na to mi odpověděl že takové nechce protože pneu s nízkým valivý odporem nebrzdí a nechce se vybourat, všude o tom píšou na internetu

slyšel jsem kde co ale tato odpověd splozená internetovým blbcem mě zarazila

vaše nápady


Moderátoři: šulda, Moderátoři
A jen tak pro zajímavost. Kolik km najedeš na letních a také na zimních než je vyhodíš /jsou pod stanovenou mez/ ?frantisek28 píše:Ono, ked je totiz pravda, ze pneumaju vliv na spotrebu, obvzlast u nizko vykonnych aut, kde moze byt ten rozdiel dost badatelny... Osobna skusenost, menim asi kazdy rok, ci dva jednu zimnu a jednu letnu sadu. Ale je tiez pravdou, ze sa vlastnosti pneu menia vlivom opotrebovania, takze guma co v testoch dopadla skvelo, ma neskor ine vlastnosti. Dalsia podstatna vec, je kilometrovy vykon. Co som mal UG7, tak ma nehorazne sklamali, pretoze tie mi nevydrzali ani rok (ono, zimne vyhadzujem ak su pod 4 mm).
ja mam valivej odpor po ranu( hlavne pondelky), az pri ceste z prace se to zlepsi.slovacek.milos píše:moje stará na koktě 77 kW tak zimní letní dělá rozdíl skoro půl litru na sto, co jsem měl SDI tam zimáky 175 a když jsem dal letní 165 taky s valivým odporem A tak to bylo hooodně poznat
Za standard na fabii povazujem cca 50 000 (+/-10 000) km. Avsak opotrebenie az na limity nerobim, ono je to na letnych blbost, koli dazdu a vode, no a na zimnych to zas je blbost na snehu.prka píše: A jen tak pro zajímavost. Kolik km najedeš na letních a také na zimních než je vyhodíš /jsou pod stanovenou mez/ ?