taky si říkám,že starší šrouby a matky jsou lepší jak nové,onehdá jsem dělal rozvody na 1,9sdi a na dotažení matky na napínací kladce jsem použil novou matku a než jsem ji dotáhl na moment,tak se protočila a bylo po ní,tak jsem dál původní a drží jak drakHuml píše:přesně, taky radši znova použiju origo šroub nebo matku než ty co se dodávají k rozvodovým sadám, kolikrát je to opravdu shit už od pohledujericho-3 píše:Mám zato, že máš pravdu,ale když šroubům nic není, tak ty, které jsou v nové sadě přiloženy nepoužiji. Už jen kvůli barvě, mám kolikrát pocit, že štefty jsou z hlazenky. Nevěřím zpracování v druhovýrobě , vše je možná tak na hraně...a silnější utažení to neunese./když napíší na šteft moment 25 Nm , musí vydržet minimálně 2krát tolik/ Samozřejmě je zde riziko, že starý šteft může být už načnutý, ale ty náhražky nebudí důvěru a značení třeba na šroubech může klepat nějaký nevzdělaný Číňan, který ještě nedávno tahal dřevěný pluh./a stejně se v nich nevyznám/..
opakované utržení šroubu vratné kladky AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
všem moc děkuji za rady, auto opraveno a už ujelo víc jak 150 km což je můj rekord Pan Pavlíček tam udělal vložku, vyfrézoval dosedací plochu udělal šroub z hlavových šroubů. Zároveň jsem udělal kroužky, čerpadlo, hydra atd...
doporučuju při 12mm hlavě na čerpadle popřemýšlet nad šroubem vratné kladky...v tech sadách je asi vážně nějaký blatouch a to čerpadlo má odpor.
doporučuju při 12mm hlavě na čerpadle popřemýšlet nad šroubem vratné kladky...v tech sadách je asi vážně nějaký blatouch a to čerpadlo má odpor.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC