Stránka 1 z 1

Freetrack 2.0TDI BMN 125kw

Napsal: 06 dub 2015, 19:34
od arpi666
Ahoj
Potreboval by som poradit zvazujem kupu Altea Freetrack 4x4 2.0TDI 125kw kod motora BMN poznam majitela auta a ma najazdenych podctivych 110tisic km. Pri zvolavacke mu menili vsetky 4 vstrekovace auto malo vtedy 80tisic km teda na novych je najazdenych 30tisic.Mal som moznost najazdit na aute 300km vsetko je v perfektnom stave akurat na jednu vec: motor pri akceleracii z niekedy akoby vynechalo. Ziadna konrolka sa nerozsvietila. Proste niekedy pri akceleracii trhalo. Prosim o radu skusenych ci to moze byt velka zavada alebo len prkotina. Neverim ze to robi palivovy filter mozno agr? Dakujem je to dost surne musim sa zajtra rozhodnut dakujem.

Napsal: 06 dub 2015, 20:14
od dreizig5
tohle těžko říct takhle za klávesnicí když to člověk nezažije jak to kopne nebo vynechá.ale já bych to koupil.pokud znáš hystorii a majtele a je to za dobrou cenu tak to beru.

Napsal: 06 dub 2015, 20:21
od arpi666
Hystoriu poznam auto je rocnik 12/2007 a kupovane ako predvadzacie vozidlo zo seatu v roku 2009. Je to skor take sklbanie, auto zasklbe tak 1 az 2 krat pri akceleracii ale len velmi zriedka.

Napsal: 06 dub 2015, 22:24
od Biimbo
historie je pěkná ale horší než siemens vstřiky je kombinace PD a DPF. Stejný motor je v první OII RS, tak pohledej..

Napsal: 16 dub 2015, 14:15
od arpi666
Nakoniec som to nebral. Ale zo ral novy 1.2TSI leon s rozvodovym remenom a 16V CJZA

Napsal: 16 dub 2015, 16:48
od Kwapo
To trhání co popisuješ ty řeším taky. Auto jsem s tím už kupoval, stejnej příběh asi jako máš ty :) . Každopádně jsem s ním najel přes 4 tis. km a pořád cuká. Někdy vůbec, někdy si cukne. Vyměnil jsem po koupi klasika všechny filtry, oleje atd. Pak jsem nechal vyměnit gumičky na vstřikách a dopnout piny k nim, vyčistit egr. Stále cuká, stále cuká :D
Každopádně je to taková nepříjemná "závada". Během příštího týdne budu mít v autě "zapisovač" veškerých údajů, tak uvidíme. Osobně to ale tipuju buď na ten egr, nebo palivové čerpadlo. Uvidíme no :?

Napsal: 17 dub 2015, 07:49
od Pitlik
Hosi na tomto motore sme mali zavadu na firemnom aute, problem asi rovnaky akurát ze to robilo stale pri tych istých otackach od 1700-2000 vibrovalo resp. vynechalo a dost vyrazne, samozrejme neda sa to takto posudit ci ide o tu istu zavadu avsak po vymene kablovacky k RJ problem prestal.

Napsal: 17 dub 2015, 08:06
od Kwapo
Máš na mysli kabelovej svazek ke vstřikům? Ten měnili před 30 tis. se vstřikama. A u problému s kabeláží bývá nějaký záznam v paměti chyb, kdežto tady nic, čisto. No uvidíme co najdeme.

Napsal: 17 dub 2015, 08:19
od Pitlik
Ano k vstrekom, to je pravda ze by bolo nieco v pamati. Nemoze byt nejaky zazrak ze neukaze nic v pamati? :D