neodvzdusnim to, ani kdybych se pos*al
Moderátoři: šulda, Moderátoři
neodvzdusnim to, ani kdybych se pos*al
Zdravim, dneska jsem menil lamelu na passatu a nemuzu odvzdusnit spojku. Zkousel jsem to asi 20x a furt to nema krok. Nemuze bejt treba nacatej valecek? Nebo je na to nejakej spesl postup? Uz nevim co s tim... Passat avf
Dovoz aut ze zahraničí.
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
zkoušel jsi to odspoda nahoru? bud nějakou pumpičkou, nebo to jde i přez odvzdušnovák brzdového třmenu, ale někdo bude namítat, že je to prasečina. propojíš odvzdušnovák brzdy a spojky hadíčkou, a šlapeš na brzdu.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já to teď zkoušel s injekční stříkačkou a hadičkou přes ten odvzdušňovák (vždycky, když jsem natahoval čerstvou kapalinu, tak jsem hadičku zaskřípnul) a stejně to nejde. Nacpal jsem tam asi 5 stříkaček. Ještě bych zkusil ten Humluv způsob, jen mě je divný, že se nepovoluje ten odvzdušňovák. Jinak v tejdnu koupim novej válec.
Dovoz aut ze zahraničí.
Je to proto, že pumpa nemá "ventilek " jako brzdová, proto se to zaškrcuje aby pumpa mohla nasát čistou kapalinu z nádobky. Proto taky jde protlačit kapalinu zespoda a tím to odvzdušnit, což u brzd nejde kvůli tomu "ventilku.".Tomas.cz píše:Stlačit pedál, sikama zaškrtit hadičku ( u spojk. válce ), pustit pedál ( nepůjde sám, tak vrátit rukou ), pustit kleště, tlak přítlačáku vytlačí kapalinu přes válec zpět do baňky a takhle pořád dokola, hlavně mít v baňce dost kapaliny.
Návod od Humla, zatím nikdy nezklamal.

nepropadat panice...
obyčejná spojka bez hydraulickýho ložiska jde celkem dobře. Horší jsou hydraulický ložiska u 6Q, tam to dělám hnedka špryckou a jde to taky dobře. Výhoda příčných 5Q je, že se váleček při demontáži převodovky nemusí vůbec odpojovat od vedení. U 6Q je dobrý ložisko před montáží smáčknout,ponořit do kapaliny a násat jí do něj,pak trochu odplyvnout a odvzdušněný je to pak docela rychle.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Mne sa to raz stalo,ze som musel vymenit spojkovy valec (pri pedali)
Normalne po vymene spojky nie a nie odvzdusnit. Nakoniec som zistil,ze do hlavneho valceka nepustilo kvapalinu,aj ked bol vrateny na doraz naspat. Po výmene som to za chvíľu mal odvzdusnene. Zauhimave bolo,ze ked som ten starí rozobral,nenasiel som ziadnu pricinu preco to robilo.
A bolo to u priecneho 6q
Normalne po vymene spojky nie a nie odvzdusnit. Nakoniec som zistil,ze do hlavneho valceka nepustilo kvapalinu,aj ked bol vrateny na doraz naspat. Po výmene som to za chvíľu mal odvzdusnene. Zauhimave bolo,ze ked som ten starí rozobral,nenasiel som ziadnu pricinu preco to robilo.
A bolo to u priecneho 6q