Stránka 1 z 4

2.0 TFSI

Napsal: 01 kvě 2015, 22:17
od jirka.p
ahoj. vim ze nekdo rekne ze resim blbosti. ale posledni dobou si vsimam ze pri studenem startu trva delsi dobu nez nasaje olej. tak 2s motor rachta a pak je klidek. najeto poctivejch 166tis olej 5W40 (presel jsem z 5W30 kvuli spotrebe oil kde byla 1L na 1000km ted je to o 50% lepsi) plus jeste poznatek kdyz je motor zahraty tak od strany rozvodu jde slyset takove divne tukani ktere se taky pomalu stupnuje. je to 2.0TFSI kod BWA (auto v popisu) benzin tankuju porad na stejnem miste a to OMW 100octan plus aditiva.

Napsal: 01 kvě 2015, 23:01
od dhfool
Rozvody.

Napsal: 01 kvě 2015, 23:19
od chipmann
Z jake strany to.presne.jde ? Od rozvodů motoru těžko kdyz tam.mas remen jedine od prestavovace vackovych hridelu a ten je na prave str.tam se meni napinak +retez

Napsal: 01 kvě 2015, 23:19
od romanespana
tak tak

Napsal: 02 kvě 2015, 09:49
od jirka.p
jde to ze strany od rozvodu. do vymneny rozvodu chybi 14tis na 180tis km. budu to sledovat. ale zarazi me to tukani az spis ze to dela bordel jako TDI :?

Napsal: 02 kvě 2015, 09:59
od romanespana
mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte ;)

Napsal: 02 kvě 2015, 10:34
od jirka.p
romanespana píše:mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte ;)
to auto mam par mesicu. a urco to chci vse delat jen to nejde vse najednou. a kdyz to vemu tak normal jizda se pohybuje kolem 8litru (eos ma 1760kg suchou vahu) takze spotreba prijde ok. jen ten vykon je takovej zvlastni. nekdy to jede jak blby a nekdy se to zase taha a nechce se mu. takze rozvody urcite delat budu. podle servisky a i zaznam z VW byli delane na 120tis.

Napsal: 02 kvě 2015, 16:10
od chipmann
Uz se mi stalo ze to cvakani delala napinaci kladka co napina remen altiku a kompresoru klimy a ten zvuk sel presne z mista kde jsou rozvody

Napsal: 02 kvě 2015, 16:57
od Ladas
v těhle km si dáš rozvody včetně řetězu a přestavovače vaček dělal jsem to před cca 3týdny na BWA a minulý týden na tom novějším po 12Otis jsou ty řetízky vytahaný jako prase

Napsal: 02 kvě 2015, 21:22
od jirka.p
tak se zavada asi objevila driv nez jsem cekal....cesta domu na 6ku 2tis a znicehonic vypnul motor a rozsvitilo se EPC. nastesti to vyslo uplne presne ze jsem dojel na vyplej motor az domu. takze nejspis praskly rozvody. v pondeli to dam na dilnu a rozdelam to :/

Napsal: 03 kvě 2015, 06:53
od Ladas
kdyžtak nějaký ventily na BWA mám

Napsal: 03 kvě 2015, 08:40
od jirka.p
tak mi to nedalo a rozdelal jsem to. hlavni rozvody jsou OK. ale retizek mezi vackama KO :( tak ted otazka bude muset hlava dolu ? nebo to maj dobre vyresene a saci ventily se nezabouchaj do pistu ? a bude stacit vymnenit jen napinac a retez ?

Napsal: 03 kvě 2015, 09:19
od dhfool
To zalezi o kolik to skocilo. Jak je ten motor rocnik ?

Napsal: 03 kvě 2015, 09:47
od jirka.p
je to BWA a rok 2006. prodane v prosinci.

Napsal: 03 kvě 2015, 10:26
od jirka.p
jirka.p píše:je to BWA a rok 2006. prodane v prosinci.
tak ohnuty jsou na 1 a 3 valci. takze 4 ventily KO. tak v tydnu to rozdelam a dam vedet co bylo presnou pricinou aby nekdo nedopadl stejne jako ja