Log po vypodložení regulace o 0,1mm

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Romcis
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 27 pro 2012, 14:37
Bydliště: Česká Lípa

Log po vypodložení regulace o 0,1mm

Příspěvek od Romcis »

Ahoj. Mohl by se někdo podívat na následující logy?
Regulace vypodložena o 0,1mm jde zcela zlehka, N75 nový, váha nová Pierburg, EGR omezen pouze VAGem na min., co zůstalo staré je podtlaková baňka.
Pomaleji se nafukuje, což jsem čekal, ale po špičce je propad a trvá dlouho než se dorovná na požadavek.
Co s tím? Poštelovat táhlo? Doraz? Obojí? Potřeboval bych se nečím odpíchnout. Měl někdo podobné příznaky? Díky za odpovědi.

Log na 3jku: http://leteckaposta.cz/569587954
Log na 4ku: http://leteckaposta.cz/131227058
VW Golf IV Variant - výbava Edition MR2001 - 1.9 TDI 81kW ASV + DPF HJS, puky TT
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Zkus povolit táhlo tak, aby střída n75 byla kolem 60-65%
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Táhlo musíš zkrátit asi o milimetr, aby kolem 3000 ot. byla střída N-75 asi 65% /poslední údaj v bloku č.11/, tak jak píše kolega. Turbo pak dříve dosáhne požadovaný tlak a propad nebude tak velký.
Váha Ti váží pěkně.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
matrix20
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2006, 14:22

Příspěvek od matrix20 »

Teď jsem řešil stejný problém, turbo se nafukovalo strašně pomalu, všechno co se dalo jsem a vyměnil a pořád bez větší změny a nakonec jsem natlakoval hadice a jedna hadice ko
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“