Stránka 1 z 2
Hlavní brzdový válec
Napsal: 01 bře 2015, 15:52
od Leon 007
Po standartní výměně hlavního brzdového válce výrobce TRW a následném odvzdušnění se jelo auto vyzkoušet a po opakovaném brždění začel brzd.pedál tvrdnout víc a víc a auto začalo připrzďovat až se zastavilo. Pak se rozvítila kontrolka ABS a ESP . Na vagu to píše příliš velký tlak proveďte základní nastavení brzd.
To jsme udělali a všechno bylo dobré,ale po ujetí několik km začal padál opět tvrdnout a auto přibrzďovat. A tak jsem to už zkoušel 2x a pořád se to opakuje.
Nemáte s tím někdo zkušenost?
Jestli je to jen třeba špatně odvzdušňeno nebo je špatný ten nový brzdový válec. Vůbec nevím co s tím.
Auto je Ibiza 6L 2007 96kw TDi brzdy 288+232mm klasika.
Díky za každou radu
Napsal: 01 bře 2015, 18:12
od jericho-3
Není vůle mezi válcem a posilovačem. Zkus povolit ty 2 šrouby na brzdovém válci,párkrát šlápni a pak koukni zda se brzdy odbrzdí../pokud to takhle máš/
Napsal: 01 bře 2015, 18:50
od Leon 007
jericho-3 píše:Není vůle mezi válcem a posilovačem. Zkus povolit ty 2 šrouby na brzdovém válci,párkrát šlápni a pak koukni zda se brzdy odbrzdí../pokud to takhle máš/
Ano mám to tak.
Proč by se měly ty brzdy blokovat i kdyby tam nějaká vůle byla,jak píšeš?
Ale vůle tam nebude,je to dotažené jak má a sedí tam dobře,ale mrknu na to..
Napsal: 01 bře 2015, 20:17
od Tomas6
Ta vůle tam musí být. Mezi tyčkou co ti tlačí a pístem ve válci.Jinak je zavřený otvor do nádobky a při zahřátí brzd a roztažení kapaliny se nemůže vrátit do nadobky,proto se to zabrzdí.
Napsal: 01 bře 2015, 20:53
od Leon 007
Tomas6 píše:Ta vůle tam musí být. Mezi tyčkou co ti tlačí a pístem ve válci.Jinak je zavřený otvor do nádobky a při zahřátí brzd a roztažení kapaliny se nemůže vrátit do nadobky,proto se to zabrzdí.
Mám ten brzd.válec vymontovat a zkusit ho tam dát znovu?
Nebo spíš jak poznám,že tam ta vůle je nebo není a jak jí případně vymezím?
Napsal: 05 bře 2015, 18:40
od Leon 007
Toto je origo číslo toho válce podle Etky: 6Q0 611 019R
Nenajde někdo nějakého náhradního výrobce? Mně to podle toho čísla nic dotupného nenajde. Proto to asi nefunguje jak má. Ten TRW válec jsem našel když jsem šel podle auta,ale přes origo to prostě nebere

Napsal: 05 bře 2015, 19:45
od michal.x
chce to seřídit protoze každej valec neni 100pro stejnej
Napsal: 05 bře 2015, 22:06
od Leon 007
A kde se to dá prosím seřídit? V posilovači nic na seřízení není...
Neví někdo co přesně znamená to číslo na brzdovém válci co jsem na obrázku označil? Měl jsem v ruce asi 3x válce úplně stejné a jediná več co na nich byla jiná bylo právě toto číslo. Originál číslo na žádném nebylo...

Napsal: 05 bře 2015, 22:11
od kubima
zavolej do autorizáku, třeba budou tak ochotní a pomohou ti se správným dílem

Napsal: 05 bře 2015, 22:56
od jericho-3
Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to..

/musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
Napsal: 05 bře 2015, 23:54
od Genius
jericho-3 píše:Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to..

/musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
Jak jsi věděl jak tlustou podložku?
Napsal: 06 bře 2015, 07:21
od D A V I D
Genius píše:jericho-3 píše:Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to..

/musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
Jak jsi věděl jak tlustou podložku?
Udělal bych ji 1 mm, nebo změřit od hrdla posilovače dovnitř na tlačnou tyč. A brzdový válec od příruby dovnitř do díry v pístu.
Rozdíl - vůle min 1mm max 1,5 mm.
David
Napsal: 06 bře 2015, 07:51
od Genius
Myslíš třeba podložku z nerezu? Ale jako zní to docela logicky. Na pedálu se nic stěhovat asi nedá že? Taky jsem s tím měl problém nakonec jsem koupil nový origo válec
Napsal: 06 bře 2015, 19:20
od Leon 007
Přes to origo číslo toho válce nikdo nic nenajde?
Ta 1mm podložka mezi válec a posilovač se mi moc nezdá

Napsal: 06 bře 2015, 20:14
od jericho-3
Genius píše:jericho-3 píše:Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to..

/musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
Jak jsi věděl jak tlustou podložku?
Byl to pokus omyl, auto se mi téměř zastavilo, tak jsem povolil ty 2 šrouby, auto se odbrzdilo a dojel jsem domů..Udělal jsem tak 2 mm těsnění a vyrazil.Po nějaké době motor nějak přestal táhnout, tak jsem sáhnul na ráfky a bylo to jasné..A tak jsem zkusmo zase přidal a udělal to, tak aby to esteticky nikdo nepoznal , a od té doby auto táhne jak má...
