Stránka 1 z 1

Log AVG 81kW prosím kontrola

Napsal: 18 bře 2015, 15:53
od noki
Podívá se mi někdo na log? Předem díky

http://leteckaposta.cz/561700196

Log AVG 81kW prosím

Napsal: 18 bře 2015, 16:28
od ury7
Zdravím , možná váha mám zkušenost , že dává více . co to dělá ?

Napsal: 18 bře 2015, 17:43
od noki
Díky, jede docela dobře. Jenom jsem chtěl vědět, jestli je to takhle o.k., nebo jestli jsou ty hodnoty mimo toleranci... Protože ten graf se mi úplně ideální nezdá

Napsal: 18 bře 2015, 18:25
od toefuk
vaha este ukazuje OK, ale drhne ti regulacia na turbe

Napsal: 18 bře 2015, 18:42
od JHBullit
zhruba od 2500 do 3000tis mas propad na tlaku turba takze ti asi zadrhava regulace

Napsal: 18 bře 2015, 19:56
od noki
Dík, taky jsem si všiml. Mám ale dotaz: Je to v "toleranci", nebo to mám řešit? Turbo je vyčištěné a můj mechanik říkal, že by to mohl taky dělat EGR, mám ho zaslepit?

Napsal: 18 bře 2015, 20:41
od kubima
To je na tobě, dokud to nepadá do nouzáku tak s tim jezdit vydržíš. Myslím že max odchylka podle příručky je 100mBa

Napsal: 19 bře 2015, 09:49
od prka
Pokud Ti nevadí, že mezi otáčkami 2500-3000 je to trochu "slabší", tak to neřeš. Časem se vše ukáže. Dle výrobce je to v normě. Ten totiž udává, že při kontrolních ot. 3000 /+-100/ má být skutečný tlak turba +- 100 mb oproti požadovanému.
Teoreticky by to mohl EGR způsobovat, ale pokud se z autem stále jezdí, tak se to v praxi nestává, protože je stále "v pohybu" a dobře mazaný. Během akcelerace je zavřený. O tom zda Ti "chodí" se můžeš přesvědčit na místě při zahřátém motoru. Na vagu si navolíš skupinu 3 a 11. Lehce prošlápneš a pustíš plyn. Ve skupině 3 bude požadované množství vzduchu podobné jako skutečné. Skutečný tlak turba /skupina 11/ bude mít určitou hodnotu.
Po dvou minutách se uzavře EGR a skutečné množství vzduchu se zvýší na hodnotu kolem 475 mg/H. To znamená, že EGR pracuje správně. Skutečný tlak turba se po uzavření EGR zvedne o několik desítek mb.
Já bych EGR nezaslepoval. S funkčním EGR ventilem jsou nižší emise i spotřeba.

Napsal: 19 bře 2015, 13:57
od noki
Díky za postřehy, auto jede vcelku dobře, jenom jsem chtěl vědět, co s tím malým propadem tlaku. Závěr pro mě: Nechat být a jezdit :-D