Stránka 1 z 2
Transit 2.2 TDCI QWFA synchronizace
Napsal: 17 bře 2015, 17:38
od gambac
Ahoj.Nevíte někdo jak má na oscilu vypadat synchronizace kliky a vačky natomto motoru? Přikládám screen co jsem naměřil.ESI ale ukazuje něco jiného.Myslel jsem že jsou hnutý rozvody,ale po kontrole je vše na přípravky OK.Motor nejde natočit,má snahu,ale chytne a chcípne.
Dík za odpověď.

Napsal: 17 bře 2015, 19:42
od erikfrog
Chybova hlaska? signal si meral na cidlach alebo na RJ?
Z toho obrazka moc nevicitame.
EGR, tlak paliva?
Ako auto zastalo?
Napsal: 17 bře 2015, 19:45
od svitko
ako pisal Erikfrog... skontroluj ten EGR...
Napsal: 18 bře 2015, 07:46
od gambac
Signál měřen na jednotce.
Chyby: P062B-řídící jednotka motoru-interní závada---to píše KTS-ka.
-charakteristika řízení vstřikovače-paliva/signál nepřijatelný---to píše TEXA
P2265-snímač obsahu vody v palivu-porucha funkce----tam se obě diag. shodnou.
Šel jsem po jednotce,ale signály na vstřiky jdou,střída na reg.ventil paliva taky,ten i chodí na akční test.
To snímání vody v palivu to nemá,ale hledá ho.
S autem standardně dojeli dom po delší cestě,vypli motor a za půl hoďky už nenatočil.
Ten EGR jsem testoval a cvaká,kdyby se ucpal tak to bude nejdřív zlobit-výkon atd.,navíc je to ten systém sání bez klapky,takže vzduch to má.
Jde mi o ten fázový posun,jestli někdo neví zda je to ok.

Napsal: 18 bře 2015, 09:06
od erikfrog
Aky je tlak na raili pri startovani? Chyti motor na start sprej?
Napsal: 19 bře 2015, 16:18
od gambac
Tak tlakem paliva to není.Dal jsem jiné čerpadlo.Motor chytne,běží asi 5-10 sec.a chcípne.Měřil jsem tlak v railu oscilem na snímači a na druhém kanálu současně vstřik na 1.válci.Tlak se drží v rovině a vstřik po cca 24 cyklech vypne.Že by opravdu jednotka?
Napsal: 19 bře 2015, 17:12
od romanespana
tak tohle presne jsem resil na mondeu, ten blbej typ s dvema jednotkama, po case to majitej prodal na dily, a hotovo. menil jsem veci z totoznyho auta a nic, tak asi jednotka zdochla
Napsal: 19 bře 2015, 17:47
od gambac
Ještě premýšlím nad vstřikama.Jednotka měla v paměti jiné kódy než jsou namontované.Na ty to ale ujelo 50 tis.km.Tehdy dělali celej motor i s repasí čerpadla a vstřiků.Zkusil jsem je nakódovat,ale na druhým je kód kterej nejde uložit-jednotka ho nezná.Ale tím to asi nebude.
Napsal: 19 bře 2015, 19:07
od gambac
Jo a ještě jsem si vzpoměl,že když to dotáhli tak byla volná svorka na mínusu baterie,sundal jsem ji lehce bez povolování.Nic s tím prý nedělali,tak to může být důvod odchodu jednotky.
Napsal: 20 bře 2015, 19:31
od Radekn
Problém většinou odstraníš přehráním ŘJ novou kalibrací a pak nakodováním vstříků ( pokud nesouhlasí čísla s tím co vypíše diagnostika ) , naučení čerpadla a kalibrací vstřiků . Po tomto se někdy stane , že začne auto při volnoběhu houpat a je třrba vyměnit volnoběžný ventil na čerpadle . Jediný zádrhel je , že bez IDS to nejde .
Napsal: 24 bře 2015, 12:38
od gambac
Texa mi nabízí naprog.vstřik.čerpadla,načtení korekce předvstřiku a kódování vstřiků.Problém ale je,že pro seřízení musí běžet motor ve volnoběhu.
Napsal: 24 bře 2015, 14:24
od Radekn
TEXOU ani jinou diagnostikou nejde nahrát nová kalibrace . A bez té se zatím nehneš .
Napsal: 24 bře 2015, 14:25
od Radekn
TEXOU ani jinou diagnostikou nejde nahrát nová kalibrace . A bez té se zatím nehneš . Potřebuješ IDS
Napsal: 10 dub 2015, 12:39
od gambac
Tak Transita jsme odtáhly do Forda.Příčinou byl prý vadný EGR ventil (ůplně se rozpadl).Přitom byl prý dávaný nový před půl rokem.Nechápu,že z ničeho nic nešlo nastartovat kvůli závadě na EGR.No nic hlavně že to jede.Dík za rady.
Napsal: 10 dub 2015, 12:48
od svitko
Písali sme ti to tu viacerí
