mondeo tddi 85 KW vaří a začínám být zoufalej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mondeo tddi 85 KW vaří a začínám být zoufalej
Motor na pětku při plném vykonu na dalnici vari. Voda v oleji neni ani olej ve vode. Auto takto najelo 10 000 km. Termostat nový, vodní pumpa OK. Vypustil jsem vodu z chladiče bez známek oleje. Sundal jsem víko ventilů, žádná emulze. Napadá něco někoho než sundám hlavu?
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
ted si nevzpomenu co to bylo za auto, ale melo stejny problem, a vysledek? kryt ze spodu motoru, pri vetsi rychlosti to bez nej tlacilo napor vzduchu ze spoda a tim padem proti proudeni vzduchu zkrz chladic.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Dodi děkuju za tip. Ještě ted v noci jsem tam šel.
Z hadice o které mluvíš voda neteče ani za studena ani za tepla. Zkoušel jsem ji profouknonut pusou a bublá to do nádržky.
Zároveň jsem z ní vytáhl jednocestný ventilek na fotce. Nevím, jestli tam patří originál, ale když jsem zkoušel jezdit bez něj, vařilo to už na trojku kopec. S ním to vaří až na pětku kopec. Na ostatní rychlosti tzn. i 4 plný plyn to jede normálně. V expansce žádný bordel není ani bubliny. I když nechám motor ve 4500 ot\min a pozoruju expansku, nevyleze ani bublinka.
fotka zpětného ventilku je tu


Z hadice o které mluvíš voda neteče ani za studena ani za tepla. Zkoušel jsem ji profouknonut pusou a bublá to do nádržky.
Zároveň jsem z ní vytáhl jednocestný ventilek na fotce. Nevím, jestli tam patří originál, ale když jsem zkoušel jezdit bez něj, vařilo to už na trojku kopec. S ním to vaří až na pětku kopec. Na ostatní rychlosti tzn. i 4 plný plyn to jede normálně. V expansce žádný bordel není ani bubliny. I když nechám motor ve 4500 ot\min a pozoruju expansku, nevyleze ani bublinka.
fotka zpětného ventilku je tu


Kluci děkuju všem moc za reakce. K autu se zase dostanu v pondělí, tak dám vědět. U té pumpy mne zmátlo, že ačkoliv jsem z jedné strany chytil za vrtulku a z druhé za řemenici, všechno drží naprosto pevně. Mám ještě jedno stejné auto, tak vyzkouším porovnat chování těch hadic. V pondělí večer dám vědět. Všem díky a hezký víkend.
Tak jsem se dneska konečně aspoň na chvíli dostal do garáže. Díky všem za předchozí příspěvky.
Odpojil jsem podle vašich rad hadičku z domečku termostatu. Přiložená fotka ukazuje výsledek. Občas nějaká ta kapička vyleze. Foceno je to na volnoběh, když to cca 5 minut vrčelo na místě po ujetí 10 km (teplota motoru 88 stupnu). Že by z toho stříkala voda, to se říci nedá. Chladič je horký na všech místech. Auto topí úplně normálně. Vypadá to na tu pumpu, ale když jsem sundal kryt vrtulky do kterého vede hadice od chladiče, vrtulka vypadala bez poškození, rukou jsem mezi řemenicí serva a vrtulkou pumpy ani velkou silou vůli nezaznamenal. Zkusím tedy vyndat celou pumpu.

Odpojil jsem podle vašich rad hadičku z domečku termostatu. Přiložená fotka ukazuje výsledek. Občas nějaká ta kapička vyleze. Foceno je to na volnoběh, když to cca 5 minut vrčelo na místě po ujetí 10 km (teplota motoru 88 stupnu). Že by z toho stříkala voda, to se říci nedá. Chladič je horký na všech místech. Auto topí úplně normálně. Vypadá to na tu pumpu, ale když jsem sundal kryt vrtulky do kterého vede hadice od chladiče, vrtulka vypadala bez poškození, rukou jsem mezi řemenicí serva a vrtulkou pumpy ani velkou silou vůli nezaznamenal. Zkusím tedy vyndat celou pumpu.
