Octavia 1,9tdi kod ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 1,9tdi kod ASV
Zdravim odbornikov,mohol by niekto pozriet na moj log? sa my zda že turbo je zaseknute,piše chybu 17965-regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena http://leteckaposta.cz/548846311 vdaka všetky nazory [/url]
Octavia 1,9tdi kod ASV
Zdravím turbo ven dle prvního logu regulace drhne cca
od 2310 ot./min.
od 2310 ot./min.
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
Regulace nejen drhne, ale je úplně "kousnutá" a motor padá do nouzáku.
Jak Ti radí kolega - turbo ven, vyčistit a podložit /asi 0,1mm/. Až budeš potom dělat log, tak ho dělej nejlépe na čtyřku od 1500-3500 ot. a neřaď při akceleraci. Bude lépe vidět plnění v nižších otáčkách.
Jak Ti radí kolega - turbo ven, vyčistit a podložit /asi 0,1mm/. Až budeš potom dělat log, tak ho dělej nejlépe na čtyřku od 1500-3500 ot. a neřaď při akceleraci. Bude lépe vidět plnění v nižších otáčkách.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak tak,asi jediný správný postup u tohoto kodu motoru.prka píše:Regulace nejen drhne, ale je úplně "kousnutá" a motor padá do nouzáku.
Jak Ti radí kolega - turbo ven, vyčistit a podložit /asi 0,1mm/. Až budeš potom dělat log, tak ho dělej nejlépe na čtyřku od 1500-3500 ot. a neřaď při akceleraci. Bude lépe vidět plnění v nižších otáčkách.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
martinsidlo píše:Tak ho rozřízni na dvě půlky a strč do garáže tu přední.
staci vyndat optrne jen motor, tady je navod:
https://www.youtube.com/watch?v=xm0vVT8-GAc
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Zdravim vas,po vyčisteni turba takto vypada log,bol som na skušobnu jazdu a zatial vypada dobre http://leteckaposta.cz/466801515
"Až budeš potom dělat log, tak ho dělej nejlépe na čtyřku od 1500-3500 ot. a neřaď při akceleraci. Bude lépe vidět plnění v nižších otáčkách".
Proč myslíš, že jsem Ti tohle výše psal ?
Ty si to však znovu uděláš po svém a špatně ! Plný plyn dáš až kolem 1800 ot. a místo toho abys vytočil motor až do 3500 ot,, tak zařadíš vyšší stupeň a akceleruješ.
Co se týká regulace, tak ta Ti chodí dobře. Táhlo by však mohlo být asi o 1 mm kratší.
Proč myslíš, že jsem Ti tohle výše psal ?
Ty si to však znovu uděláš po svém a špatně ! Plný plyn dáš až kolem 1800 ot. a místo toho abys vytočil motor až do 3500 ot,, tak zařadíš vyšší stupeň a akceleruješ.
Co se týká regulace, tak ta Ti chodí dobře. Táhlo by však mohlo být asi o 1 mm kratší.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5