Vím že je to tady řešeno několikrát, ale se žádným jasným výsledkem a už mě nebaví kecy servisů co říkají " no jo to už je starej nafťák, to je úplně normální" - není to normální, když jsem auto před 80tis km kupoval, jezdilo jako nový.
Po výměně spojky ( bez setrváku ) před 60tis. km se to začalo zhoršovat. Vibrace při zátahu na 4ku a 5ku od 1800ot/min do 2200ot/min jakoby odspodu a celé auto. Když dám ruku na řadičku a jemně přišlápnu plyn, dost vibruje a v neposlední řadě při studených rozjezdech škubání.
Vykuchaný kat, výměna silentbloků na motoru, výměna levé komplet poloosy,EGR off.
Než nechám vyměnit znovu spojku se setrvákem, chci se ujistit jestli je to opravdu ono.
Vibrace při zátahu Passat B5 Tdi,´97, 66kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
muze to bejt opravdu i jen tema kloubama...ja uz nevim co bych tam koupil abych ho po roce neoddelal... ted tam mam SKF.. origa sem eml dvakrat (levny to nebylo) a vzdycky se tam udela vule...
Ale muze to bejt i tou spojkou....
Ale muze to bejt i tou spojkou....
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC