2.0Tdi 103kw BMM škube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0Tdi 103kw BMM škube
Ahoj, motor vw 2.0Tdi 103Kw, BMM, jen při akceleraci šíleně škube (vynechává jak když nemá naftu) na všechny kvalty už od 1500ot. Jinak na volnoběh jde sametově a až do 4tis/ot. Setrvák, poloosy vše o.k. Už važně nevím co s tím. Již vyměněné všechny filtry, nadrž vyčištěna, podavací čerpadlo dává, vstřiky nové, škrticí klapka také nová, vačka o.k. Začalo to z ničeho nic, nezhoršuje se to, ani nezlepšuje. Jinak na Vagu žádná chyba. Díky za každou radu.
Naposledy upravil(a) Franko84 dne 27 kvě 2015, 16:33, celkem upraveno 2 x.
a co vedení vzduchu od turba do ic a pak k motoru? nevypadla některá hadice z bajonetu??? sundat dekl pod motorem a vše projít
kdysi jsem toto řešil na bmm, škubalo to tak, že se s tím nedalo jet.. volnoběh byl OK. byla střelená hadice dole co vede z IC - bajonet kaput. nejlevnější vyjde koupit v autorizáku novou, náhražky jsou dražší a na hovno
kdysi jsem toto řešil na bmm, škubalo to tak, že se s tím nedalo jet.. volnoběh byl OK. byla střelená hadice dole co vede z IC - bajonet kaput. nejlevnější vyjde koupit v autorizáku novou, náhražky jsou dražší a na hovno
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Vstřiky vyměněné a palivák nový, to jsem psal už v úvodu, ten svazek ke vstřikům už mě taky napad, ale většinou se mi napsal na vagu jako chyba elektroinstalace vstřiku a hlavně na volnoběh nic. O Egru taky pořád přemýšlím, když dám akční členy motoru, vag píše recyrkulace spalin chybná funkce....jinak egr jsem měl vyndaný, normalně byl dovřený jak má, ale napadlo mě, zda při zrychlení (přidání plynu) nezůstává pootevřený, možná by stačil jen zaslepit?????
Dnes zkontroluju ty hadice od Interkoleru a dám vědět.....
Dnes zkontroluju ty hadice od Interkoleru a dám vědět.....
Tak dnes zkontrolovane bajonety u turba a interkoleru vše v pohodě, egr zaslepen i odpojen a kabely zkontrolovane táke a vše je o.k., už vážně nevím. Dnes jsem to znovu projížděl a když akceleruju z volna, vubec nic se neděje, ale když chci opravdu zrychlit od cca 1500ot do 3000ot to škube a od 3000ot už ne.
Skús odpojiť váhu vzduchu a napoj na PC ak ti nevypíše chybu tak je problem so softwérom v RJ..... ako znamy mal s Passatom podobny problem dokonca sa menila spojka so zotrvačníkom a nič ....až vo VW zistili že je problem so softwérom .......
Skús ak máš k dispozícii PC
oni na to prišli podstate tak že znamý ked prehadzoval z auta do auta veci na skušku tak zle zacvakol práve váhu vzduchu a motor bez chyby .....

Skús ak máš k dispozícii PC
oni na to prišli podstate tak že znamý ked prehadzoval z auta do auta veci na skušku tak zle zacvakol práve váhu vzduchu a motor bez chyby .....

Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG
Neni to chipovane..?.. Mal som golfa IV 81kw. Problém bol že pri akcelerácii pri akých kolvek otáčkach keď som pridal plyn tak som cca 2-3 sekundy čakal kým sa zoberie A začne akcelerovat. Menil som všetko môžme okolo turba A nič nepomohlo, žiadny ventil, váha, hadičky, snímače nič... Dokonca časom som dal turbo na komplet repas, už trošku húkalo, aj mi povedali že ho ešte netreba repasovat ale chcel som aj tak A ani to nepomohlo.. Potom som do dal nachipovat, lebo som aj chcel A hneď po chipe auto ako vymenené hneď akcelerovalo... do teraz si to neviem nejako vysvetliť prečo ale bolo to proste softvérom
Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG