turbo trysky chip 81 kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 19:08

turbo trysky chip 81 kw

Příspěvek od tombola6 »

zdar chalani idem cez víkend nahodiť do passata b5 1.9 tdi 81 kw vačšie turbo z 96 kw passata 1749 va , trysky frateli bosio sprint 764 chcem sa spýtať ak to všetko pomením musím ist hned na chip alebo to vydrží aj max týžden bez chipu a možem stým jazdiť, len do prace 20km tam 20km naspeť ,samozrejme s kludom nebudem mu nakladať pokial nemam spraveny soft dakujem za info ...na vyplatu sa kupi aj vačši intercooler a rozmýšlam aj preobložiť lamelu na hds a 11mm hlavu čerpadla dakujem za odpoved
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

muzes tomu aji nalozit a nic se nestane :) urcite to vydrzi tu dobu nez to udelas kompletni...a stejne casem zjistis ze VA je malo a propadnes tomu stejne jak my vsichni tady :D:D takze na cip pujdes az z 2260 a vstrikama race :-d
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

a k te lamele bude ti silene vibrovat dvouhmota.. od malych otacek zkus udelat jednohmotu a na na160 koni tam dej cooler :) Mimochodem presne takhle jsem zacinal pred trema rokama...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 19:08

Příspěvek od tombola6 »

ok chalani takže ešte intercooler a z čoho tam pasuje jednohmota?? dakujem
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

tohle delam ted ja :)ale da se koupit aji sada 228 ale tohle je top :)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

meeiro píše:tohle delam ted ja :)ale da se koupit aji sada 228 ale tohle je top :)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Já už s tím jezdím a funguje parádně i se sériovým přítlačákem(ne Sachs Race, ale obyč Sachs) jen to do 2tis. duní, ale mam 4x4, takže to přikládám tomu. Na dvoukole by to nemělo být tak znát.

Obrázek
Obrázek
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

kurna fakt se mi to libi dobrej napad... chtel bych to co v nejblizsi dobe dodelat... i s velkym FMIC...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Dobrý nápad a řešení, fakt smekám.
Docela by mě zajímalo, jestli by tato sestava fungovala a šla dát i na Fabii1 ATD, nebo Octavii1 s 5Q
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ve spojeni jine lamely by to asi melo podle me jit.. ale nikde jsem to nevidel :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

jirius1 píše:Dobrý nápad a řešení, fakt smekám.
Docela by mě zajímalo, jestli by tato sestava fungovala a šla dát i na Fabii1 ATD, nebo Octavii1 s 5Q
Většinou jednohmoty na příčný motory mají stejně dosedací plochu pro lamelu a přítlačák zapuštěnou, takže použít by to asi určitě nešlo.
A nehledě na to, že věnec se zubama mají z druhé strany.(podélný motor má startér od motoru, příčný motor startér od převodovky).
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Tak čistě jen teoreticky kdyby se použil přítlak i lamela 240 pro tu audi 2.3benzin, jednohmota setrvák z ATD by se srovnal do roviny s plochou pro lamelu a převrtat díry. Možná by šla použít i lamela 240z 6Q. Chtělo by porovnat a změřit výšku přítlačáku ATD a 2.3benzin.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

sorry za otázku ale zeptám se tady když ted zrovna resite spojky.....kolik muze unest spojka 228 když tam mam jednohmotu + HDS + pritlak sachs (obyc.) mám ted 415NM ...udrzi to a nebo budu muset dát silnejsi pritlak? díky :-)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“