zly soft?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08
Odpovědi: 0

zly soft?

Příspěvek od tombola6 »

čaute chalani dal som na passat b5 1.9 tdi afn 81 kw trysky sprint 764 nastavene na stolici , turbo z passata 130ps 96 kw a nechal som upraviť soft u mareka banasa z nových zámkov,pred chipom mi to padalo do nudzoveho režimu a taktiež aj po chipe mi to pada do nudzoveho režimu logoval mi to za jazdy a stale ak sa to dostalo na 2530mbar tak to hodilo nudzovy režim....povedal mi že si mam nechat nastavit tyčku na variabilite turba že ju mam predlžiť o 4 alebo 5mm a nalogovat to,tak som to spravil a stale to pada do nudzoveho režimu neviete čo by stym mohlo byť ? jeden mi vravel že to pada kvoli tomu že mam b-čidlo tlaku v sacom potrubi a že tam mam dať c -čidlo a že to už nebude padať lebo že b čidlo je iba do 1.5 baru a vtedy nariadi riadiačke aby to hodilo nudzovy režim,,tak neviem dakujem za každu jednu radu prikladam log už po predlženi tyčky na banke .... http://leteckaposta.cz/574176574
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

dej C cidlo a bude klid si myslim (noteeth)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

jaky mas rok toho passata ?
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tombola6 »

1998 rok
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jak muže nekdo upravovat soft když auto padá do nouzaku (LOL)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

to mas cidlo jeste v jednotce...takze asi draty na konektor ven z jednotky a treba na cooler nebo vedeni C cidlo... ale myslim ze slusny sw by sel udelat i na b cidle, dokonce u nekterych 96 jsem videl B cidlo.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tombola6 »

ja už mam b čidlo v sacom potrubi
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

tak to je gut... kup C a jedes..na log se podivat nemuzu ale davej si pozor ne prefuky toho turba :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tombola6 »

mysliš že ak prehodim b čidlo na c tak to už nebude hadzat do nudzaku? a to čidlo c je take iste da sa to vymeniť kus za kus? alebo musim neake prerabky robiť dakujem
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

jen jsem dal vetsi a silnejsi o krouzek okolo cidla.. Cidlo mam ze seata arl. Mam to na audine ale to stejne :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Jaky tlak dovolil v chipu... jaky mas pozadavek vis ? aby ti na tom nenafucel 1.7 :-D
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tombola6 »

ja c čidlo budem mať tiez z leona arl nevieš mi povedať velksoti toho o kružky? a ten tlak kolko nastavil neviem :( ale zatial nevypýtal žiadne peniaze kvoli tomu že som si mal nastavit tu tyčku a prisť tam znova
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

no ja neviem...nie som ziaden borec ale podla logu je evidentne ze neslape regulacia na turbe. poziadavka na tlak je nieco cez 2100 mb a turbo sa kludne nafukuje dalej az tlak prekroci 2500 mb a potom nudzak. regulacia si ani netukne...podla mna to tym cidlom tlaku nebude....
Tdi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

po výměně C za B je nutná korekce SW!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

vsak jo linearizace, ale on tam asi stejne jeste pojede podle toho co pise
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“