Octavia 1,9tdi kod ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

buci4
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 13 říj 2011, 20:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-GA

Octavia 1,9tdi kod ASV

Příspěvek od buci4 »

Zdravim odbornikov,mohol by niekto pozriet na moj log? sa my zda že turbo je zaseknute,piše chybu 17965-regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena http://leteckaposta.cz/548846311 vdaka všetky nazory [/url]
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Octavia 1,9tdi kod ASV

Příspěvek od ury7 »

Zdravím turbo ven dle prvního logu regulace drhne cca
od 2310 ot./min.
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Regulace nejen drhne, ale je úplně "kousnutá" a motor padá do nouzáku.
Jak Ti radí kolega - turbo ven, vyčistit a podložit /asi 0,1mm/. Až budeš potom dělat log, tak ho dělej nejlépe na čtyřku od 1500-3500 ot. a neřaď při akceleraci. Bude lépe vidět plnění v nižších otáčkách.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5060
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

prka píše:Regulace nejen drhne, ale je úplně "kousnutá" a motor padá do nouzáku.
Jak Ti radí kolega - turbo ven, vyčistit a podložit /asi 0,1mm/. Až budeš potom dělat log, tak ho dělej nejlépe na čtyřku od 1500-3500 ot. a neřaď při akceleraci. Bude lépe vidět plnění v nižších otáčkách.
Tak tak,asi jediný správný postup u tohoto kodu motoru.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
buci4
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 13 říj 2011, 20:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-GA

Příspěvek od buci4 »

zatial vdaka,ešte taka otazočka že jak sa robi nastavovanie turba?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Nastavování turba zatím neřeš. Nejčastěji se to dělá úpravou délky táhla, ale až po vyčištění a kontrolním logu /je-li to potřeba/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
buci4
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 13 říj 2011, 20:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-GA

Příspěvek od buci4 »

vdaka,zatial vymontujem a vyčistím,momentalne jedna zla sprava,že auto my nezmestí do dielne a teraz nam hlasia cely tyžden dážd,dufam že im to nevíde (hm)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5060
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak ho rozřízni na dvě půlky a strč do garáže tu přední.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

martinsidlo píše:Tak ho rozřízni na dvě půlky a strč do garáže tu přední.


staci vyndat optrne jen motor, tady je navod:

https://www.youtube.com/watch?v=xm0vVT8-GAc
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5060
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A nebo jen turbo. To video názorný !!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
buci4
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 13 říj 2011, 20:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-GA

Příspěvek od buci4 »

Zdravim vas,po vyčisteni turba takto vypada log,bol som na skušobnu jazdu a zatial vypada dobre http://leteckaposta.cz/466801515
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Octavia 1,9tdi kod ASV

Příspěvek od ury7 »

OK
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

"Až budeš potom dělat log, tak ho dělej nejlépe na čtyřku od 1500-3500 ot. a neřaď při akceleraci. Bude lépe vidět plnění v nižších otáčkách".


Proč myslíš, že jsem Ti tohle výše psal ?
Ty si to však znovu uděláš po svém a špatně ! Plný plyn dáš až kolem 1800 ot. a místo toho abys vytočil motor až do 3500 ot,, tak zařadíš vyšší stupeň a akceleruješ.
Co se týká regulace, tak ta Ti chodí dobře. Táhlo by však mohlo být asi o 1 mm kratší.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5060
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Táhlo nech být. Až se to trochu provozem zašpiní ,ucpe , bude to perfektní.
Budeš trhat dlažební kostky.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
buci4
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 13 říj 2011, 20:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-GA

Příspěvek od buci4 »

sorry za neskore reagovanie ale zatial som nemal čas,čo sa tyka turba to bol u znameho kdo opravuje a nastavy. Pre /prka/ to logovanie som robil tak na rychlo lebo dotyčny pan už čakal na auto,nabuduce urobim tak jak si odporučal,vdaka všetkym za reagovanie s pozdravom zatím
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“