Turbo tlaci uz od 1500 ot ale jede az od 1800

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Turbo tlaci uz od 1500 ot ale jede az od 1800

Příspěvek od pavska »

Panove chci se zeptat mam chip na supu 1.9 tdi 96 kw uz jsem tak koupil. Kdyz dam plnej okolo 1600 ot tak turbo tlaci uz 2300 ale auto vystreli az kdyz to dosahne 1800 ot. Nikdy to do nouze nepadne . Je blbej soft? Diky za rady
Feuri
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2015, 18:08

Příspěvek od Feuri »

A není to normální? Já mám teda 66kw ale dělá mi to to stejné... Od 1500+- začíná zabírat a nejvíc tlačí až kolem těch 1800-2000ot
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

soft nebo váha,,udělej log kanálů 1,3,11 a dej to sem...
Octavia II RS
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

log do 4tis

http://ulozto.cz/xMX3vtVd/log-01-003-010-011-new-csv

Dnešní log do 3200 pak bylo auto a musel brzdit
http://ulozto.cz/xSn3FSZw/log-01-003-010-011-test1-csv

Může to dělat ventil N75 nebo kde je problm ?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

když loguješ,tak plný plyn od 1000ot..když dáš podlahu v 1700,tak ti těžko radit kde je problém..každopádně dle logu je vidět,že turbo se sbírá dobře a váha funguje,takže bych začal výměnou ventilu N75..
a nebo udělej ten log od 1000ot a naloguj kanál 1,3,11 at je vidět kolik tam teče nafty a kdy..
Octavia II RS
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Tak že od 1000 plnej a na 3ku nebo na 4ku? tyhle logy byli na 4ku. Ale když by byl vadnej ten N75 tak by to pak neregulovalo ne ?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

od 1000 na 3 i na 4..N75 může rugulovat,ale nemusí udržet dotaženou baňku..proto udělej ten log...třeba je chyba i jinde...
Octavia II RS
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Ale dyť baňka má svuj zásobník ne ? Je pravda že mi tvrde brzdovej pedal jinej tandem mám doma ale ještě nebyl čas ho vyměnit. Má nejdříve vyměnit ten tandem a pak řešit když tak ten ventil ? Je pravda že mi to v nízkých ot. slabě brzdí, Nové komplet podtlak. hadičky .
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Pokud máš tandem,tak to zkus..může být slabý podtlak a proto to nedotáhne baňku..
Octavia II RS
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“