Stránka 1 z 1

Peugeot 607 - 2.2HDi - bez výkonu, nejede

Napsal: 27 kvě 2015, 15:19
od Woko_O
Ahoj.

Mám problém s timhle francouzem, nevím si už moc rady.. Je to automat, svítí chyba motoru. Auto nemá vůbec výkon, jede to ale jako když v nouzáku..totální mrtvola. Dal sem si to na diagnostiku kde mi to vyhodilo chyby viz. obrázek. Zkoušel jsem dvě váhy vzduchu, jedna starší ale z funkčního auta a jedna úplně nová. Ten samej problém... Chyby smažu a hned se objeví znova.. Zkoušel jsem kabely přímo od jednotky na váhu propípnout. Všechny jsou v pohodě, dokonce mi tam jdou i správný proudy. Ukazuje to furt 49°C teplota nasávanýho vzduchu a hodnota váhy se mění dle jízdy.. jelikož se to moc nerozjede, tak mi to změřilo nejvíc asi 750 mg/R. Čídlo plynů ukazuje pořád 749°C , to jsem ale neměnil, taky to píše filtr pevných částic ucpán - jakoby v akčních členech. Je možný že by to čidlo katu, ucpanej FAP (jestli to má) způsobovalo chybu váhy vzduchu? Ovlivnila by tady váha tak dramaticky výkon? Co jinýho by to mohlo bejt? Díky..

Ani to nijak nekouří.. nic..

Obrázek

Napsal: 27 kvě 2015, 15:29
od Dr.Spiegel
Tady ti nikdo nepomůže, zkus Peugeot club. (wallbash)

Napsal: 27 kvě 2015, 15:40
od anydraj
Zmer napajeni na vaze.
pokud nebude, odpoj snimac teploty a zmer znovu.

Napsal: 27 kvě 2015, 15:55
od Woko_O
Co myslíš napájení na váze? .. Je tam napětí 12V a 5V..což mi teda příjde trochu divný, protože to by se mělo nějak měnit v závislosti na teplotě vzduchu. A potom nějaky napětí který se bude měnit v závislosti na průtoku..

Napsal: 28 kvě 2015, 05:12
od anydraj
12V je napajeni a 5V je referencni napajeni s jednotky.
To vypada, ze je OK.

Napsal: 28 kvě 2015, 10:12
od Woko_O
No právě.. vypadá to OK, dráty jsou průchozí napětí tam jde. Přesto to vypisuje tyhle chyby a svítí kontrolka a auto nejede.. Je možný že by to házelo tuhle chybu kdyby byl ucpanej FAP? Píše to že je ucpán... I s novou váhou prostě. To je zas nějaká francozská vyfikundace

Napsal: 28 kvě 2015, 10:14
od anydraj
A co ostatni zavady?Ty jsi uz poresil?

Napsal: 28 kvě 2015, 10:24
od Woko_O
Nepořešil. Myslel jsem že snímač teploty nasávaného vzduchu je ve váze vzduchu, ale jak se zdá tak není.. Signál teploty před katem ukazuje pořád 749°C podle tý diagnostiky. Podle všeho by měl sloužit právě pro FAP. Si myslím teda.. Ale že by to hodlilo auto vyloženě do nouzáku?

Napsal: 28 kvě 2015, 10:34
od anydraj
jasne, mas to primo napsany v zavadach

Napsal: 28 kvě 2015, 10:48
od dreizig5
přesně tak,změř tlak před a za FAP.

Napsal: 28 kvě 2015, 13:07
od Woko_O
To asi vyzkouším. Pravděpodobně tam budou tlaky rozdílný, vzhledem k tomu že to píše ucpanej FAP. Pak už jen doufat že to tim bude a díky tomu to bude vyhazovat i chybu váhy, nebo něco v tom smyslu.. Jediný co jsem našel na výfuk je senzor tlaku vyfuk. plynu a ne nějaký snímaní teploty před.. Tak bude asi jen v originále. Uvidim až ten výfuk sundám asi..

Napsal: 01 čer 2015, 20:43
od roman1648
odkud jsi ?
nějaký 607my ve 2.2 tam na díly byly u nás, ale jestli tam bude FAP ještě nevím, všechno to postupně vydindali výkupčí katů.... (rofl)

Napsal: 02 čer 2015, 23:00
od manuals
osobne by som najskor odstranil tie P0110+P0100 a zbytocne sa nezaoberal FAP ci vyfukom , suvis prietokomer FAP samozrejme maju , ale v tvojom pripade mas jasne definovane "zkrat alebo rozpojeny obvod "

Napsal: 03 čer 2015, 08:24
od Woko_O
jenže veškerý proudy do váhy vzduchu a všechny dráty jsou v pohodě..

Napsal: 03 čer 2015, 09:04
od manuals
[quote="Woko_O"]jenže veškerý proudy do váhy vzduchu a všechny dráty jsou v pohodě..[/quot

obmedzenie vykonu ti upchaty fap samozrejme sposobit moze , ale nevidim dovod aby sposoboval zkrat alebo preuseny obvod na vahe , este tak nedostatocny-nadmerny prietok vzduchu .