Projekt Tatra 613 Diesel

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Projekt Tatra 613 Diesel

Příspěvek od FR4NK!3 »

ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw :D
DON'T STOP SMOKING :)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

to je výzva :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Do tych vyhrdzavenych vloziek moze strcit chuj a v tych piestoch chybaju komorky. Vyhodit to do srotu. Predavajuci tomu picu rozumie inac by v tom videu nesplietal take blbosti. Zjane k tomu prisiel uplnou nahodou a niekto mu poradil aby sa toho zbavil, lebo to nema zmysel. Ano v 80tych rokoch to mohlo byt zaujimave a upravca frajer, ale dnes je to uz bezpredmetne.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady jde o to, že pokud jsem to pochopil a ještě to ani neblaflo, není jisté zda to vůbec bude fungovat. Orezlé vačky apod. ukazují, že exemplář byl vystaven přírodě. To že je dnes jiná doba, přece nevadí, dobu v které člověk žije si může určit sám. Pokud budu chtít jezdit do práce T 57, je to moje věc. Tohle chce neskutečného nadšence , velice schopného technika- inženýra s možností výroby potřebných dílů. Samozřejmě takových lidí je u nás dost, bohužel to asi nejsou zrovna ti, kteří tomu obětují moře času, jsou jistě vytíženi. Kéž bych se pletl..
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Jericho nezabudaj aj na administrativnu stranku veci. Za totaca to bolo suma fuk, ze co vrci pod kapotou. Za flasku ti do technickeho preukazu cetnik napisal co si chcel, ale dnes to uz nieje realne. Pokial by si to chcel dat papierovo doporiadku, tak ta isto neminie typova skuska, emisie ktore dnes ten motor nema ani najmensiu sancu splnit a spustu inych birokratickych prekazok. Dajme tomu ze by sa nasiel niekto kto by to dokazal dat dohromady a priviest k zivotu. A co by tym ziskal? Ze by mu to lezalo dalsich 30 rokov niekde na dvore ako doteraz? A vazne by ma zaujimalo ako by sa dali zosynchronizovat dva nezavisle vstrekovacie cerpadla, tak aby to palilo korektne :?
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

Musím s tím slovačiskem souhlasit. Pokud to fungovalo jen na papíře, tak je to hezké, ale i tady v obci mají šuplík nezplněných přání a nikdo se z toho neposral. máš na světě jen cca 17 000 dní, proč je ztrácet přemýšlením nad něčím co je už vymyšlené?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

keby sa to podarilo tak by tá tatrovka s diesel motorem mela velku hodnotu


zalezi kolko majitel za to chce z teho bloku by sa dal spravit pekný stolek do dílny dokonca aj s ventilátorem
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 20 dub 2015, 20:30, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nie nemala pretoze to by nebola origo tovarenska, ale furt by to bol len bastard.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale pánové, tohle vše je přeci jasné..No tak to nebude mít STK a nebude to jezdit.Kolik T 613 ještě jezdí? Pořád samé peníze, je to unikát, není to unikát apod. A což to udělat jen jako raritu, zda je to vůbec možné a zda konstrukce benz. motoru unese nároky dieselu? Ten kdo to dokáže, bude mít raritu a prostě někomu to stačí..U nás je to samí pragmatik a kalkulátor, proto i obyčejné blbosti se tady v té kotlině řeší neskonale dlouho.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

až vyhraju v nějaké loterii (kterou nesázím) tolik že to nebudu moci utratit tak se do takových projektů klidně pustím (LOL)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Máš recht, ale chce to opravdu mnoho a mnoho času a aspoň naději, že to půjde. Mechanicky sestavit to patrně půjde , jen to časování a postavení motoru , aby byl schopen běhu. Ale ta naděje a očekávání po blafnutí musí být jak detektivka.. :)
A hlavně, není to žádná drátová sračka, ale poctivá mechanika,a o to jde.
nepropadat panice...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ten motor nikdy chodit nebude ! , přímej vstřik , plochý písty , dvě čerpadla z komurkáče a celkovej stav na chuje

rarita možná ale cena jen železa .....
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Asi nebude, ale je to hezká myšlenka.. :)
Já to moc detailně neprohlížel a písty ani neviděl,ale snad když si s tím dali tolik práce, tak s nějakým rozmyslem. A nevím proč by přímý vstřik nemohl mít čerpadlo z komůrky..Jaké asi čerpadlo měl Fiat Croma u přímého vstřiku?
nepropadat panice...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

jiny nez u predkomurky :D tedy jen uvnitr, navenek se tvari stejne.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to jericho: Croma TDI ma oproti Tipu TD tieto rozdiely v cerpadle:
1, ostrejsia nabehova hrana a pozvolnejsia spadova hrana axialnych vaciek.
2, vacsi zdvih vaciek
3, 11mm rozdelovaciu hlavu
Je nutne si uvedomit ze capova dyza ma velke obmedzenia co sa tyka kapacity. Takze preto ti cerpadlo z TD na TDI nikdy nebude chodit korektne. A to zase je este rozdiel medzi cerpadlami mTDI a EDC TDI ;)

Suhlasim s clenom bombastiq.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“