Stránka 1 z 1

AFN je líné

Napsal: 30 bře 2015, 17:50
od P4V3LS
Zdravím, koupil jsem Golfa 3 s AFN, půl roku se to netočilo, teď jsem to dal dohromady a vůbec se tomu nechce.
Tady je odkaz na log: http://leteckaposta.cz/378900366
Je to jen z krátké trasy a po rovině, ale problém tam vidět je.
Mám se připravovat na servis, nebo je to tím, že to takovou dobu stálo?
Díky

AFN je líné

Napsal: 30 bře 2015, 18:13
od ury7
log udělej 3,10,11 ale podle toho co je vidět tak ti to někde "ztrácí" tlak pravděpodobně "plnící tlak nedosažen" možná hadičky ???

Napsal: 30 bře 2015, 18:48
od P4V3LS
Podtlaky jsem tahal právě nový, žádná změna :( Přijde mi, že to auto jede až od vyšších otáček, chybí tomu spodek.

AFN je líné

Napsal: 30 bře 2015, 19:23
od ury7
tak to nevím jak jsem psal podle mne to hází chybu nedosažený tlak podle logu který vidím ... možná kontrola hadiček pomůže ten tlak tam prostě chybí ...

Napsal: 31 bře 2015, 08:40
od P4V3LS
No tak jsem se na to ještě pořádně podíval. Nětěsnost jsem žádnou nenašel a abych vyloučil podtlaky, napojil jsem turbo přímo od vývěvy, jen abych viděl, jak se bude nebo nebude hýbat regulace. A řekl bych, že žádná změna :D Takže nejspíš vadná regulace? To táhlo od aktuátoru se hejbe minimálně, rukou ho nezatlačím, hýbnu s ním zhruba o necelý centimetr.

Nějaká rada?
Ventil jsem opět měřil, 12V na něj jde, odporově je na nějakých 16 ohmech.

Díky

AFN je líné

Napsal: 31 bře 2015, 09:00
od ury7
mám dojem ,že dle návodu N 75 má dávat více cca 20-24 ohm

Napsal: 31 bře 2015, 09:05
od P4V3LS
Ano, dle návodu, Hledal jsem ale na netu a narazil jsem na forum, kde psali, že maj v manuálech nějakou chybu, protože i nový N75 nedosahuje odporu 20 ohmů.
A i kdyby bylo N75 vadné, neřeší to to, proč se táhlo od aktuátoru hýbne jen o tak malou část :)

Napsal: 31 bře 2015, 09:18
od meeiro
vycisti regulaci a bude se hejbat po celem rozsahu

Napsal: 31 bře 2015, 09:20
od P4V3LS
:'( To mám tahat šneka ven, jo? :D Doufám, že mi to půjde z vrchu nějak rozumně, aniž bych musel sundávat sání a turbo i s parožím.

Napsal: 31 bře 2015, 09:42
od kubima
Jestli máš problem v naklápění a ne v bance, tak určitě ven. Dělám to spodem s je to hned venku

Napsal: 31 bře 2015, 09:44
od P4V3LS
Bohužel nevím, v čem je přesně problém, protože se k tomu nedostanu, abych rozpojil to táhlo od turba.

Napsal: 31 bře 2015, 12:10
od meeiro
nepohnes s tim ani rukou tak to proste dej ven. vycisti popr nasad vyssi valecky pod venecek a bude ti hej ...zadna drina to neni

Napsal: 31 bře 2015, 15:09
od Jarda S.
P4V3LS píše::'( To mám tahat šneka ven, jo? :D Doufám, že mi to půjde z vrchu nějak rozumně, aniž bych musel sundávat sání a turbo i s parožím.
sání je venku hned, těsnění pod něj stojí asi 50kč (noteeth) turbo i s parožím zrovna tak, těsnění asi 200 (noteeth)

Napsal: 01 dub 2015, 08:44
od meeiro
a rovnou si to sani i vycistis..bejva tam sajrajtu

Napsal: 01 dub 2015, 17:28
od P4V3LS
Sání mám vypíglovaný :D
Tak jsem ještě dneska testoval regulaci. Když to zapojím normálně přes N75, tak se stane, že někdy přestává turbo regulovat, když ho zapojím natvrdo od vývěvy, tak jde krásně na plno. Při připojování bylo vidět, že táhlo od aktuátoru se zasekává v krajní poloze - když je bez podtlaku. Tak doufám, že pomůže vyčištění turba a že ho nebudu muset měnit nebo měnit aktuátor :/