Mondeo 2,0TDCI 96kw asi hůř jede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mondeo 2,0TDCI 96kw asi hůř jede
Koupil jsem toto auto je to kombi prodávající v německu uvedl že je poškozené těsnění pod hlavou.Z auta tekla při nastartovaném motoru voda ale zjistil jsem že je děravá hadice hadici jsem vyměnil ale zdá se mi že by auto na 96kw mělo jet lépe ale nevím nikdy jsem s tím nejel při rozjezdu to nemá švih.K tomu těsnění voda drží nehřeje se nefouká do vody ale když vyndam zátku oleje tak to fouká je to normální nebo by mohlo být to těsnění fouklé jen do oleje?A ještě jedna závada když zrychluju ta se auto celé třese po ubrání plynu je to ok,tipuju poloosa máte někdo jiný tip? Díky za rady.
Dnes jsem změřil kompresi a na všech válcích je 28atm to je v cajku ale sání je plné sajrajtu olej jeto spíš jak vazelína.EGR funguje a těsní.Hadice od chladiče k egru je v cajku.Tak zkusím sehnat někoho na diagnostiku.Jo ještě jedna věc utíká vejfuk vlnovcem hodně to bručí mohlo by to na to mít vliv na výkon? Nevíte o nějaké snadné diagnostice? Mám kabel na fiata s tím to asi nepujde co?
Jo je tam turbo s variabilnima lopatkama. Ovladany je to podtlakem.
Pokud by do toho vubec nesel podtlak tak to dole nebude tahnout,
protoze lopatky budou na minimu. Takze pokud cejtis ze turbo kolem
1800 otacek zabere tak by to melo byt OK.
Kdyz nastartujes tak to musi tahlo od lopatek uplne zatahnout do banky.
Jeste muzes zkusit s nim pohnout u vypnutyho motoru - bude tam odpor
pruziny v bance, ale nemelo by se to nikde zasekavat.
Pokud by do toho vubec nesel podtlak tak to dole nebude tahnout,
protoze lopatky budou na minimu. Takze pokud cejtis ze turbo kolem
1800 otacek zabere tak by to melo byt OK.
Kdyz nastartujes tak to musi tahlo od lopatek uplne zatahnout do banky.
Jeste muzes zkusit s nim pohnout u vypnutyho motoru - bude tam odpor
pruziny v bance, ale nemelo by se to nikde zasekavat.