Zanášení motoru 2.0 TFSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zanášení motoru 2.0 TFSI
Zdravím, nemá někdo zkušenost, jak je to se zanášením motoru 2.0 TFSI.Tento motor je v AUDI A4 r.v. 2007, má najeto cca 120 tis. km a auto přestalo mazat.Takže vana šla dolů (to byla docela blbá práce, protože u Audi motor uložili naprosto nesmyslně podél, kdyby byl motor na příč, jako u normálních aut, tak je vana dole za cca 5 minut) a byl karbonem ucpán sací koš olejového čerpadla.Vše vyčištěno, nalitý nový olej 5W-30 + filtr a po dvou měsících stejný scénář.Najeto od vyčištění cca 1000km.
Nafta patří do TDi!
to je důsledek používaného oleje a LL výměn podobný scénář řeším v práci akorát že se zadřely vačky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
ja len doplním..
LowSaps oleje a LongLife režim je u týchto agregátov úplne proti zdravému rozumu nakoľko tieto agregáty olej tepelne zaťažujú viac než je bežné nakoľko sú to priamovstreky, kde pri jazdení na kratšie vzdialnosti olej neskutočne trpí a je enormne rýchlo zdegradovaný kontamináciou od prenikajúceho nespáleného paliva a tiež aj nahromadeného kondenzátu.. toto je u priamovstrekov omnoho výraznejšie ako u klasického MPi.. takto zaťažovaný a zničený olej neplní dostatočne všetky svoje ochranné a aj mazacie a protioderové vlastnosti a omnoho skôr vytvára sajrajt, blato v motore a karbonizuje pri tepelnom zaťažení.
P.S 2007 ročník a nájazd ani nie 150tkm.. to vypovedá práve o prevádzke na kratšie vzdialnosti a tým pádom výrazne zťažené prevádzkové podmienky pre olej.. + k tomu LongLife VW504 olej a LongLife intervaly výmien a tu máme výsledok.
LowSaps oleje a LongLife režim je u týchto agregátov úplne proti zdravému rozumu nakoľko tieto agregáty olej tepelne zaťažujú viac než je bežné nakoľko sú to priamovstreky, kde pri jazdení na kratšie vzdialnosti olej neskutočne trpí a je enormne rýchlo zdegradovaný kontamináciou od prenikajúceho nespáleného paliva a tiež aj nahromadeného kondenzátu.. toto je u priamovstrekov omnoho výraznejšie ako u klasického MPi.. takto zaťažovaný a zničený olej neplní dostatočne všetky svoje ochranné a aj mazacie a protioderové vlastnosti a omnoho skôr vytvára sajrajt, blato v motore a karbonizuje pri tepelnom zaťažení.
P.S 2007 ročník a nájazd ani nie 150tkm.. to vypovedá práve o prevádzke na kratšie vzdialnosti a tým pádom výrazne zťažené prevádzkové podmienky pre olej.. + k tomu LongLife VW504 olej a LongLife intervaly výmien a tu máme výsledok.
U zákazníků s tím bojuju pravidelně, pro ně je lákavá vidina proběhu 2roky nebo 30 000km na nápň long-life oleje koupeného kdesi na "netu" za 220kč/litr.
V úterý jsem měnil po 30 000km olej na 1.6MPi ( ano, není to FSi, ale stejně ) vyteklo z toho cosi a na víčku dolévání oleje bylo cca 2cm totálního šlemu
Byť 1.6MPi není můj šálek čaje, toho motoru mě je líto...
V úterý jsem měnil po 30 000km olej na 1.6MPi ( ano, není to FSi, ale stejně ) vyteklo z toho cosi a na víčku dolévání oleje bylo cca 2cm totálního šlemu

Byť 1.6MPi není můj šálek čaje, toho motoru mě je líto...
Re: Zanášení motoru 2.0 TFSI
Jedine co je nezmyselne bol tvoj pristup ktej oprave a nie ulozenie motora. Nenapadlo ta nahodou, ze sa sype zhora nadol?Toledak píše:Zdravím, nemá někdo zkušenost, jak je to se zanášením motoru 2.0 TFSI.Tento motor je v AUDI A4 r.v. 2007, má najeto cca 120 tis. km a auto přestalo mazat.Takže vana šla dolů (to byla docela blbá práce, protože u Audi motor uložili naprosto nesmyslně podél, kdyby byl motor na příč, jako u normálních aut, tak je vana dole za cca 5 minut) a byl karbonem ucpán sací koš olejového čerpadla.Vše vyčištěno, nalitý nový olej 5W-30 + filtr a po dvou měsících stejný scénář.Najeto od vyčištění cca 1000km.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
A stym AAA to si zabil nadoraz. Nezabudni sa potom stazovat, ze niekde na parkovisko ti dojde zakaznik ktory kupil auto s AAA po podobne sprostej oprave, ako si to predviedol ty a odpovies sak normalka, AAA hovori za vsetlko...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
No jo, já zapoměl, že do autobazarů se výhradně vozí auta, která jsou po rozvodech, po výměně všech náplní, všech filtrů, samozřejmě jsou na autě nové tlumiče a všechny brzdy a výfuk, auto samozřejmě nebylo nikdy bouráno a po 10ti letech provozu má najeto opravdu jen 82547 km.Sayllo píše:A stym AAA to si zabil nadoraz. Nezabudni sa potom stazovat, ze niekde na parkovisko ti dojde zakaznik ktory kupil auto s AAA po podobne sprostej oprave, ako si to predviedol ty a odpovies sak normalka, AAA hovori za vsetlko...
Tak přesně takhle to u nás ale nefunguje, vlastně takhle to nefunguje nikde na světě, to jenom tady jsou všichni moralisti a než by se zbavili problému, tak by si určitě objednali nový motor za 300 000,- a teprve potom by auto prodali, hahahahahaha.
Nafta patří do TDi!