Stránka 1 z 1
dochlazovací čerpadlo S3
Napsal: 06 kvě 2015, 08:00
od alesxt600
El, dochlazovací čerpadlo běží stále,okamžitě po připojení baterie.Co je spíná?Slyším nějaké relé na levé straně u chladiče, pokud to ovádá,to relé se aktivuje čím?
díky
Napsal: 22 čer 2015, 16:14
od janciA3
Tiez by ma to zaujimalo mne zasa to dochladzovacie cerpadielko funguje len ked je motor studeny.Pokial sa zohreje motor na prevadzkovu teplotu a vypnem motor ,tak cerpadielko uz nejde.Kde hladat chybu?
Napsal: 23 čer 2015, 06:15
od chipmann
Spousti si ho jednotka motoru podle teploty motoru dost.casto.cerpadla.odchazi bohuzel
Napsal: 23 čer 2015, 07:43
od eazy20
Hm ide aj ked bezi motor? Ja som myslel, ze sa pusti po vypnuti motora aby este dochladzovalo turbo ak to je potrebne
Napsal: 23 čer 2015, 09:00
od chipmann
Ne ma fungovat jako dochlazovani tzn po vypnuti motoru
Napsal: 24 čer 2015, 11:34
od seatjiritoledo
Jede i když běží motor. A po vypnutí ještě 10 min. A stačí otočit do první polohy a zase jede 10min i za studena. A jak odejde tak stačí rozebrat a dat nové uhlíky.

Napsal: 24 čer 2015, 11:57
od chipmann
No pokud vim tak na TFSI nee
Napsal: 24 čer 2015, 18:29
od eazy20
by ma zaujimalo naco ide to cerpadlo aj za chodu motora
Napsal: 24 čer 2015, 19:48
od janciA3
Tak potom kde hladat chybu ked za tepla to neostava spustene
Napsal: 24 čer 2015, 19:50
od chipmann
Noo s tim si take lamu hlavu
Napsal: 24 čer 2015, 20:37
od eazy20
mne sa to nejak nezda,aj sa to vola dochladzovacie cerpadlo lebo dochladzuje ked sa vypne motor,ale za chodu motora nevidim dovod aby slo,mal som taky motor v g2 a bez toho cerpadla,nebol ziadny problem,po nakladacke som ho nechal na volnobeh vychladnut a pohoda
Napsal: 28 čer 2015, 10:02
od alesxt600
tak byly v prdeli uhlíky a zůstávalo sepnutý relé v jednotce co je pod baterkou,potom to čerpadlo běželo furt a vybíjelo to baterku.jednotka vyměněná a všechno funguje,po vypnutí klíčku běží čerpadlo a po párminutách se vypne.