2.0Tdi 103kw BMM škube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Franko84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:46
Odpovědi: 0

2.0Tdi 103kw BMM škube

Příspěvek od Franko84 »

Ahoj, motor vw 2.0Tdi 103Kw, BMM, jen při akceleraci šíleně škube (vynechává jak když nemá naftu) na všechny kvalty už od 1500ot. Jinak na volnoběh jde sametově a až do 4tis/ot. Setrvák, poloosy vše o.k. Už važně nevím co s tím. Již vyměněné všechny filtry, nadrž vyčištěna, podavací čerpadlo dává, vstřiky nové, škrticí klapka také nová, vačka o.k. Začalo to z ničeho nic, nezhoršuje se to, ani nezlepšuje. Jinak na Vagu žádná chyba. Díky za každou radu.
Naposledy upravil(a) Franko84 dne 27 kvě 2015, 16:33, celkem upraveno 2 x.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a co vedení vzduchu od turba do ic a pak k motoru? nevypadla některá hadice z bajonetu??? sundat dekl pod motorem a vše projít


kdysi jsem toto řešil na bmm, škubalo to tak, že se s tím nedalo jet.. volnoběh byl OK. byla střelená hadice dole co vede z IC - bajonet kaput. nejlevnější vyjde koupit v autorizáku novou, náhražky jsou dražší a na hovno
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Vačka?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zkontroluj kabeláž u stateru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Franko84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franko84 »

Díky za rady:
Vici nenapadlo by mě že to může dělat hadice od turba, nahoře jsem bajonety kontroloval, tak zíra juknu na spodek k IC
Autoelektrika vačka je dobrá, už jsem viděl horší a motor běhal
Ladas Proč kabeláž u startéru? Díky všem za rady
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

kabeláž v hlavě ke vstřikům a nebo jak píše LADAS kontrola svazku tzn odizolovat motor.svazek a mrknout na kvalitu shnilost kabelů
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

koukni na vstřiky jeden bude načnutej uplně stejnej problem sem řešil u tourana
Tiguan 2 2.0 tdi
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

minule som riešil toto isté a nakoniec banalita,palivák,tváril sa čistý,ale bol nepriechodný
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A co EGR? (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Franko84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franko84 »

Vstřiky vyměněné a palivák nový, to jsem psal už v úvodu, ten svazek ke vstřikům už mě taky napad, ale většinou se mi napsal na vagu jako chyba elektroinstalace vstřiku a hlavně na volnoběh nic. O Egru taky pořád přemýšlím, když dám akční členy motoru, vag píše recyrkulace spalin chybná funkce....jinak egr jsem měl vyndaný, normalně byl dovřený jak má, ale napadlo mě, zda při zrychlení (přidání plynu) nezůstává pootevřený, možná by stačil jen zaslepit?????

Dnes zkontroluju ty hadice od Interkoleru a dám vědět.....
Franko84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franko84 »

Tak dnes zkontrolovane bajonety u turba a interkoleru vše v pohodě, egr zaslepen i odpojen a kabely zkontrolovane táke a vše je o.k., už vážně nevím. Dnes jsem to znovu projížděl a když akceleruju z volna, vubec nic se neděje, ale když chci opravdu zrychlit od cca 1500ot do 3000ot to škube a od 3000ot už ne.
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 28 led 2008, 09:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Greatone »

Skús odpojiť váhu vzduchu a napoj na PC ak ti nevypíše chybu tak je problem so softwérom v RJ..... ako znamy mal s Passatom podobny problem dokonca sa menila spojka so zotrvačníkom a nič ....až vo VW zistili že je problem so softwérom .......

Skús ak máš k dispozícii PC

oni na to prišli podstate tak že znamý ked prehadzoval z auta do auta veci na skušku tak zle zacvakol práve váhu vzduchu a motor bez chyby .....
:)
Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a měřený hodnoty při tom když to škube říkají něco?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Franko84
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 kvě 2015, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franko84 »

Tu vahu uz jsem zkousel, rozblika se zhaveni a pise motor do dilny a vag pise chybu. Hodno ty taky v pohode. Uz jsem z toho na palici :(
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 28 led 2008, 09:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Greatone »

Neni to chipovane..?.. Mal som golfa IV 81kw. Problém bol že pri akcelerácii pri akých kolvek otáčkach keď som pridal plyn tak som cca 2-3 sekundy čakal kým sa zoberie A začne akcelerovat. Menil som všetko môžme okolo turba A nič nepomohlo, žiadny ventil, váha, hadičky, snímače nič... Dokonca časom som dal turbo na komplet repas, už trošku húkalo, aj mi povedali že ho ešte netreba repasovat ale chcel som aj tak A ani to nepomohlo.. Potom som do dal nachipovat, lebo som aj chcel A hneď po chipe auto ako vymenené hneď akcelerovalo... do teraz si to neviem nejako vysvetliť prečo ale bolo to proste softvérom
Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“