2500otáček), turbo po rychlé jízdě dochlazuji, olej longlife sem ihned nahradil plnou syntetikou po15ti...
co ještě můžu dělat špatně ? - vím že u těchto motorů asi hlavy praskají a nedá se s tim nic moc dělat, ale máte ještě nějaké rady jak se o to co nejlépe starat ? myslim teda motorově... kromě pravidelných servisních prohlídek atd..
jeste necham proverit pohon cerpadla oleje...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
- jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
doporučuju rovnou nechat předělat vyvažováky (pohon ol. čerpadla)
dělá to Sharik 4x4 http://www.vyvazovaky.cz/
dělá to Sharik 4x4 http://www.vyvazovaky.cz/
když jsi dělal šály kliky , tak to netahej do krouťáku , otáčky zas tak nevaděj , dal bych mu tak 1000 - 2000 km pak bych už jezdil normálně
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4