ze 101ps na 200ps ???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

ze 101ps na 200ps ???

Příspěvek od ota1980 »

Zdravím! Sice jsem se ještě plně nenabažil a už koukám po dalších koních :-)
Mám 1.9 TDi PD 74 kW, turbo,převodovka,spojka ze 96 kW verze.
Nyní po čipu 150ps/370Nm.
Je reálných s tímto motorem 200ps aniž by mu to uškodilo ?
Pokud je,tak to bude trysky,IC,možná hlava z ARL a snad i jiný spojk.set.. co vy na to ?
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

hlava stejna. ine ojnice a ina pevna kluka. kazdopadne chladic oleja.a ine veci.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

BH motor píše:hlava stejna. ine ojnice a ina pevna kluka. kazdopadne chladic oleja.a ine veci.
hlava může být teda ze 74 kW ? A klika+ojnice z ARL ? To už rovnou i písty z ARL ne ?
Co takový drobnosti jako hadice k IC, tlakový atd..?
Snesou poloosy a převodovka z 96 kW třeba 450 Nm krouťák ?
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

(noteeth)
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Nemusí být z ARL stčí ASZ. IC i hadice samozřejmě taky. Poloosy to vydrží. Spojka pude do ...... převodovka vydrží, ale třeba jen polovinu co by vydržela bez úpravy atd. záleží jak se k ní budeš chovat......
A mnoho dalších věcí..... musíš to udržet na cestě, ubrzdit atd atd........
Naposledy upravil(a) Petr98 dne 23 pro 2007, 12:13, celkem upraveno 1 x.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

A hadice a ten IC nejsou drobnosti. Podívej se třeba sem ať pro odhad víš co to stojí!
http://tuning.autodoplnky.cz/samco-spor ... a-s2898472
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

A potom s tymi brzdami čo tam máš teraz sa možeš rozlúčiť,za chvílu ich zničíš alebo pokrivíš kotúče z prehriatia
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Ale ono zase na druhou stranu to auto se 200 koňmi nepojede o moc rychleji než se 101 koňmi, tam je limit převodovka, ale na tu danou rychlost se 200 koňmi se dostaneš rychleji než se 101čkou. Bude tě to pokoušet jezdit rychleji než jsi jezdil se 101čkou, proto je třeba větší brzdy.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

lubomt píše:A potom s tymi brzdami čo tam máš teraz sa možeš rozlúčiť,za chvílu ich zničíš alebo pokrivíš kotúče z prehriatia
to spíš pneu rychleji odchází než brzdy... ;)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

Petr98 píše:Nemusí být z ARL stčí ASZ. IC i hadice samozřejmě taky. Poloosy to vydrží. Spojka pude do ...... převodovka vydrží, ale třeba jen polovinu co by vydržela bez úpravy atd. záleží jak se k ní budeš chovat......
A mnoho dalších věcí..... musíš to udržet na cestě, ubrzdit atd atd........
Petr98 dík za tip, myslíš tedy že ASZ má lepší IC než AVB ? Takže pokud jo, stačí ho ten velký vpředu vyměnit kus za kus a nedodělávat nějaký druhý menší. Převodovka je 6kvalt, série asi ta na 310 Nm. Mohla by to vydržet, i když bych chtěl, jestli by Reesha nedokázal udělat třeba 200ps/380Nm nebo 185ps/380Nm nevím,jak by to šlo softwarově takto udělat, nechtěl bych jít s krouťákem do brutálu nad 400Nm.. Brzdy s těma počítám.
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

Petr98 píše:A hadice a ten IC nejsou drobnosti. Podívej se třeba sem ať pro odhad víš co to stojí!
http://tuning.autodoplnky.cz/samco-spor ... a-s2898472
a jsou lepší než série ?
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

O IC se teď nebavme. ASZ má špatný cooler. a AVB nevím co je. Je tam třeba dát cooler přes celou chladičovou stěnu. Samco hadice jsou špička na tyto montáže. Vedení vzduchu by šlo natáhnout i z různých origo černých hadic, ale shánět to........ navíc je třeba ne jenom kolena atd, ale i rovné díly- nerez atd....
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

Petr98 píše:O IC se teď nebavme. ASZ má špatný cooler. a AVB nevím co je. Je tam třeba dát cooler přes celou chladičovou stěnu. Samco hadice jsou špička na tyto montáže. Vedení vzduchu by šlo natáhnout i z různých origo černých hadic, ale shánět to........ navíc je třeba ne jenom kolena atd, ale i rovné díly- nerez atd....
tak pokud to správně chápu, ponechat sériový cooler a před něho dát další ?
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

ne! ASZ má cooler v podběhu před pravým kolem. Je malý- je na hovno.
Cooler před chladiče po celé délce v předním spoileru- tak jsem to myslel.
Doufám, že se Coltik nebude zlobit. Tady máš fotku cooleru- jak by to mělo vypadat na ten výkon.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=18522
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

Petr98 píše:ne! ASZ má cooler v podběhu před pravým kolem. Je malý- je na hovno.
Cooler před chladiče po celé délce v předním spoileru- tak jsem to myslel.
Doufám, že se Coltik nebude zlobit. Tady máš fotku cooleru- jak by to mělo vypadat na ten výkon.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=18522
no,má ho překrytý pak spoilerem nebo jezdí takhle ?
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“