Zdravím všechny. Měl bych prosbu. Nesetkal se tu někdo s problémem že pokud si předělával staré AGR na Flashovací svazek a VNT turbo že mu motor vrčí ale plynový pedál nereaguje? Vše je zapojené podle schémat v elze ale mám tam původní plynový pedál. Dá se jen zaměnit i když původní funguje na 5 pinech a u flash od 2000 na 6pinech.
Stačí jen vyměnit pedál a přepinovat svorkovnici a zjistit podle schéma kam patří poslední pin?
Nebo se dá nějak upravit aby fungoval původní pedál?
Děkuji všem za rady a názory.
Octavia AGR66 1997 na flash svazek. Problém plyn. pedál.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia AGR66 1997 na flash svazek. Problém plyn. pedál.
Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Přestavba na PD ASZ
Děkuji všem za snahu o rady
Pokud někdo budete tuto přestavbu dělat není tak složité. Dejte si pozor na schéma plynového pedálu. Barvy staré elektriky jsou stejné jako u nové ale nikoli stejné pořadí. Proměřeno. Zapojeno. Funguje perfektně. Kdyby někdo potřeboval poradit rád pomohu.. 


Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Přestavba na PD ASZ