Stránka 1 z 1

rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek

Napsal: 23 bře 2015, 11:33
od srnisko
Zdravim,

Resim uz nejaky tyden rezonance cele karoserie a vibrace s tim spojene. Projevuje se to pouze pri prudkem pridani plynu v otackach 1400-1600. Jedna se o vw golf iv 96kw, takze dvouhmota, ale ta by mela byt ok. Pri startovani/zdechani nezaklepe, nijak nehluci a spojka zabira krasne v pulce pedalu. Jinak menil jsem levou poloosu (vnitrni kloub ko), doufal jsem, ze to bude tim, ale problem setrvava. Prava poloosa se zda byt ok. Kdyz mam auto zvedle, tak vule v kloubech je pri otaceni kolem cca 2-3 mm na obvode kola, coz je podle me nic (porovnaval jsem s kamaradovym golfem, ktery je ok). Silentbloky motoru i prevodovky vcetne reakcni vzpery je ok. Vstrikovace maji nove gumicky. Uz nevim, cim jinym by to mohlo byt. Prijde mi, ze zdroj je nekde zwpredu z leve casti auta a mozna to lehce ustane, kdyz je motor zahraty. A jeste poznamka, dela to na jakykoliv rychlostni stupen a staci se snad i rozjizdet na 1. Stupen a projevi se to kratce. Oleje v prevodovce je take dost. Procetl jsem snad vsechny prispevky ohledne toho a nic krome zmineneho uz me nenapada. Rezonance jsou opravdu silne. Diky za kazdou radu

Napsal: 23 bře 2015, 12:59
od kubima
Pri prudkym pridani motoru se nejvic drbe motor s prevodovkou. prosel bych ty silentbloky jeste jednou. Kolikrat staci malo a pokud jsou jen nacnuty, nemusi to bejt moc videt.

Napsal: 23 bře 2015, 19:36
od srnisko
a myslíš, že by to dokázalo tak vibrovat a rezonovat s autem, jen když je to pod plynem pořádně? Když přidávám pomalu, tak se to neděje. Jinak s tím nejsou doprovázeny žádny mechanicky zvuky, že by někde něco klepalo, to ne? Když cloumám motorem co nejvíc, tak se ani nehne, kámošům se hýbou víc, mají je prokazatelně horší a toto jim to nedělá.

záznam z volnoběžné dávky vstřiků:

Obrázek
free image hosting

Napsal: 23 bře 2015, 20:14
od kubima
Na dvouhmotu je to prilis nizko, ozvala by se pri vyssim kroutaku podle me. Korekce OK ale to porad neznamena ze i vstrikovace rozprasujou jak maj.. asi bych je nechal otestovat jestli neprijde nekdo s lepsim napadem

Napsal: 23 bře 2015, 20:17
od srnisko
dvouhmota se mi taky nezdá, žádným zvukem se neprojevuje ani při vypínání, takovy to klasicky zaklepání tam není. Kdyby nerozprašovaly vstřikvoače, jak mají, tak by se to projevovalo i na volnoběh a průběh by byl všelijaký ne? U mě je nástup momentu a jeho průběh krásný od spoda až nahoru, žádný cukání ani nic podobnýho.

rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek

Napsal: 23 bře 2015, 21:35
od cerkasy
Mě to dělalo to samý 1500 a vejš hovadský vibrace. Prošel jsem všechno a nic. Pak jsem dal jen tak na zkoušku nový gumy a absolutní klid.

gumy

Napsal: 23 bře 2015, 21:58
od srnisko
zajímavý, to jsem ještě neviděl nikde. To se ti projevovalo ale při zařazených vyšších stupních ne? Mně se to projevuje na všechny kvalty snad. Že by chvění způsobovala pneumatika jedoucího auta 10 km/h, to nevím

rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek

Napsal: 24 bře 2015, 20:49
od cerkasy
Dělalo mi to 3,4,5,6, a to když jsem třeba na trojku prudce přidal z 60ti tak asi kolem 1900set to brutálně zavibrovalo.Ale fakt po přehození gum mám svatej klid.

Napsal: 25 bře 2015, 07:31
od amg124
me to na Felicii dělal poslední díl výfuku, ale já to slyšel jakoby z prostred auta. Pak mi někdo poradil, že se mám na výfuk zaměřit, že to můžou dělat příčky v tlumici nebo v katu. Vyměnil jsem teď poslední díl a mám klid.

Napsal: 25 bře 2015, 17:36
od ladynn
Teď jsem řešil stejný problém na oktavii 74kw AXR a byla to reakční vzpěra i když vypadala ok. vyměnil jsem ji a bylo po problému.

Napsal: 25 bře 2015, 18:11
od srnisko
na tu chci dnes ještě jednou mrknout, natočit ji při záběru motorem.

Tady je video, když jsem ji měl ve svěráku :

https://www.youtube.com/watch?v=HZ_8ixz ... e=youtu.be

moc to nejde vidět, ale při bočník namáhání je hodně měkká, stačí 2 prsty lehce. Jinak když zatlačím dopředu nebo dozadu, tak mi přijde docela tuhá

Napsal: 25 bře 2015, 18:47
od ladynn
Ona právě funguje v tahu nebo tlaku. Na boční výkyv není namáhána. V mém případě byla ta guma dost natlačená tak jsem ji rozebral a ten hliník byl vevnitř úplně vyoxidovaný. Jinak bych možná ještě mrknul na výfuk jestli se někde neopírá o káru.

Napsal: 25 bře 2015, 19:32
od srnisko
Vyfuk jsem o vikendu kontroloval, zkousel s nim cloumat schvalne a nic. Ticho. Ty rezonance navic nejsou doprovazeny zadnym kovovM ani jinym mechanickym hlukem. Proste to zacne rezonovat cely auto

Napsal: 25 bře 2015, 23:25
od srnisko
Zjistil jsem, že na pravé straně je plný puk v ramenu z audi tt a v levém rameni je orig. s 2 otvory. To by třeba nemohlo způsobovat nějaké nakřivení těch ramen mezi sebou + způsobené vibrace? Natočil jsem jak se hýbe silentblok převodovky, když co to jde mávám motorem jednou rukou

http://leteckaposta.cz/374876215

názory?

Napsal: 17 dub 2015, 14:02
od srnisko
https://www.youtube.com/watch?v=kHNfbzU ... e=youtu.be

co si myslíte o této 6q převodovce? Nemá diferák nějak po smrti, když v něm takto lupe? Díkes