Projekt Tatra 613 Diesel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Projekt Tatra 613 Diesel
http://auto.bazos.cz/inzerat/46888054/P ... DIESEL.php
Nechtěl by se toho někdo ujmout?
Nechtěl by se toho někdo ujmout?
ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw
DON'T STOP SMOKING
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw

DON'T STOP SMOKING

Do tych vyhrdzavenych vloziek moze strcit chuj a v tych piestoch chybaju komorky. Vyhodit to do srotu. Predavajuci tomu picu rozumie inac by v tom videu nesplietal take blbosti. Zjane k tomu prisiel uplnou nahodou a niekto mu poradil aby sa toho zbavil, lebo to nema zmysel. Ano v 80tych rokoch to mohlo byt zaujimave a upravca frajer, ale dnes je to uz bezpredmetne.
Tady jde o to, že pokud jsem to pochopil a ještě to ani neblaflo, není jisté zda to vůbec bude fungovat. Orezlé vačky apod. ukazují, že exemplář byl vystaven přírodě. To že je dnes jiná doba, přece nevadí, dobu v které člověk žije si může určit sám. Pokud budu chtít jezdit do práce T 57, je to moje věc. Tohle chce neskutečného nadšence , velice schopného technika- inženýra s možností výroby potřebných dílů. Samozřejmě takových lidí je u nás dost, bohužel to asi nejsou zrovna ti, kteří tomu obětují moře času, jsou jistě vytíženi. Kéž bych se pletl..
nepropadat panice...
Jericho nezabudaj aj na administrativnu stranku veci. Za totaca to bolo suma fuk, ze co vrci pod kapotou. Za flasku ti do technickeho preukazu cetnik napisal co si chcel, ale dnes to uz nieje realne. Pokial by si to chcel dat papierovo doporiadku, tak ta isto neminie typova skuska, emisie ktore dnes ten motor nema ani najmensiu sancu splnit a spustu inych birokratickych prekazok. Dajme tomu ze by sa nasiel niekto kto by to dokazal dat dohromady a priviest k zivotu. A co by tym ziskal? Ze by mu to lezalo dalsich 30 rokov niekde na dvore ako doteraz? A vazne by ma zaujimalo ako by sa dali zosynchronizovat dva nezavisle vstrekovacie cerpadla, tak aby to palilo korektne 

keby sa to podarilo tak by tá tatrovka s diesel motorem mela velku hodnotu
zalezi kolko majitel za to chce z teho bloku by sa dal spravit pekný stolek do dílny dokonca aj s ventilátorem
zalezi kolko majitel za to chce z teho bloku by sa dal spravit pekný stolek do dílny dokonca aj s ventilátorem
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 20 dub 2015, 20:30, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Ale pánové, tohle vše je přeci jasné..No tak to nebude mít STK a nebude to jezdit.Kolik T 613 ještě jezdí? Pořád samé peníze, je to unikát, není to unikát apod. A což to udělat jen jako raritu, zda je to vůbec možné a zda konstrukce benz. motoru unese nároky dieselu? Ten kdo to dokáže, bude mít raritu a prostě někomu to stačí..U nás je to samí pragmatik a kalkulátor, proto i obyčejné blbosti se tady v té kotlině řeší neskonale dlouho.
nepropadat panice...
Máš recht, ale chce to opravdu mnoho a mnoho času a aspoň naději, že to půjde. Mechanicky sestavit to patrně půjde , jen to časování a postavení motoru , aby byl schopen běhu. Ale ta naděje a očekávání po blafnutí musí být jak detektivka..
A hlavně, není to žádná drátová sračka, ale poctivá mechanika,a o to jde.

A hlavně, není to žádná drátová sračka, ale poctivá mechanika,a o to jde.
nepropadat panice...
to jericho: Croma TDI ma oproti Tipu TD tieto rozdiely v cerpadle:
1, ostrejsia nabehova hrana a pozvolnejsia spadova hrana axialnych vaciek.
2, vacsi zdvih vaciek
3, 11mm rozdelovaciu hlavu
Je nutne si uvedomit ze capova dyza ma velke obmedzenia co sa tyka kapacity. Takze preto ti cerpadlo z TD na TDI nikdy nebude chodit korektne. A to zase je este rozdiel medzi cerpadlami mTDI a EDC TDI
Suhlasim s clenom bombastiq.
1, ostrejsia nabehova hrana a pozvolnejsia spadova hrana axialnych vaciek.
2, vacsi zdvih vaciek
3, 11mm rozdelovaciu hlavu
Je nutne si uvedomit ze capova dyza ma velke obmedzenia co sa tyka kapacity. Takze preto ti cerpadlo z TD na TDI nikdy nebude chodit korektne. A to zase je este rozdiel medzi cerpadlami mTDI a EDC TDI

Suhlasim s clenom bombastiq.