Octavia AGR66 1997 na flash svazek. Problém plyn. pedál.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mizu007
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2011, 17:58
Odpovědi: 0

Octavia AGR66 1997 na flash svazek. Problém plyn. pedál.

Příspěvek od Mizu007 »

Zdravím všechny. Měl bych prosbu. Nesetkal se tu někdo s problémem že pokud si předělával staré AGR na Flashovací svazek a VNT turbo že mu motor vrčí ale plynový pedál nereaguje? Vše je zapojené podle schémat v elze ale mám tam původní plynový pedál. Dá se jen zaměnit i když původní funguje na 5 pinech a u flash od 2000 na 6pinech.

Stačí jen vyměnit pedál a přepinovat svorkovnici a zjistit podle schéma kam patří poslední pin?

Nebo se dá nějak upravit aby fungoval původní pedál?

Děkuji všem za rady a názory.
Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Mizu007
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2011, 17:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mizu007 »

Děkuji všem za snahu o rady :D Pokud někdo budete tuto přestavbu dělat není tak složité. Dejte si pozor na schéma plynového pedálu. Barvy staré elektriky jsou stejné jako u nové ale nikoli stejné pořadí. Proměřeno. Zapojeno. Funguje perfektně. Kdyby někdo potřeboval poradit rád pomohu.. ;)
Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Žolík
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 27 čer 2011, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Žolík »

:-D , no zas taková sranda to nebyla trochu se člověk zapotí :-D když to děla poprvé .
jardasoft

Příspěvek od jardasoft »

Ahoj,mám stejný problém,nemohl bys prosimtě poslat schéma a je nutné vyměnit pedál plynu ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“