Stránka 1 z 1

1,9 TDi AFN - dlhé štarty

Napsal: 20 úno 2015, 20:23
od Toledo244
Už neviem na čo mám pozrieť. Mám 1,9 TDi AFN v starom Tolede. Ak motor nažhavý, naštartuje. Ale ako nežhavý, dlho točí. Je jedno či je studený alebo zohriaty. Ak má približne 50°C naštrartuje parádne.
Je tam:

- vstrekovacie čerpadlo po GO
- preskušané vstreky
- hlava motora po GO
- nové hydroštely
- rozvody su nastavené dobre
- predvstrek čerpadla 47 - 49
- dávka paliva 3,4 - 3,6
- tlaky motora 30 32 30 31 ( merané minulý rok)
- diagnostika bez závad
- nový palivový filter
- nový snímač teploty ( originál)

Ak odpojim snímač teploty, tak naštartuje hneď. Zatiaľ by som nechcel nič upravovať v RJ. Štartér točí dosť silno, bateria má 2 roky. Konzultoval som to už s viacerými mechanikmi, nikto mi nevedel poradiť.
Napadá ešte niekoho niečo? :?

Napsal: 20 úno 2015, 21:30
od slovacek.milos
napiš číslo starteru :? když tak dobře točí ;)

Napsal: 21 úno 2015, 10:26
od Toledo244
Žeby to bolo predsa štarterom? No skusim si zohnať druhý na skušku...

Napsal: 21 úno 2015, 11:02
od prka
Když Ti při odpojeném čidle startuje dobře, tak motor dostává malou startovací dávku. Zvednutí startovací dávky VAGem na maximum Ti zřejmě nepomůže. Nejjednodušší a nejlevnější je zařadit pro start přídavný odpor k čidlu teploty chl. kapaliny. Návodů je zde na fóru mnoho.

Napsal: 21 úno 2015, 12:37
od Jarda S.
mam stejnej "problém" zatim to neřešim dokud startuje na druhou otočku (noteeth)

Napsal: 21 úno 2015, 17:24
od Toledo244
Tak mi kvapká nafta niekde okolo nosníka prednej nápravy. Zajtra to skusim opraviť, ale pochybujem aby to sposobovalo až taký problém zo štartom.

Napsal: 22 úno 2015, 08:19
od slovacek.milos
no pokud ti kvapká nafta tak ver tomu že to je na start velký problém ;)

Napsal: 22 úno 2015, 08:45
od jericho-3
:) kapka ke kapce a je z toho romance pro špatný start..

Napsal: 22 úno 2015, 09:22
od kocinski
jericho-3 píše::) kapka ke kapce a je z toho romance pro špatný start..
:) :) :)

Napsal: 23 úno 2015, 09:36
od tuca
To mám přesně teď za sebou. Dlouhé starty u AFN.

Zjistil sem kvapkání nafty z čerpadla: vyměnil sem těsnění pod víkem a hlavou čerpadla společně s těsněním na rozdělovací hlavě a pod tím středovým špuntem co je mezi trubkama. Všechna těsnění tvrdá a rozpadající se v ruce po vyndání. A ejhle auto startuje jako za mlada. Najeto 320000.

Při každém startu se to muselo nejdřív kvůli úniku nafty natlakovat a pak už starty na otočení.

Přetěsnit a měl by být klid.

Napsal: 23 úno 2015, 11:35
od Toledo244
Musim zohnať druhé hadičky ktore idu od filtra do nádrže. Potom dám vedieť či to pomohlo. Dakujem všetkým za rady :)

Napsal: 27 úno 2015, 17:11
od Toledo244
Zatiaľ som to vyriešil tak, že som prerušil kábel od snímača teploty chlad. kvapaliny a dal si do interiétu vypínač. Aspoň netrápim štartér. Hadičky by mi mali prísť v priebehu pár dní z jedného vraku.

Napsal: 27 úno 2015, 19:02
od slovacek.milos
já to dal pár lidem na rozpojověcí tlařítko na levou ruku že zatlačili a zapli klíček někomu to vadí někomu ne

Napsal: 27 úno 2015, 19:15
od Toledo244
Ja mám obyčajný vypínač :) ľavou rukou ho vypnem, naštartujem a zapnem :D Hlavne som to zatiaľ tak zrobil preto aby netrpel štartér. Uvidíme po výmene hadičiek na naftu, či to bude dobre štartovať aj bez vypínača.

Napsal: 27 úno 2015, 19:59
od slovacek.milos
to tlačítko je taky v pohodě 3O korun