Zvody nerez na turbo GTB2260VK na 1,9 TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Akorat Ty to mas na motorce a imho znacne chlazene naporem zatimco ty u TDI jsou za motorem ve stisnenem prostoru. Defacto je to to same jako kdyz v PETce normalne uvaris vodu na ohni aniz by doslo k deformaci ... ale kdyby tam voda nebyla, shori.Pája 19 píše:No a abych vás uklidnil ještě víc, tak je to rozměr 40x1(průměr x stěna).
Stingrayovy svody pro Maxace se stenou 1,5mm prohorely za necelou sezonu, a ne na jednom miste, plosne!
Osobne mam svody z 2,6mm a pod 2mm bych nesel. Mel jsem tam obcas i 950°C a v pohode. Hlavne otazkou je, cim to je svarene a jak! Je ten svar oboustranny? Pokud ne, ja osobne bych za to nedal ani cent. Sice jsou na povrchu ty svary masivni (spatne rozliseni), ale pokud neni material (svar) uvnitr, nechtel bych to.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zdravim ta Forest keby to nebolo dobre tak to tu neni je zaujimave ze ked niekto spravi z lesenarskej rury ocelove tak nikoho nezaujima aky je to material uz samotna nerezoiva ocel je uslachtila ocel cize ma lepsie vlastnosti ako obyc. ocel.
k tomu popisu ako a co bolo robene :
sameozrejme keby to nebolo dobre zvarene aj hlbkovo aj obojstranne tak to na predaj nedavam, je to preverene zvaracskym technologom a vsetko zvary su poriadku na kolko je to zvarane TIG a samozrejme v ochrannej atmosfere Argon obojstranne tak je to aj zvarene na vysokej urovni. predsa zmetok by som nepredaval.
samozrejme je to lepsie spravit aj z lepsej nerez. ocele aj z materialu 17255 len ta cena by bola uz plne niekde inde.
kezde z takeho materialu ako su spravene zvody konkretne tieto robia aj vyfukovy system aj na lesne traktory ktore tiez su pri svojjej praci pod znacnym zatazenim a vydrzia.
stena trubiek je 2mm hruba cize je tam matrosu az az .... pri montazi turba netreba zabudnut na drziak aby tie zvody nepukli ale to treba kri kazdych ked si das dole aj liatinove tak tiez mas drziak pridavny o bok motora tiez to neni len tak zavesene na nich turbo.
k tomu popisu ako a co bolo robene :
sameozrejme keby to nebolo dobre zvarene aj hlbkovo aj obojstranne tak to na predaj nedavam, je to preverene zvaracskym technologom a vsetko zvary su poriadku na kolko je to zvarane TIG a samozrejme v ochrannej atmosfere Argon obojstranne tak je to aj zvarene na vysokej urovni. predsa zmetok by som nepredaval.
samozrejme je to lepsie spravit aj z lepsej nerez. ocele aj z materialu 17255 len ta cena by bola uz plne niekde inde.
kezde z takeho materialu ako su spravene zvody konkretne tieto robia aj vyfukovy system aj na lesne traktory ktore tiez su pri svojjej praci pod znacnym zatazenim a vydrzia.
stena trubiek je 2mm hruba cize je tam matrosu az az .... pri montazi turba netreba zabudnut na drziak aby tie zvody nepukli ale to treba kri kazdych ked si das dole aj liatinove tak tiez mas drziak pridavny o bok motora tiez to neni len tak zavesene na nich turbo.