VIF a vliv na auto

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

carlosdm
Přispěvovatel
Odpovědi: 0

VIF a vliv na auto

Příspěvek od carlosdm »

Zdravím chlapi.ptám se jelikož jsem laik,ale nedá mi to.Najezdím cca 18000km ročně a něco si na autě udělám,ale proč píšu.Nyní jsem nedával schválně cca 2000km VIF do nafty,jezdím stejnou trasu,vím že je vítr,teplota,atd,ale co se ptám,na Oct 1 a 66kw ,motor AGR najeto cca 750tisíc km,tak když dám VIF jde spotřeba na cca 4,8litru,když nedám je cca 5 až 5,1 ale na palubáku to ukazuje to samé,tak jsem pro test nedával VIF a zarazil mě ten rozdíl.Je to opravdu vliv VIFu a nebo jen jak říká Miloš pocit a ten je k hovnu?Budu ho dávat dál,už jen pro pocit,aby to auto najelo ještě těch 300 tisíc dalších bez opravy motoru.Tak jen se ptám.Dík Pavel
sharik4x4
Aktivista
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Vif má určitě vliv na výkon motoru,tím pádem i na spotřebu.VIF zvyšuje cetanové číslo nafty zhruha o 5 čísel.To znamená ,že z běžný nafty udělá prémiové palivo.Jinak gratuluji k tak krásnému nájezdu.Nesmrtelý TDI. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
šulda
Moderátor

Příspěvek od šulda »

Nové téma o VIFu, to už tu dlouho nebylo (LOL)
Člověk se pořád učí.
carlosdm
Přispěvovatel

Příspěvek od carlosdm »

Šuldo vím, že víš hodně,ale já se ptám, jelikož někdy prostě nevím a chci se zeptat a nebo ujistit.Chápu, že to je problém pro Tebe,ale je to to samé, jako když začneš se ptát na práci počítačových serverů a jeho programování,tak nějak nevěřím, že budeš vědět,ale o tom to je.Jinak dík za info Sharik.Pavel
Havlos
Přispěvovatel

Příspěvek od Havlos »

Spíš to myslel tak že si mohl pokračovat v jednom z milionu témat o božském VIFU.
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
favo
blázen

Příspěvek od favo »