1.8T 20v převodovky 5q vs. 6q (drzaky + kulisa)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.8T 20v převodovky 5q vs. 6q (drzaky + kulisa)
Cau. Potreboval bych radu. Poridil sem si 6q z Cupry R misto myho 5q. Zajima me jestli muzu nechat moji puvodni kulisu nebo jestli ma 6q jinou? To samy i drzaky.. Jsou stejny nebo ma 6q jiny drzaky?
Predem diky za rady
Predem diky za rady
Drziaky lanovodov su uplne ine cize 5Q nepasuju. Lanovody sa daju pouzit aj tie z 5Q. Aby som to upresnil, pasuju aj 5Q lanovody len su o 20mm dlhsie cize budu trochu viac ohnute. Ale koly umeleckemu dojmu to prerob. Viem ze to je vela roboty, ale budes to mat koser. Lanovody je menej roboty prehodit naraz ako celok s kulisou.
Tak to bude problem, pretoze budes musiet dat dole vyfuk, tepelny stit a aj kardan, ale ten budes musiet dat dole tak ci tak pretoze z 5Q nepasuje.
Tu mas zoznam veci ktore budes musiet vymenit:
- komplet 6Q prevodovku 4x4 (aj s pravouhlym prevodom) + sruby
- horny drziak prevodovky + sruby
- drziak pravouhlej prevodovky + sruby
- kryci plech na motor poza zotrvacnik
- zotrvacnik + lamelu + pritlacny kotuc + montazny material (proste komplet spojku)
- spojkovy valcek
- nasobic tlaku + Tecko s odvzdusnovakom + trubky a hadicku (k ovladaniu spojkoveho valca)
- starter + sruby
- predne poloosy
- drziak lanovodov
- lanovody
- trubku na servo co ide od servocerpadla popred motor a ponad prevodovku do riadenia aj s uskami
- prvy diel kardanu
- prednu hardyspojku + sruby
Tu mas zoznam veci ktore budes musiet vymenit:
- komplet 6Q prevodovku 4x4 (aj s pravouhlym prevodom) + sruby
- horny drziak prevodovky + sruby
- drziak pravouhlej prevodovky + sruby
- kryci plech na motor poza zotrvacnik
- zotrvacnik + lamelu + pritlacny kotuc + montazny material (proste komplet spojku)
- spojkovy valcek
- nasobic tlaku + Tecko s odvzdusnovakom + trubky a hadicku (k ovladaniu spojkoveho valca)
- starter + sruby
- predne poloosy
- drziak lanovodov
- lanovody
- trubku na servo co ide od servocerpadla popred motor a ponad prevodovku do riadenia aj s uskami
- prvy diel kardanu
- prednu hardyspojku + sruby
- komplet 6Q prevodovku + sruby
- horny drziak prevodovky + sruby (nie silentlok, ale drziak)
- kryci plech na motor poza zotrvacnik
- zotrvacnik + lamelu + pritlacny kotuc + montazny material (proste komplet spojku)
- spojkovy valcek
- nasobic tlaku + Tecko s odvzdusnovakom + trubky a hadicku (k ovladaniu spojkoveho valca)
- starter + sruby
- predne poloosy
- drziak lanovodov
- lanovody
- trubku na servo co ide od servocerpadla popred motor a ponad prevodovku do riadenia aj s uskami
- horny drziak prevodovky + sruby (nie silentlok, ale drziak)
- kryci plech na motor poza zotrvacnik
- zotrvacnik + lamelu + pritlacny kotuc + montazny material (proste komplet spojku)
- spojkovy valcek
- nasobic tlaku + Tecko s odvzdusnovakom + trubky a hadicku (k ovladaniu spojkoveho valca)
- starter + sruby
- predne poloosy
- drziak lanovodov
- lanovody
- trubku na servo co ide od servocerpadla popred motor a ponad prevodovku do riadenia aj s uskami