Spotřeba OI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spotřeba OI
Za poslední tři měsíce se mi zvýšila spotřeba na mé OI 1.9TDI, 66kW,250tis. cca o 0,7l/100Km. Auto je lenivé, nežli se rozjede strašně to trvá. Může tento problém být zaneseným turbem? Jen doplňuji že turbo do nouzového režimu nepadá.
Bugi
Jestli to má variabilní naklápění tak koukni zda po startu zajede táhlo na baňce turba bez problémů dolů. Mělo by tam dá se říct skočit, případně ho zkus dotlacit rukou. (nesmí se už pohnout) Zkontroluj váhu vzduchu, jestli není špinavá, případně ji vytahni a opatrně prostrikni cisticem na brzdy. Ale bez diagnostiky a logu můžeme jen spekulovat 

OI 1.9 TDI AHF
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
Re: Spotřeba OI
za kolik s tím normálně jezdíš?BugiJČ píše:Za poslední tři měsíce se mi zvýšila spotřeba na mé OI 1.9TDI, 66kW,250tis. cca o 0,7l/100Km. Auto je lenivé, nežli se rozjede strašně to trvá. Může tento problém být zaneseným turbem? Jen doplňuji že turbo do nouzového režimu nepadá.
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
Tak na diagnostice jsem to měl a neukázalo to vůbec nic proto se ptám. Zkusím ještě udělat nějaké průběhy. Mám podezření na váhu vzduchu protože je tam ještě původní. Mam 9 lopatkové turbo. Myslíš že by odešla baňka na turbu?dawo píše:Jestli to má variabilní naklápění tak koukni zda po startu zajede táhlo na baňce turba bez problémů dolů. Mělo by tam dá se říct skočit, případně ho zkus dotlacit rukou. (nesmí se už pohnout) Zkontroluj váhu vzduchu, jestli není špinavá, případně ji vytahni a opatrně prostrikni cisticem na brzdy. Ale bez diagnostiky a logu můžeme jen spekulovat
Bugi
Re: Spotřeba OI
Normálně za 4.7l když jedeme ve dvou. Teď to bylo ve dvou za 6l. Za tolik jsem nejezdil ani s károu max. 5.5l.Marek3L píše:za kolik s tím normálně jezdíš?BugiJČ píše:Za poslední tři měsíce se mi zvýšila spotřeba na mé OI 1.9TDI, 66kW,250tis. cca o 0,7l/100Km. Auto je lenivé, nežli se rozjede strašně to trvá. Může tento problém být zaneseným turbem? Jen doplňuji že turbo do nouzového režimu nepadá.
Bugi
Zase aby tam vůbec po odpojení byl nějaký rozdíl.Pitlik píše:Odpoj váhu a skús sa previezť, prípadne ju vyber strekni čističom bŕzd ako píše Dawo. Alebo si kúp diodu BAV21 odstav váhu, odpoj egr hadicku podtlaku a skús tak. Bude to tou váhou
Baňka nemusí být špatná, ale kdyby bylo přidřené turbo tak bude špatně chodit ta regulace a to poznáš na baňce

Preventivním vyčištěním nic nezkazíš



OI 1.9 TDI AHF
tak ak mas moznost diagnostiky..tak este niekoho kto to aspon trocha s nou vie..BugiJČ píše:Tak na diagnostice jsem to měl a neukázalo to vůbec nic proto se ptám. Zkusím ještě udělat nějaké průběhy. Mám podezření na váhu vzduchu protože je tam ještě původní. Mam 9 lopatkové turbo. Myslíš že by odešla baňka na turbu?dawo píše:Jestli to má variabilní naklápění tak koukni zda po startu zajede táhlo na baňce turba bez problémů dolů. Mělo by tam dá se říct skočit, případně ho zkus dotlacit rukou. (nesmí se už pohnout) Zkontroluj váhu vzduchu, jestli není špinavá, případně ji vytahni a opatrně prostrikni cisticem na brzdy. Ale bez diagnostiky a logu můžeme jen spekulovat
co znamena pozadovana hodnota a co aktualna merana..atd.
lebo pri jazde musi byt hned vidno ako tlaci turbo vaha co nafta...teploty..atd.
GIV var asz 4mot upraveny
Tak jsem se dneska do toho pustil. Regulace turba OK. Jdu na další věci. Ve výpisu závad v diagnostice nic, tak mě napadá jen už váha vzduchu.jordee_23 píše:tak ak mas moznost diagnostiky..tak este niekoho kto to aspon trocha s nou vie..BugiJČ píše:Tak na diagnostice jsem to měl a neukázalo to vůbec nic proto se ptám. Zkusím ještě udělat nějaké průběhy. Mám podezření na váhu vzduchu protože je tam ještě původní. Mam 9 lopatkové turbo. Myslíš že by odešla baňka na turbu?dawo píše:Jestli to má variabilní naklápění tak koukni zda po startu zajede táhlo na baňce turba bez problémů dolů. Mělo by tam dá se říct skočit, případně ho zkus dotlacit rukou. (nesmí se už pohnout) Zkontroluj váhu vzduchu, jestli není špinavá, případně ji vytahni a opatrně prostrikni cisticem na brzdy. Ale bez diagnostiky a logu můžeme jen spekulovat
co znamena pozadovana hodnota a co aktualna merana..atd.
lebo pri jazde musi byt hned vidno ako tlaci turbo vaha co nafta...teploty..atd.
Bugi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava