Stránka 1 z 4
2.0 TFSI
Napsal: 01 kvě 2015, 22:17
od jirka.p
ahoj. vim ze nekdo rekne ze resim blbosti. ale posledni dobou si vsimam ze pri studenem startu trva delsi dobu nez nasaje olej. tak 2s motor rachta a pak je klidek. najeto poctivejch 166tis olej 5W40 (presel jsem z 5W30 kvuli spotrebe oil kde byla 1L na 1000km ted je to o 50% lepsi) plus jeste poznatek kdyz je motor zahraty tak od strany rozvodu jde slyset takove divne tukani ktere se taky pomalu stupnuje. je to 2.0TFSI kod BWA (auto v popisu) benzin tankuju porad na stejnem miste a to OMW 100octan plus aditiva.
Napsal: 01 kvě 2015, 23:01
od dhfool
Rozvody.
Napsal: 01 kvě 2015, 23:19
od chipmann
Z jake strany to.presne.jde ? Od rozvodů motoru těžko kdyz tam.mas remen jedine od prestavovace vackovych hridelu a ten je na prave str.tam se meni napinak +retez
Napsal: 01 kvě 2015, 23:19
od romanespana
tak tak
Napsal: 02 kvě 2015, 09:49
od jirka.p
jde to ze strany od rozvodu. do vymneny rozvodu chybi 14tis na 180tis km. budu to sledovat. ale zarazi me to tukani az spis ze to dela bordel jako TDI

Napsal: 02 kvě 2015, 09:59
od romanespana
mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte

Napsal: 02 kvě 2015, 10:34
od jirka.p
romanespana píše:mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte

to auto mam par mesicu. a urco to chci vse delat jen to nejde vse najednou. a kdyz to vemu tak normal jizda se pohybuje kolem 8litru (eos ma 1760kg suchou vahu) takze spotreba prijde ok. jen ten vykon je takovej zvlastni. nekdy to jede jak blby a nekdy se to zase taha a nechce se mu. takze rozvody urcite delat budu. podle servisky a i zaznam z VW byli delane na 120tis.
Napsal: 02 kvě 2015, 16:10
od chipmann
Uz se mi stalo ze to cvakani delala napinaci kladka co napina remen altiku a kompresoru klimy a ten zvuk sel presne z mista kde jsou rozvody
Napsal: 02 kvě 2015, 16:57
od Ladas
v těhle km si dáš rozvody včetně řetězu a přestavovače vaček dělal jsem to před cca 3týdny na BWA a minulý týden na tom novějším po 12Otis jsou ty řetízky vytahaný jako prase
Napsal: 02 kvě 2015, 21:22
od jirka.p
tak se zavada asi objevila driv nez jsem cekal....cesta domu na 6ku 2tis a znicehonic vypnul motor a rozsvitilo se EPC. nastesti to vyslo uplne presne ze jsem dojel na vyplej motor az domu. takze nejspis praskly rozvody. v pondeli to dam na dilnu a rozdelam to :/
Napsal: 03 kvě 2015, 06:53
od Ladas
kdyžtak nějaký ventily na BWA mám
Napsal: 03 kvě 2015, 08:40
od jirka.p
tak mi to nedalo a rozdelal jsem to. hlavni rozvody jsou OK. ale retizek mezi vackama KO

tak ted otazka bude muset hlava dolu ? nebo to maj dobre vyresene a saci ventily se nezabouchaj do pistu ? a bude stacit vymnenit jen napinac a retez ?
Napsal: 03 kvě 2015, 09:19
od dhfool
To zalezi o kolik to skocilo. Jak je ten motor rocnik ?
Napsal: 03 kvě 2015, 09:47
od jirka.p
je to BWA a rok 2006. prodane v prosinci.
Napsal: 03 kvě 2015, 10:26
od jirka.p
jirka.p píše:je to BWA a rok 2006. prodane v prosinci.
tak ohnuty jsou na 1 a 3 valci. takze 4 ventily KO. tak v tydnu to rozdelam a dam vedet co bylo presnou pricinou aby nekdo nedopadl stejne jako ja